/

13 0 0
                                    

Capitolul 19 ( Justul de sigilare și ferește-te!)

Minato**

După plecarea lui kushina mă grăbesc la biblioteca că să găsesc sursele celui de al doilea unde știe toate justurile de sigilare care le-a învățat fratele său primul hogake de la soția sa mito uzumaki. Intru și vad cu un paznic este razamat pe un perete.

M:buna ziua se poate..
P:este ora închiderii domnule..

Acesta se freacă la ochi somnoros și când mă vede rămâne mut.

P:fulgerul galben tu erai, bun venit..
M:ați spus că este ora închiderii..
P:da insa tu ești o excepție poftim intra..

Este fain sa fi apreciat de toată lumea zâmbesc și întru cautand cea ce am nevoie.
După câteva ore de căutat găsesc cutia, o deschid și vad pergamente vechi le deschid și după câteva minute de memorat, las hârtia și fac semnele maini și încerc să sigilez o carte, îmi las mana pe acea carte și îmi combin cheakra dar nu merge, mă încerc de doua trei ori și tot același rezultat.

M:la naiba cum poate sa fie asa greu, așa o să mă țină încă 3 ani la fel cum a creat rasenganul.

Mai incerc din nou și în nou dar degeaba nu merge.

M:de ce nu mergi..

Las cartea si privesc harti, mai citesc din nou de trei, și încerc din nou.

Mi:buna.. yayy minato ce faci aici?
M:buna mitoko..

Acesta se uită peste harti împreună cu mine dupa rămâne șocată, și mă prinde de mânecă.

Mi:de ce vrei sa faci asta? E prea periculos..
M:știu..
Mi:daca ști încetează..
M:nu.. fericirea ei este mai importantă decât riscul că să nu mai am cheakra deloc..
Mi:dar visul tau ce vei face cu mine, crezi că lui kushina iar conveni..
M:nu va stie..

După discuta cu ea încep din nou să învăț, chair daca este riscat nu îmi pasă, nu mai vreau sa îi văd tristețea pe chip.

Mi:eu voi pleacă nu vreau sa asist la asta..
M:mitoko stai! Te rog sa nu îi spui despre risc..
Mi:bine.

Mitoko**

Doar că să o vezi fericită nu te gândește că fericirea ei ești tu, daca ti se intampla ceva ea va avea de suferit, îmi pare rău însă secretul tu trebuie spus astfel va fi prea târziu. Cu viteză lumini ma duc la kushina acasă și întru.

Mi:kushina!
K:buna mitoko ce ai pățit?
Mi:trebuie sa îți spun ceva..
K:ya loc..
Mi:nu este urgent..

Kushina mă privește confuză și speriat iar eu mă gândesc să îi spun sau nu adevărul.

Mi:minato vrea să învețe un sigiliu nou..
K:știu deja..
Mi:nu este vorba de asta insa sigiliul acela este extrem de riscat, este 90% din 100 să rămân fără cheakra, iar 75% să moară si 15% sa nu mai fie shinobi niciodată iar visul său se va distruge..

Kushina**

Visul său se va distruge, adica el riscă să mă ajute pe mine renunțând la visul său de a deveni hogake, îmi pun mana in cap și după ies rapid din casa iar mitoko după mine. Ajung de îndată la biblioteca trec de paznic și alerg in camera unde este el.

K: minato..

Îl ajut sa se ridice, acesta se uită cu ochii între deschiși la mine.

M:buna..
K:gata minato e ok, o sa suport asta te rog nu mai fa asta..
M:dar eu vreau sa fi fericita..
K:și eu vreau sa îți împlinești visul...

I do not want to lose you/M+K⚡❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum