Capitolul 1 (Noua colega și alegerea echipei)
Minato**
Colegi făceau gălăgie erau extrem de curioși mai ales că astăzi este ultima zi și academia de termina și putem sa devenim ninja, nu îmi fac griji mereu am fost peste nivelul tuturor.
Mi:fugaku fugaku!
Fu:poți să nu mai tipi te aud deja...
Mi:daca suntem în aceasi echipa și ce sensei o sa avem o sa fie super..
Fu:nu știu...
S:liniște liniște! Testul de final de an o sa fie din cea ce știți cel mai bine...
Mi:da...Privesc pe fereastră calm și nu bag in seamă pe nimeni până când numele meu se face auzit..
S:namikaze minato urmezi..
Mă ridic și trec printre colegi mei care sosoteau, însă mie nu îmi pasă vreau sa devin ninja că sa protejez tot ce voi iubi și iubesc.
S:bun aratane ce poți tinere..
Raman nemișcat câteva momente că sa mă gândesc până când în capul meu rămâne tehnica multipla a umbrei, fac sigilile mâini și...
M:kage bunshin no justu...
Si langa mine apar alte 10 clone indentice.
X:woowww!
X1:era de așteptat de la cel mai bun din academie..
X:minato kun..
X:yayy...
S:ok ok bravo minato acum următorul...Merg la locul meu și privesc din nou pe geam când în fața ochilor mei apare o fată micuța de statura și cu un păr roșu lung, privesc lung către ea după dintr-o dată privesc în alta parte.
S:bun am terminat examenele toată lumea a trecut acum, sa incepem cu echipele... Echipa 6 namikaze minato, uchiha mitoko și....
Toată lumea a rămas în șoc iar mitoko mă privea ușor surprinsă, eu sunt calm oricine ar fi cu mine in echipa eu îl voi proteja, sensei își cere scuze și iasă afară iar fetele din înainte se răstesc la mitoko cred că va începe o cearta.
X1:de ce trebuia sa fi tu...
X2:cu minato kun in echipa..
Mi:ia mergeți de aici nu e vina mea că sensei așa ne-a pus...
X1:ești prea urâtă pentru el..Îmi întorc privirea de la geam pe cele 3 iar mitoko o lovește cu pumnul pe fata acea când sare un băiat iar fugaku își face apariția.
Fu:ce crezi că faci?
Son:dar ea ce crede că face...
Fu:acum daca ai văzut ce a făcut pleacă și dai pace..
Son:astfel ce?
Mi:astfel o sa primești și tu un pumn la fel ca ea...Acesta se retrage când sensei intra înapoi cu o fată, dar nu orice alta fata, chair cea care era afara, privirea mea se intersectează de a ei dar îmi întorc răpit privirea pe geam.
S:ea va face parte din echipa șase alaturi de ionici son și namikaze minato..
Son:ce?
S:mergi și aseaza-te unde dorești...Pași micuți se aud sper mine însă încă unul mare după o bubuitură se face auzita tresar speriat și privesc către ceilalți, iar fata acea era pe jos din cauza unei piedici, mă ridic rapid și o ajut sa se ridice.
M:ești bine nu?
K:îți mulțumesc..
M:nu ai pentru ce acum haide..Zâmbesc și o ajut sa se așeze în ultima banca de la geam fix deasupra mea.
Son:hey tu de ce mai stricat gluma..
Îl ignor și mă așez la locul meu, el strigă din nou la mine până când sensei intervine.
S:liniste nu am terminat.. bun echipa 8 uchiha mitoko alaturi de uchiha fugaku și akimichi sora.
Toți trei sa uite unul la altul și zâmbesc se pare că sensei a nimerit o echipa sa se înțeleagă.Sper deosebire de mine care am un rival cred în grup și o fata noua. Sensei termina cu enumerarea echipelor și colegul meu de echipa incepe din nou.
S:bun acum toată lumea sa vina sa își ia bandanele și sunteți liberi.
Fata acea noua, o privesc câteva secunde, e ceva diferit la ea, adică e destul de puternica fata de restu pot simți asta, toată lumea a plecat și am mai rămas eu și ea în sala, se ridică și merge să își iei bandana, o urmez și iau ce îmi aparține și ies ușor grăbit după ea, și sper surprinderea mea acesta ma așteptat.
K:îți mulțumesc pentru că mi-ai luat apărarea.
M:nu ai pentru ce..Flutur eu mana in semn de simpatie și timiditate însă ea zâmbeste.
K:cum te numești?
M:minato tu?
K:Uzumaki kushina datebanee... Ups din greșeala.Incep sa rad, datebanee este un sunet așa de amuzant și de drăguț, însă în momentul de fața gândurile cu antrementele alaturi de copaci casei mele singuratice, îmi învăluie gândurile.
M:ok ne mai auzim kushina..
K:ok datebanee..Din nou zâmbesc și alerg către casa, de când mă știu nu am simți aceste senzații de fericirea mereu am fost singur și cred că voi fi dar ea,ea îmi da o stare de placere și îmi place, ajung acasă în scurt timp și mă apuc de antrenament.
807 de cuvinte**