/

8 0 0
                                    

Capitolul 11 ( Concurență )

Kushina**

Cu cât avansez în pădure cu atât teama se așterne pe inima mea, chair daca son cu minato sunt aici în caz de ceva tot am sentimentul că ceva îngrozitor se va întâmpla.

Son:Deci care conduce echipa?
M:....
K:presupun că eu..
Son:ce nici de cum, data trecuta era să ne omori pe toți mai bine fac eu asta..

Mă opresc in loc și privesc speriata către mâinile mele, iar imaginea cu sângele acelor ninja îmi apare în minte. După îl privesc urat.

K:ar trebui sa taci, fincă daca nu eram eu sa omor pe acei ninja poate tu nu erai acum în viața..
Son:vrei sa spui daca nu venea sensei..
K:taci!

Îl lovesc și după plec înainte neștiind unde merg, știu e cea mai nașpa decizie însă trebuie sa mă liniștesc, finca nouă cozi incepe sa își facă mișcările din nou, nu pot termina probă așa...

M:hey unde mergi? Vino înapoi! Nu te îndepărta de noi!

Minato**

Îl prind pe son de încheietura mâinii și alerg după kushina, sare peste crengi mai ceva că un jonin, nu e a buna daca nu o prind din urmă o să pica toți textul, son îmi vine să îți dau un cap în gura că să te înveți minte.

M:Iate după mine, sa nu încerci să stai în urma..
Son:dar..
M:nu uita daca te-ai pierdut nu mai pot sa ne găsești și dacă vrei sa vi mâncat de toate animalele de pe aici treaba ta.

Alerg cat de repede pot că să o prind din urmă iar son de frica mă urmărește.

Kushina**

In spatele meu se aud mișcări, știu deja cine e însă, trebuie sa mă calmez dar în fața mea vad un pergament, alerg rapid și îl iau de după copac și aștept să vina și cei doi, când dintr-o dată aud cum tufișurile se mișcă, nu e a buna, kunaie iasă iar eu mă feresc, însă din spate altele, wow lupta asta o sa fie nașpa, mă las la pământ că să mă pot apăra.

BOM!

La naiba, sar repede și vad inamicul în tufisi, deci acolo ești, sar rapid și îl lovesc. După mă ascund după copac.

Son:hey unde te-ai ascuns, poți să ieși suntem noi..

Sunt gata să ies însă cineva mă prinde de mana și mă ia prin tufișuri, mă întorc și încerc să îl lovesc dar..

Son: ho! era să îi rupi capul desptept-o...

Privesc repede jos și vad cu minato se vaită, mă las repede la nivelul lui și îmi așez mana pe capul lui, el își ridică privirea și obraji lui roșesc.

K:gomen!

Doar zâmbește după se ridică.

M:deci deja avem primul pergament nu..
K:așa este..
Son:dar cum ai reușit să îl găsești..
K:dar care e treabă ta..
Son:asta este concurenta nu e așa..
K:acept provocarea..

Acesta întinde mana și după așteptăm că minato sa taie, că pariul sau concurenta sa înceapă.

K:hey minato ce faci?

El doar se uită într-o anume parte și doar își strange pumni, când dintr-o dată ne desparte pe amândoi și ne aruncă în tufiș.

K:ce te apuca?
M:shh..

Arată cu degetul către acei ninja care au celelant pergament.

Son: pergamentul de foc..

Acel genini aud zgomotul și aruncă cu kunaie catre noi. Îl lovesc cu pumnul pe son și după sar la atac. Lovind clonele de umbra..

Son:hey de ce mai lovit..
K:pentru că să îți taci gura sunt sigura că minato avea un plan sa luăm pergamentul fara lupta..

Minato**

De parca mi-ai citit gândurile, îl privesc pe amândoi după le fac semn să lupte in continuare până când găsesc persoana. Lovesc când în stânga cat in dreapta fincă știu că toate sunt clone după cantitatea de cheakra care o au. In timp ce son își dă silința să o protejeze pe kushina eu simt cum cheakra celor trei nu sunt departe de noi cam la 3 m distanta.

M:incercati sa le țineți piept..
Son:Tu chiar asa slab mă crezi?
K:taci și uitate un spatele tau..

Nu îmi vine să cred cum o fata te protejează son, atunci nu am de ce sa îmi fac griji, alerg către cei 3 și acesta când mă simt vrea sa fuga însă îi prind.

X:acest băiat..
X1:nu se poate!
X2:fugiți cat mai puteți!
M:hey! Aveți ceva pe care îl vreau..

Cei 3 fug, nu înțeleg de ce fug? Puteau pur și simplu să lupte sunt 3 contra unu. Îi prind din urmă din nou și îi pun la pământ, iar repede acel pergament după îi eliberez și mă telepotez la ceilalți.

Son:clonele pur și simplu au dispărut..
K:pai le-am cam bătut pe toate..
Son:tot tu..
K:hai că da daca e..

Kushina**

Privesc către son și după în stânga lui apare minato dintr-o dată.

K:yayyyy!
Son:ce? Unde?
M:shh vei atrage inamici..
Son:Tu cum ai apărut aici?
M:este tehnica moștenita din clanul meu..
K:ehhh..
Son:aha este la fel că tehnica mea de copierea tuturor armelor este aproape la fel că sharinganul însă poate să copieze doar arme nu și justuri..

Las capul jos, și îmi amintesc cat de slaba sunt dar îmi amintesc că eu am câștigat pariul de mai devreme, iau rapid pergamentul din mana de la minato și le ridic sus.

K:chiar și așa se pare că tot eu am câștigat..
Son:ba nu e adevărat, minato a luat pergamentul nu tu..
K:da însă acum este la mine deci..
Son:nu este adevărat nu auzi..

Spune și se apropie ușor amenințător către mine.

M:aham!

Son se oprește și după își intoarce capul către el, iar eu trec pe langa el și mă sui în copac.

K:deci acum ce facem?
M:mergem la locul marcat de pe harta..
Son:harta ce harta..
K:nu spune că ai pierdut harta..
Son:dar eu nu am avut nici o hartă..

Se pare că toți suntem pierduți în pădure..

977 de cuvinte**

I do not want to lose you/M+K⚡❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum