/

8 0 0
                                    

Capitolul 13 ( finalul și începerea unei noi etape)

Kushina**

Cele 6 zile au trecut, acum ultima zi este cea mai grea fincă nu putem să ajungem la final din cauză lui son care a pierdut harta, așa că acum ne plimbam de ore întregi prin pădure.

Son:yay mai avem mult..

Nu spun nimic, vreau că să încercăm să ne intelegem.

M:son protejeaz-o pe kushina..
Son:dar de ce tot eu..
M:doar fa-o..

Ultimile sale cuvinte și după a dispărut, copilul asta este extrem de răpit, son se îndepărtează de mine și se așează langa un copac bombănit nu știu ce...

K:ce ai pățit?
Son:tea băgat cineva in seama?
K:yayy Baka..

Mă enervez și vreau să îl lovesc însă mana mea este prinsa, mă uit în spate și minato și-a făcut apariția din nou.

M:rămâneți calmi pentru că avem un drum lung de parcurs..
Son:nici măcar nu știm unde mergem..
M:nu te îngrijora am făcut rost de asta!

Minato

Strig zâmbind și scot harta care tocmai am furat-o de la ceilalți coechipierii, cei doi rămân șocați iar kushina alerga fericita și mă ia în brațe.

K:yayy ești cel mai tare..
Son:tot el?
K:taci pentru că tu nu ai făcut nimic tot examenul..
Son:cum adică? Daca nu eram eu atunci cu clonele erai de mult bătută, așa că ar trebui sa îmi mulțumești nu sa tipi..
K:ști cât de mincinos ești nu? Se pare că ai uitat cine pe cine a salvat..

Cei doi se certa mai rău că mitoko and era in academie, însă mana ei este pe bluza mea atingerea sa caldă îmi face inima sa bata de 700 sute de ori pe minut, îmi scutur capul și după o ating pe kushina pe umăr, imediat se întorce la mine și mă privește..

M:ar trebui sa încetați că să putem să ajungem la turn..
K:hmm..

Acesta îl lasa pe son în pace chair și îl ignoră și după pleacă înainte, eu in spatele ei și son după noi.

M:hey kushina!
K:ce este?
M:harta este aici, nu te îndepărta că te vei pierde...
K:hmm ok..

Striga ea și zâmbește, după o ia la pas cu noi, peste multe drumuri și crengi rupte ajungem la turn, însa sunt sigur că nu poți trece așa de ușor.

M:toți opritiva!
Son:de ce?
K:iara pui întrebări jalnice, tu crezi că poți să ajungi acolo fără sa te ferești de capcane.
Son:ce? Unde sunt?

Îmi scot kunaiul și taie firul de cheaka de deasupra crengilor, iar în fața noastră apar multe kunai.

Son: stilului pământului, zidul!
K:acum poți să spui că ne-ai salvat, arigato!

Son o privește confuz in timp ce ea zâmbești, cu zâmbetul său miraculos, zâmbesc in sinea mea când văd că insfasit se poate să se înțeleagă..

K:sa mergem!

Alergam și ne ferim de capcane până când un zid imens ne stă în cale, acum este randul meu, însă ce sa mai apuc că kushina sparge zidul cu pumnul.

Son:o văi de astazi in colo, ar trebui sa nu ne mai atingem de ea nu este așa minato..
M:vorbește în numele tau..
Son:yay Baka!
K:ce ai spus?
Son:nimic nimic..

Săracul de el tramura de frica, într-un fel are dreptate daca ne lovește pe unul dintre noi nu mai vedem ziua de mâine garantat.

M:ok acum sa mergem..

Alergam cat de repede putem, ferindu-ne cat de mult putem de capcane, ajungem la ușă acelui turn și în fața noastră este o gaura imensa cu țepi.

K:tinetiva bine!

Spune și ne prinde pe amândoi de mana și sare peste, însă toți trei cădem amândoi se prind de mine mai rău decât un șarpe, este așa sufocant însă dacă stau să mă gândesc putem să scăpăm. Mă telepotez împreună cu amândoi în turn.

Son:am murit!

Eu cad jos obosit, cantitatea lui kushina de cheakra este imensa, chair și pentru mine, acesta se tine de son cu o mana și cu alta de mine.

M:stai liniștită acum ești în siguranță..
Son:așa este nu te teme suntem vi...

Acesta își deschide ochii și se uită în jur zâmbind.

Kushina**

Respir ușurată, ce a fost in capul meu sa sar așa, noroc cu minato că acum nu mai eram aici, îl privesc cu cade obosit iar eu îi urmez gestul.

K:ești bine?
M:doar obosit..
Son:mulțumim că ne-ai salvat..

Îl privesc pe son nedumerită el tocmai a mulțumit lui minato, ce? Cred că visez.

K:ce tu ai făcut asta?

Strig și arat cu degetul către el..

Son: am făcut ceva rau?
M:nu nu este ok.. acum haideți să mergem că deja examenul este pe terminate..
K:yay haide mai repede..

Mă îngrijorez fincă daca nu ne grăbim nu mai termin și eu nu vreau să rămân genin pentru tot restul vieții genin. Cei doi colegi ai mei, se ridică și după urcam niște scări imense de lungi și ajungem la o ușă.

Son: deschide-o..

Fa onorile că la o nunta și întru alaturi de cei doi unde este o tablă.

M:aruncați cele doi pergamente jos, astfel o să creați o legătură între pământ și foc.

Minato arunca cele doua pergamente jos după apare dintr-o un om.

Son:cine ești tu?
M:ușor este unul de al nostru..
K:cum poți fi sigur?
M:privește după el..

Mă uit atenta către acel om care ne zâmbește, și realizez că este senseiul de la academie.

Son:sensei!
S:ma bucur că ați trecut, iar tu kushina ai fost extrem de curajoasa pe tot parcursul examenului, iar despre son mă bucur că insfasit ai realizat ce camarazi ai, iar despre tine micule namikaze nu am ce sa spun..
K:micule namikaze? Vorbești despre cine?
Son:kushina minato face parte din cel mai puternic clan care a existat vreodată..
K:wow!
S:sunt 4 clanuri din satul nostru extrem de puternice, senju, uchiha, namikaze și Uzumaki.
K:he deci eu aparțin unuia dintre ele yeyy...
S:însă în prezent exista doar două.
Son: ce sa întâmplat cu celelante doua?
S:odată cu mortea lui senju hashirama primul hogake toate celelalte națiuni a mort majoritatea clanurilor.

Uimită, de cele auzite, însă mă uit la minato care își strânge pumni din nou.

K:sensei va rog putem să încheiem subiectul.
M:e in regula kushina sincer..
S:micuța kushina are dreptate nu putem să pierdem timpul a treia parte din examen sta să înceapă acum haideți..

Sensei alerga către ieșire din noi după el intrand într-o sală imensă, unde erau vreo 7 echipe diferite, iar în fața noastră era hogake sama alaturi de mai multi Jonini, și printre cei prezenți sunt și thunade sama alaturi de jiraya sensei.

Ho:mă bucur că toată lumea a trecut, suntem foarte mândri de voi toți, acum sa incepem a treia parte a examenului și ultima...
J:va rog sa îmi permiteți mie sa vorbesc?
Ho:am inteleg..
J:dragi mei camarazi, astăzi este finalul examenului sper că cel mai bun să câștige rândul de chinin.
Son:despre ce este vorba jiraya sensei?
J:luptele finale toți, luptati pentru voi însă nu în echipa, fiecare dintre voi se lupta cu celelant.
Ho:in fața voastră se afla tableta care arata cine cu cine se va lupta, ultimi doi trebuie sa lupte în fața tuturor.

Sper sa câștig că sa arat că sunt mai buna că restu, însă trebuie să îmi țin sub control puterea vulpi.

Ho:sa înceapă eliminările!

1207 de cuvinte**

I do not want to lose you/M+K⚡❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum