/

15 0 0
                                    

Confingerea- 26

Minato**

M:ce criza?
K:wow vino și vezi...

Nu mai spun nimic și plec de îndată langa fereastra, mă uit în jos și văd cum toată lumea se bat, speriat mă întorc rapid la ceilalți.

M:de ce sa întâmplat asta?
Sa:doresc sa fie mai puternici..
M:....
C:trebuie sa ieși că sa încerci să îl calmezi..

Nu stau mult pe gânduri că vreau sa ies însă cineva in sta în cale.

K:eu zic sa îi speriem..
T:ce?
K:doar priviti..

Kushina**

Raman pe loc un pic și intru in conștienta mea.

K:te rog am nevoie de puterea ta..
N/c:mrr..

Ies rapid pe acoperișul clădirii și mă pregătesc, cheakra lui kyubi îmi acoperă corpul și mârâitul sau puternic iasă la iveală, toata lumea ramane uimiți, nimeni nu mai spune nimic.

K:îți mulțumesc..

Acesta își așează capul pe labe și după întunericul se transforma in lumina și după corpul meu revine înapoi, însă nu apuc bine sa îmi revin că sunt luata în brațe.

M:slava Domnului că ești bine...

Spune el speriat și oftând, îl iau zâmbind la rândul meu in brațe și privesc cu coada ochilor la ce am realizat. Toți oamenii pleacă și se liniștesc iar eu îl las pe minato și mă uit la tot satul de pe acoperiș.

M:sandaime!
Sa:ce sa întâmplat?
M:când se întorce jiraya sensei...
Sa:în seara acesta..
M:okey va mulțumesc sa aveți seara frumoasa..
Sa:la fel și vouă..

După conversație acea mă întorc și văd cu minato face o plecăciune mica eu îi urmez exemplu și sar de pe acoperiș, nu îmi vine să cred cat de mult mă ajutat tatăl lui minato cu convingerea lui nouă cozi, se pare că chiar vrea să mă ajute. Ajung pe pământ și mă dau nas in nas cu fugaku.

Fu:buna..
K:yay fugaku ce mai speriat..
Fu:aaa cred că e invers nu eu sunt cel care aterizez din cer..
K:îmi pare rău..
Fu:eh este in regula acum..
K:mitoko unde este?
Mi:yayy kushina chair asa de mica sunt..
K:oii aici erai...

Spun și o iau în brațe și îi șoptesc la ureche.

K:deci ai vorbit?
Mi:da si se pare ca o fost extrem de înțelegător, dar tu ce ai mai pățit?
K:pai nimic anormal..

Ne desprindem și după o luam la pas.

Mi:e bine..
K:ce spui mergem să mâncăm ceva?
Mi:nu refuz eu, haide fugaku..
Fu:vin vin..

Ea îl prinde de mana și încep să alergă iar eu după ei, după o tura de sport, ajungem la ichiraku ne așezăm și așteptăm comenzile.

Fu:deci kushina ești okey nu?
K:după câte se vede da..
Mi:yay fugaku ce sunt cu întrebările astea?
Fu:mai ști că a fost aproape omorâtă..
Mi:aaa
K:sunt ok acum, mia trecut..

Spun și zâmbesc, după ceva timp de povestit comanda ne este servita, prind betele în maini  și încep să mănânc. După ce ramenul a fost mâncat, mă întorc acasă cu burta plina, deschid usa și intru și mă așez pe canapea.

M:kushina..

Minato**

După ce am vorbit cu jiraya sensei și l-am convins, ajung acasă fericit, deschid ușa și o pe canapea.

K:ce sa întâmplat?

Mă așez langa ea și o privesc.

M:mâine vei veni cu mine..
K:ce?

Spune și se ridică instant mirată.

K:cum? De ce?
M:pai sa fi alaturi de mine..

Acesta mă privește gânditoare, vestea nu ai picat bine cum credeam eu.

M:e okey daca nu vrei poți rămâne acasa..

Spun eu dezamăgit și mă ridic plecând în camera însă..

K:stai nu am vrut sa spun asta...

Mă întorc și o privesc acesta se agata de mine mai rău că un scai.

K:îmi cer scuze am fost derutata normal că vreau sa fiu alaturi de tine..

Mă las la nivelul ei și o iau în brațe, acesta este extrem de uimită.

M:este in regula acum haide la somn, mâine o sa fie o zi extrem de obositoare.

Zambeste și își lăsă capul pe pieptul meu, eu cu pași mari și largi merg în camera noastră, deschid ușa și o închid cu piciorul, după o las pe pat.

K:nu pleca..

Zâmbesc și ma așez langa ea,și o iau în brațe. Sper sa fi odhnita buna...

Kushina**

Simt cum mana sa se împletește cu a mea, după mă ridic ușor și mă întorc nu inaite sa pun pătură pe noi. Iar eu privesc cum doarme iar fata sa este așa frumoasă chiar și parul sau lung și blond, cu mana lipera îi dau parul din ochii și dupa adorm. Mâine o să fie extrem de distractiv.

Va continua**

748 de cuvinte**

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 18 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

I do not want to lose you/M+K⚡❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum