Capitolul 15 ( Momente grele)
Minato**
K:Ai câștigat!
Mă întorc și acesta mă ia în brațe, nu am cuvinte nu pot spune nimic în momentul de față doar ascult cu bătăile inimii mele se apasă până in stomac.
Mi:bravo!
Fu:știam sigur că îl vei învinge..
Son:bun meci..
K:sunt așa mandra de tine..Cuvintele kushinei mă făcut să fiu mai încrezător și mai puternic oare cum, îți promit că îți voi împlini visul chiar daca voi avea mult de munca, nu îmi pasă.
J:toata lumea adunarea!
Mitoko mă bate pe umăr iar eu zâmbesc însfasit sunt fericit, de când părinți mei au murit nu am știut ce înseamnă să simți fericirea, mereu mă afișez cu zambet fals și lipsit de orice culoarea, însă acum este diferit simt că însfasit sunt liber de toate necazurile trecutului însă sunt sigur că pe viitor o sa urmeze și mai multe extrem de grele.
Sa:vreau sa va felicit pentru tot efortul și curajul pe care l-ați avut in lupta, cei 4 care astăzi vor deveni chunin.
J:felicitări tuturor care o participat, sunt foarte mândru de voi toți..Îmi las capul deoparte și privesc către kushina care o ia pe mitoko in brațe, nu înțeleg ce se întâmplă cu tine ar trebui sa fi fericita..
K:am sa promit că voi face o lume mai buna pentru noi toți datebanee, voi munci din greu mult mult până când pace sa va stabili iar războaie și luptele pentru putere să înceteze...
Rămân nemișcat și șocat, iar mitoko împreună cu fugaku încep să lăcrimeze, nu voi permite sa te sacrifici singura vom lucra împreună pentru pacea lumii promit, jiraya sensei se apleacă in fata ei și îi ridică capul.
J:ai mare dreptate însă nu vei singura, colegi tai te vor ajuta, voi și generația următoare veți reuși să puneți capăt la tot intr-o buna zi.
Mitoko plânge iar fugaku inceteaza iar hogake sama se așează și el langa jiraya sensei.
Sa:o să reușiți tot ce nu am făcut noi însă nu de una singura...
Kushina**
Îmi las lacrimile să curgă pe obraji mei fini privind fata zâmbitoare a lui hogake sama după îmi mut pe ceilalți colegi, și atenția mea este pe minato care nu spune nimic doar priveste încercând să ascundă lacrimile.
K:o sa reușim va promit!
Sa:felicitări! Uzumaki kushina, Namikaze minato, Uchiha mitoko, Uchiha fugaku pentru promovarea de chiunin..
J:O sa va aștepte multe perioade grele sper..
Mi:o sa fie puternici și o sa le depășim...
Fu:Da..
K:datebanee!
M:....După ceremonia de absolvire, toți participanții pleca însă eu cu mitoko rămânem, acesta își așează mana pe umărul meu și privește în direcția mea.
Mi:ești frumos nu?
K:cine?
Mi:minato evitent..Inchit in sec, și mă uit în altă parte ignorând râsetul batjocuritor a lui mitoko.
Mi:știu că îți place de el nu te mai minți singura..
K:eu nu îl plac datebaneee!
M:sa întâmplat ceva?Am dat-o în bară, ce trebuie sa îi spun mitoko e numai vina ta.
K:nu este nimic totul e in regula..
M:ok atunci ne mai vedem..Spune el și pleacă zâmbind, yaayyyy cat de drăguț poate sa fie, îmi iau la revedere de la mitoko și plec către casa unde mă aștepta mama,ajung acasă rușinată și fericită iar mama că de obicei mă aștepta ușa.
M/k:Kushina draga mea te-ai întors, cum a fost? Greu... te-ai rănit? Ești bine?
K:ușor mama sunt ok, a fost ok? Și am trecut examenul datebanee acum sunt chinin.
M/k:am știut eu că vrei trece..
T/k:mă bucur că te-ai întorc acasă sănătoasă..
K:arigato to-san..Spun și îi iau în brațe pe amândoi..
Minato**
Ajung acasă și mă așez în pat privind tavanul uscat, tot ce asi dori e sa stau langa mama și să o ajut sa o protejez ,insa lume asta blestemata a luat-o de lângă mine, nu vreau că nimeni sa treacă prin asta.
M/m;e in regula fiul meu drag, eu mereu sunt aici langa tine..
M:mama..Mă ridic speriat și privesc toata camera nu este nimeni atunci de unde sa auzit vocea ei, ce se întâmplă cu mine.
M/m:nu te teme nu îți voi face nimic..
Inima mea îngheța când imaginea ei apare în fata mea, și simt cum îmi mângâie obraji lacrimile îmi curg pe toată fața, iar sufletul meu urla de durere.
M:ka-sa...
M/m:e in regula sufletul meu nu plânge, nu te teme ok, sunt aici să îți vorbesc cat voi avea timp.O privesc plângând iar acesta mă duce într-un loc a conștiinței mele privind frumusețea care era de neschimbat, arata la fel cum am văzut-o ultima data, parul sau lung și drept de aceasi culoare cu el meu, fata ei micuța și fina și ochii micuți și movali.
M/m:vreau să îți spun cât timp mai am despre tatăl tău..
Îmi întorc capul plângând în altă parte nu vreau sa aud despre el, care mi-a distrus viața. Mama îmi ia fata in palmele sale și mă trage aproape de ea, și mă ia în brațe așezând mana pe capul meu la fel cum o făcea când eram bebeluș.
M/m:ascultă micuțul meu tatăl tău a fost un om bun la inceput, și-a dorit mult de tot un copil însă înainte de nașterea ta lucrurile s-au schimbat acesta a început să ne certăm din orice iar asta a rezumat violenta și după...
Îmi așez mâinile pe bluza ei și îmi bag capul în bluza sa galbena.
M/m:la o lună după ce te-ai născut, acesta umpla cu multe fete, cea ce mă durea așa că în seara acea mi-am certat din nou, după mă rănit așa tare încat nu am știut de mine iar acesta a fugit și de atunci nu am dat de el, au trecut 3 luni, am inceput să mă vindec, și să am grijă de tine cum puteam însă într-o seară când luna era mult mai aproape de pământ, niste oameni mascați au intrat peste noi și au încercat să distrugă tot, am incercat sa te protejez iar asta a fost riscul că nu am putut sa te cred sa am grija eu de tine așa cum îmi dorise.... dar..
Îmi ridic capul când simt cum lacrimile sale îmi curg pe cap, îmi așez mana pe piept și încep să plâng din nou dar mult mai puternic.
M/k:acum ești mare, puternic și sănătos acum visul meu sa împlinit, dragul meu sper sa ai grija de tine și când vei fi mare și vei întâlni o fata te rog sa nu reacționezi că tatal tău să nu îți bați joc de ea pentru că pentru orice om suferință este mai mare că orice rana și nu se poate vindeca așa ușor, eu acum trebuie sa plec... te iubesc și îți mulțumesc că semeni pe mine și că ești copilul meu..
Acesta mă sărută pe frunte și dispare, cu mana la piept mă lasă pe spate pe pat și privesc din nou tavanul cu ochii plini de lacrimi și sufletul rănit. Îți promit tata că nu vei scăpa așa, am sa te găsesc și o sa îți para rău pentru tot ce ai făcut îți jur..
1202 de cuvinte**