Capitolul 24 (șantajul)
Kushina**
Mă doare capul tâmpiți asta doi într-una vorbesc insa aud o bubuitură înainte să spun ceva.
X:asta e semnalul...
In fata mea apar mai mult shinobi după ușă se deschide și sunt dezlegată și trasa afara însă mă opun și rezist.
X:prindeti-o!
Alerg cat de repede pot și trec prin ei insa sunt prinsa din nou de către prostul care nu îi ma tăcea gura, îl lovesc în stomac cu cotul și după alerg din acesta baraca.
Minato**
M:ce?
Cum au ajuns la ea, trebuia să fie păzită, tata se apropie de mine și eu îmi țin garda sus.
Fu:îmi pare rău fiule ca ne vedem după atât timp in situația asta insa așa trebuie sa fie inca de la început.
Trebuie sa fac ceva vreau să îl lovesc însă acesta mă blochează după mă lovește așa tare încât cad la pământ inconștient.
Fu:duceți-l langa ea..
X:șefu avem o problema fata a scăpat...
Fu:cum?
X:din cauza unor toți crezând că mica bubuitură este semnalul sa o aducem la voi..
Fu:gasit-o acum!Kushina**
Reușesc să scap de acei tonți si ies afara însă aud o voce cunoscuta dar slabă,nu kushina poate sa fie o capcană nu are cum sa fie el, dar daca l-au prins. Vocea sa se amplifică mai tare iar sunetele acelea de durere îmi rupe sufletul.
N/k:mrrr!
K:nu și tu acum?
N/k:acum putem sa te posed și să mă eliberez însă...
K:cum adică?
N/k:însă mai bine distrug eu lumea decât ei, așa că te voi ajuta..
K:vorbești serios..
N/k:mrrrMai mulți shinobi se apropie de mine însă cheakra lui kyubi îi distruge pe toți.
X:noua cozi!
X:baka șefu a spus clar că ea este jinchirikiul lui kyubi..
X:aa..Cheakra lui se împrăștie peste tot corpul meu și capul incepe să mă doară.
N/k:concentrezate cantitatea nu este așa mare incerca sa o controlezi..
Pentru prima dată ascult de el și cu gândirea pozitivă capul nu mă mai doare iar brațele de cheakra fac exact ce pot eu sa fac.
K:bun acum haide sa ne jucam!
Acesta s-ar catre mine iar eu mai rapida îi arunc în perete. După intru printre toți și ajung afara însă o imagine groznica apare in mintea mea.
N/k:mrrr!
Kyubi își retrage cheakra nu inainte sa îi doboare pe toți. Îmi las mâinile în cap ce este cu imaginea asta. Îmi revin in cele din urmă și alerg afara însă..
Fu:ramai unde ești domnișoara astfel nu știu ce se va întâmpla cu el..
Rămân șocată când îl văd pe minato inconștient.
K:dai drumul! Sa luptam!
Fu:ne ne! Daca fac asta atunci unde e distracție..
K:distracție! Viața fiului tău este in soc și ție îți arde de distracție..Cheakra lui kyubi îmi acoperă corpul din nou dar acum mai mare după alerg către el însă îl împinge pe el in fata mea și mă opresc
Fu:deci ce ai de gând! Îți ranesti sufletul pereche doar că să mă învingi pe mine..
Privesc către cei doi și nu știu ce să fac, fu incepe sa rada iar eu îngrijorată că nu știu ce să fac..
Mitoko**
A:am reperat cheakra fugerului galben dar se pare că nu este singur..
Mi:cum adică?
A: jinchirikiul lui noua cozi este cu el..
Fug:unde sunt?
A:la 100 m de noi..
Mi:sa mergem..Alergam cu viteza lumini și dupa multe tufișuri ajungem unde sunt iar în fata noastră sunt o grămadă de shinobi si kushina cu minato in fata, sar repede cad în fata lor.
Fug:mitoko!
Rapid îl ridic pe minato de acolo și o las pe kushina să își faca de lucru.
Fug:cum poți controla puterea lui kyubi..
K:el mă ajută acum luati-l de aici!Trec de el cat mai departe iar fugaku îl prinde rapid în brațe și plecăm la locul sigur.
M:opriti-o!
Fug:ce?
Mi:se va descurca...Îl privesc ce se petrece cu el, de ce este așa de inconștient, îmi întorc capul și o privesc cum o omoară aproape pe toți însă după câte văd nu kyubi o face ci ea.
Kushina**
K:acum cine pe cine bate!
Fu:haha..Acesta incepe sa se telepoteze foarte repede încât nu pot să îl văd, dar simt cum un pumn atinge cheakra lui kyubi și după mai mulți.
N/k:ripostează nu pot să mai țin mult..
Când simt că e aproape lovesc însă nu aud nimic decât râsetul sau.
Fu:mai incerca! E așa distractiv!
Și începem din nou, insa acesta este și mai rapid, dar cum?cum are atât cheakra fara macar sa o risipesca. Nu înțeleg nimic.
N/k:vezi că vine..
Nu apuc sa lovesc însă aud cum cineva se prăbușește, cheakra roșie se risipește și privesc în fata mea.
M:pleacă de aici!
K:dar?
M:ai încredere în mine..To be continued***