Capitolul 10 (A doua parte a examenului)
Kushina**
Sunt trezita din nou de către mama însă în mintea mea este doar la a doua probă a examenului, sunt tot mai aproape sa devin chinin, sa arat tuturor că nu sunt așa slabă.
M/K:kushina masa e gata!
Alerg jos și mă așez răpit la masa.
Den:draga mea ești energică astăzi, ce te face sa fi așa?
K:astăzi to-san este partea a doua din examenul chinin...
M/K:deja a trecut prima parte asta este fata mea...
K:am sa trec și de a doua promit datebaneee..Mama cu tata zâmbesc iar eu mănac repede și după o l-au la fugă către casa lui minato, ajunsă intru prin crăpătură gardului și bat usor la ușă.
M:hay!
Deschide și fata lui incepe sa se roșească.
M:kushina ce faci aici?
K:trebuie să plecăm datebaneee..
M:datebane?
K:ups scuze, incerc sa mă stăpânesc..
M:e in regula, acum așteaptă un pic, scuze daca plec așa brusc însă trebuie să îmi iau rusacul.Acesta zâmbește după pleacă, wow este așa de drăguț și atent și educat în ciuda faptului că a crescut fara părinți, mă așteptam să fie al tip de băiat mai rău și arogant însă el este fix invers mă bucură timpul petrecut alaturi de el, mă face să fiu fericita iar vulpea nu mai poate să facă nimica.
M:îmi cer scuze sper că nu ai așteptat mult..
K:Nu e ok datebane..Pun mana pe fata rușinată,.se pare că emoțiile mele sunt extrem de mari, aud cum rade, îmi iau mana de pe fata și îl privesc.
M:haide sa mergem..
Acesta o ia înainte iar eu după el, cat timp mergem, privirea mea cade pe el, nu înțeleg de ce ești așa diferit, ai suferit extrem de mult, ai crescut fara părinți de unul singur și tu pentru tot ce a trăit, nu urăști pe nimeni cum se poate..
Minato**
Kushina, sunt sigur că nu vei înțelege însă eu vreau că toată lumea să nu treacă prin ce am trecut eu pentru aia vreau sa devin hogake sa scap pe toți copii de soarta asta dureroasa și vreau să șterg orice urma de război chiar și cu prețul veți mele. Simt cum privirea ei se așterne pe mine, find extrem de confuz, însă după acea dispare când în fața apare son împreună cu echipa lui mitoko.
Son:se pare că cuplul a sosit..
M:ce?
K:eu cred că tu ți-ai tamplit de tot..
Son:eu așa am crezut când v-am văzut..
Mi:son nu sunt neapărat un cuplu, și prieteni vin împreună..
Fu:mitoko are dreptate sunt doar prieteni nimic mai mult nu e așa voi doi...
M/K:hay!Las capul jos și mă gândesc, de ce spuneți că suntem un cuplu eu nu știu cum să iubesc o fată eu...
Kati:buna toata lumea, bun venit la a doua parte a examenului chinin.
Ridic capul și privesc speriat către ea, acesta are o fata extrem de înspăimântătoare.
Kati:sunt inuzuca Kati și voi fi cea care va conduce a doua probă a examenului.
Kushina**
Ce este cu fata asta? Are o fata extrem de înfricoșătoare, privesc către toți elevi și vad cum sunt traumatizați de frica, acea femeie se apropie de son și îi lasă o urmă de ghiara.
Kati:bun începând de astazi trebuie sa supraviețui 7 zile in pădurea morți..
Son:ceeee?
Kati:ai spus ceva?
Son:nu nu...
Kati:bun deci sa continui, după mergeți la locul indicat de pe harta, împreună cu doua pergamente cel de foc și pamânt echipa care nu are pergamentele la finalul zilei a 7 va pierde.Wow chair este destul de înspăimântătoare, toți ceilalți se vaită însă un singur lucru îmi atrage atenție minato care e destul de diferit fata de ceilalți, el nu exprimă nimic doar își strange pumni.
Kati:bun și încă ceva daca membru echipei sa pierdut este pe con propriu, să își găsească echipa și în plus ceilalți doi nu au voie sa te ajute sa îi găsești.. acum puteți pleca...
Ușile se deschid iar pădurea înfricoșătoare se arată, son se pride de mana lui minato și tramura.
Son:eu nu voi merge acolo..
K:nu te mai plânge atât și mișcate, nu vreau sa pierd acest examen din cauza fițelor tale...Minato**
Nu înțeleg cum adică pe con propriu, exista riscul sa se rănească unul dintre noi, nu e vorba de mine insa sunt și fete în echipe care sunt fragile și nu pot singure.
K:minato ce faci, haide...
Îmi revin și plec după ei, hmm trebuie sa stau cu ochii pe ea sunt sigur că nimeni înafara de ea...
761 de cuvinte**