/

12 0 0
                                    

Capitolul 4 (Antrenament până la expuizarea)

Kushina**

Ziua a trecut iar moartea lui mito sama, ma adus cu gândul la o poveste din sat care am auzit o recent despre minato, care nu are pe nimeni nici părinți nici frați, sunt curioasa daca hogake sama mar lasa să îl vizitez cred că i-ar prinde bine. Ușor bine dispusa ies din camera acea și merg să îl caut pe hogake sama, cat mă plimb pe hol aud vocea sa o iau ușor la pas și deschid ușa tot la fel.

K:hogake sama ma scuzați..
Hi:kushina haide intra, spune ce dorești?
K:vreau sa merg sa îmi vizitez un coleg se poate...
Hi:despre cine este vorba?
K:minato...

Acesta se gândește după zâmbește și da din cap deacord, fericita îi mulțumesc și vreau să plec însa in ce loc a satului sta sunt multe case, ies din biroul lui hogake sama și mă plimb prin sat, când aud niște vorbe.

X:ea este..
X1:cum poate minato kun sa o privească la cat de imperfecta e..

Imperfecta... Îmi întorc privirea către ele și le privesc urat celelalte 3 fug însă cea care a vorbit acum ramane pe loc.

K:deci cine e imperfecta..
X1:ai face bine să stai deoparte astfel...
K:astfel ce?
X1:minato kun sar baga..
K:serios și pentru cine sar baga, pentru tine ori pentru mine..
X1:pentru mine normal..
K:aha...

Vreau sa o lovesc find nervoasa însă mana mea este prinsa de către altcineva, privesc în sus și vad că este, un adult cu o coada prinsa. Mă îndepărtează de ea și eu mă retrag și fug căutând casa lui minato, mult timp de căutat și nici urmă de el nici macar un indiciu care să mă ducă la el, nu pot de una singura sa îl găsesc, mă învârt prin sat de ceva timp și tot degeaba până când dau peste cineva și după îl văd slăbit, alerg către el.

K:minato ești ok?
M:sunt in regula
K:haide sa te ajut..

Îi prind mana si o așez după capul meu, și ușor merg întrumat de către el pana la casa lui, este un avantaj și pentru mine așa îl voi găsi mai ușor.

K:ce ai pățit de arăți așa?
M:antremanet, mam antrenat cat am văzut cu ochii..
K:pai de ce, din cate am auzit la academie ai fost cel mai bun..
M:e din cauză că justurile erau ușoare permintandu-mi sa le învăț mai repede insa..

Acesta geme de durere, mă doare să îl văd așa, acesta vrea sa vorbească însă ma opresc și îmi așez ușor degetul pe buzele lui.

K:e in regula acum haide sa mergem sa te odihnești..

El da din cap și după merge în continuare, jumate de ora aproximativ din cauză că el mergea un pic mai greu.

M:aici...

Ajungem in fata casei sale și acesta își ia mana,după ramane în fața mea și își apleacă capul în semn de mulțumesc.

K:eu te-am căutat că să te vizitez, sa văd dacă ești ok...
M:sunt in regula doar trebuie sa mă odihnesc și după sunt că nou..
K:ok atunci te voi lăsa să te obișnuiești...
M:mersi din nou pentru ajutor kushina..

El îmi zâmbește după îmi face cu mana, eu îi zâmbesc inapoi și plec acasă insa pe drum dau nas in nas son.

Son:pe cine avem aici?
K:ce dorești?
Son:mă vezi de parcă asi vrea ceva...
K:bine acum trebuie sa plec ceau..

Trec pe langa el și acesta vrea să îmi dea o piedică find mai rapidă decât el îl lovesc și cade. După merg lejer acasa.

M/k:draga mea cum a fost?
K:mama a fost ok..
Den:cum te simți ești ok?
K:da tata...
M/k:acum haide la masa, că prânzul este gata..

Prânzul asa repede sa făcut dupa-miaza ohh, mă așez la masa și aștept liniștita, sigur este bine? Nu îl doare nimic oh sunt așa îngrijorată pentru el chair nu vreau sa pățească nimic.

M/k:draga mea la ce te gândești?
K:la un coleg?
M/k:coleg.. pai sa întâmplat ceva cu el..
K:nu prea însă el a spus că doar se antrenează însă antrenamentele sunt dificile..
M/k:stai liniștită draga mea sunt sigură că este in regula...

Minato**

După plecarea lui kushina, ajung in casa in camera mea și mă așez pe pat, toate oasele mă dor, tehnica asta mă dă peste cap complet, de ce nu merge? De ce nu mă lăsa să fac cum vreau, ohh este așa de încăpățânată, las obosit capul pe pernă si vreau sa adorm in cele din urmă dar stomacul nu îmi dă pace. Privesc sper birou și vad un măr mă ridic îl iau și mănânc, după îmi asez capul pe pernă și adorm in cele din urmă zâmbind vizita neașteptata a lui kushina ma înveselit iar energia mea ușor să mai ridicat.

803 de cuvinte**

I do not want to lose you/M+K⚡❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum