Capitolul 22 ( așa trebuia să fie,)
Minato**
Cat eu și kushina stam liniștiți la masa însă am un sentiment extrem de puternic de parcă ceva se va întâmpla.
K:minato îți este foame..
M:nu mulțumesc..
K:sigur..
M:da, acum voi merge in camera însă..
K:ce sa întâmplat?Îmi las mana ușor pe parul ei și dupa ajung la gât unde las un semn.
K:de ce ai făcut asta..
M:vreau sa știu că ești în siguranță...Nu spune nimic, doar mă ia în brațe, las mâinile pe spatele ei și gândul este la tatăl meu.
Kushina*
Oftatul sau mă pune pe gânduri, ceva îl îngrijorează extrem de rău, însă ce? Problema cu tatăl său sau...
K:ce te îngrijoreaza?
Mâinile lui se aseară pe talia mea și mă strange și își lăsă capul pe umărul meu oftând din nou. Nu înțeleg ce ar putea fi...sper sa nu te gândești la o prostie.
După minute bune in care nici unul dintre noi nu spune nimic acesta mă lasă din brațele lui.M:eu voi merge in camera..
K:ok...Acesta îmi sărută fruntea și după iasă din bucătărie, știu că e ceva cu el trebuia să nu îi spun nimic despre acea scrisoare. După ceva minute in care m-am schimbat, merg în camera, deschid și îl vad dormind ușor cu pași mici mă apropii de pat, după mă las langa el că un copil mic și îl iau în brațe.
Bom!bom!
Imediat acesta tresare și îmi fac semn să îl aștept, fac cum spui și acesta pleacă. Rămasă cum sunt aștept însă nimic nu se aude iar minato nu se mai întoarce, sar că arsa și cobor jos.
Mi:yayy acum te trezești...
K:așa se bate la ușă, era sa mor..
Mi:îmi cer scuze am venit să vă spun că pleacă...
M:unde?
Mi:in misiune evident..
K:și eu?
Mi:din păcate nu..
K:cum adică?
Mi:clientul la cerut doar pe minato...
M:cine e?
Mi:nu știu prea multe detalii..
K:nu îmi pasă eu voi merge cu el...Îmi pun mâinile în sân și îi privesc pe cei doi, insa minato se apropie ușor și îmi șoptește la ureche.
M:nu te mai îngrijora nu se întâmplă nimic cu mine..
K:ohh bine..
Mi:haide minato sa mergem..
M:bine...
K:stai!Merg cu pași rapizi către el și îi prind fata în palme și îl sărut.
K:te rog sa te întorci teafăr...
M:așa voi face..Cei doi pleaca și îmi fac cu mana, după ce închid ușa merg la geam privind ușor speriata către el, te rog ai grija de tine și intorcete cu bine..
Minato**
M:chair nu ști cine este acest client..
Mi:habar nu am însă dacă vrei haide sa întrebăm..
M:așa ar fi cel mai bine..
Mi:dar ce se întâmplă tu niciodată nu ai fost așa preocupat cu asta..
M:nu poate zilele sunt verzi mitoko...
Mi:cum adică?
M:nu am timp de explicat acum haide..Ușor iritat merg la hogake sama, eu sper sa nu fie mana lui în toate astea. De îndată ce ușă de la birou aud niște voci alaturi de hogake sama.
Sa:ești sigur că asta este cea mai buna alegere, el nu este shinobi pentru spionaj și să protejeze.
X:șefu asta noi nu putem negocia..O privesc pe mitoko care se uită și ea cu aceasi expresie iar după îmi face semn să bat.
Sa:intra!
Deschid ușa și o las pe mitoko sa intre..
Mi:l-am adus hogake sama..
Sa:minato.. pe cei doi trebuie sa îi păzești...
Mi:dar hogake sama el nu este shinobi pentru asta..
M:e in regula mitoko pot să o fac..
Mi:ești sigur...
M:când am fost eu vreodată..Dintr-o dată aud cum cei doi șoptesc ceva după îmi întorc privirea încruntat iar cei doi rămân muti, deci se pare că ascundeți ceva.
Sa:bun minato îți urez mult noroc...
M:va mulțumesc!
X:sa mergem...
X-1:ce spui nu poți să ne telepotezi la poarta satului.
M:bine...La naiba de leneși, mă pun în spatele lor și după îi teleportez la poarta satului, nu mă favsa retreg acesta misiune hogake sama..
Kushina**
Acum rămasă singură din nou privesc tavanul, daca acei oameni îl duc la tatăl său și dacă tatăl tău vrea să îl omoare eu...
Tip tip!
Rămân nemiscata neintelegand ce se petrece, mă ridic și merg unde se aude zgomotul și după dintr-o dată vad negru in fata ochilor. Ce naiba se petrece? Conștiința mea este inca intacta...
Minato**
X:deci trebuie sa ne duci până în țară nisipului...
M:bun..
X-1:dar daca ceva sa întâmplat vei plati..
M:cum adică?
X:baka! Nu a vrut să sune așa, îmi cer scuze el este mai dobitoc.
M:se vede..Acesta o ia in fata mea iar eu după ei, in țară nisipului este o grămadă de drum, îmi va lua 3 zile sa ajung acolo, și dece nu mă anunțat hogake sama. După un drum de jumate de zi, cei doi se așează jos că să se odihnească, eu mă retrag pe o stâncă și scot din buzunar acea brățară. Ce asi vrea sa te țin în brațe acum...
X:hey! Trebuie sa plecăm..
Oftez și bag brățară înapoi și o iau la pas după iei însă un tipait se aude, îmi întorc privirea în stânga în dreapta nu e nimic atunci de unde se aude..
X-1:frate ce groapa mare nu avem cum sa trecem..
Ohh, alerg către ei și după arunc unul dintre kunaiele mele pe partea cealaltă și mă telepotez împreună cu ei. După încă un drum scurt ajungem într-o pădure iar seara e prea aproape.
X:frate eu zic sa ne oprim..
X-1:de ce șefu a spus sa fi acolo până în zori..
X:poate să mă aștepte un pic acum haide să dormim.
X-1: hey tu trebuie sa ne protejezi până dimineața..Strâng pumni nervos după merg către el după îmi recapăt calmul, iar acesta rânjește, nu știu cine va rade la urma. Cei doi frații se așeză pe iarba și adorm, însă eu privesc luna cum strălucește.
Kushina**
Dintr-o mă trezesc și vad că nu sunt acasă, ci într-o cușcă și legata la mine,întrec sa mă eliberez dar fara in pic de speranță.
Fu: stai fara griji draga mea nu se pot rupe.
K: vocea asta, nu se poate...
Fu: sunt incantat să îmi cunosc nora dar îmi pare sincer rau că trebuie să fie așa..
K: cum adică?
Fu: vei vedea curând..
K: nu fi așa încrezător își va da seama că lipesc și va veni..
Fu: pe asta mă bazez..Acesta rade și plecă nu înainte să le spună acelor shinobi să mă păzesca.