Capitolul 9 ( Începerea examenului)
Minato
Acea săptămână a trecut iar astăzi este ziua pe care o aștept încă de la început, sunt sigur că o să câștig și am sa fiu chinin, și sincer abea aștept să o văd pe kushina în lupta, îmi așez părul în oglindă și după ce mă pregătesc alerg repede la locul de întâlnire cu jiraya sensei.
Kushina**
Mă trezesc din cauză lui mama că tipa într-una la mine, mă ridic mă frec la ochii după cobor jos sa vad ce se întâmplă de mă strica așa.
K:ohayo mama..
M/K:insfasit te-ai trezit, ai uitat că astăzi ai examenul...
K:ehh, am uitat de el..Strig ușor și îmi pun mana in cap, alerg rapit inapoi în camera mea și îmi iau bandana și mă schimb.
K:nu am de gând să pierd in fața ta minato namikaze datebaneee..
T/K:după părerea mea ai sa pierzi..
M/K:dragulee! Nu o mai descuraja.. sunt sigură că o să-l îl bati în lupta finala.
K:arigato mama, am să mă întorc..Spun și merg la ușă o deschid și le fac cu mana, cei doi doar îmi zâmbesc după alerg până la locul stabilit, după mult efort și nervi ajung acolo unde era son cu minato care se antrenau.
J:se pare că puteți sa incepeti..
Son:acum se vine ai întârziat..Îl ignor pe son și privesc către antremanetul lui minato tehnicile lui sunt peste ale mele, îmi las capul jos și îmi dau seama că confruntarea asta nu își are rostul.
M/K:sunt sigură draga mea că o să îl învingi în lupta finala.
Îmi ridic capul și alerg către el însă jiraya sensei mă oprește.
J:minato! Ai terminat fincă acum trebuie sa înceapă prima proba..
M:hay!Spune el și instant se telefonează langa noi, toți trei ne uitam mirați la el, cum a făcut asta el zâmbește și își pune mana in cap.
K:ce a fost asta?
M:pai...
Son:și cu asta te pot învinge să ști...
K:mai taci odată, cum am mai spus eu sunt singura care îl pot învinge..Spun și îl lovesc, după încrezătoare plec, urmată de cei 3. Phh de ce trebuie sa fiu in echipa cu tâmpitul asta de son. Îl cele din urmă ajungem la acea clădirea și cu indicațiile lui jiraya sensei găsim sala pentru examen.
Son:phh ce multi sunt...
Mi:aaa minato și Tu ești în examen?
M:hai..
Fu:se pare că nu va fi așa plitisitor cat mi-am imaginat..
K:daca tu spui..Intervin iar ceilalți mă privesc ciudat.
Fu:ea este Uzumaki kushina..
Son:da este așa cicălitoare și urâtă..
K:ce ai spus!Vreau să îl lovesc dar sunt prinsa, mă calmez ușor și după îl imping pe acel băiat.
K:ai sa vezi tu son..
Son:sigur..
Mi:terminați!Îmi întorc privirea către mitoko iar acesta mă privește la fel, se pare că am multi inamici.
X:bun toată lumea sunteți prezenți, mă numesc Kim și eu va voi prezenta prima parte a examenului chinin, acum fiecare echipa sa plece in sala 7.
Minato**
Ah son ce te-a apucat fix acum, sa nu îi dai pace daca fugaku nu era pe faza cine știe dacă mai erai in aceste examene și din cauză ta era să ne descalifice, expir ușurat și mă pun in mijlocul lor, ci îi privesc pe amândoi din când în când, nu îmi permint sa pierd acest examen numai din cauză ta son. Spun și îl privesc, ajungem in sala 7 și ne așezăm diferit după îndrumare celor ninja din inantru.