Capitolul 14 (Luptele finale)
Kushina**
Yayyy nu îmi vine să cred cat de departe am putut sa ajung, sunt așa fericită însfasit pot sa arat de cat mult m-am antrenat.
J:bun acum incepe eliminările, tableta va arata cine cu cine sa va duela, iar voi restul mergeți sus.
Mă uit în jurul meu toți erai seriosi iar privirile lor sunt pe abea tabletă sau ce o fi.. suspansul este extrem de mare, sunt tensionată chiar și eu nu vreau sa mă lupt cu unul dintre camarazi mei mai ales cu minato.
Mi:liniștește..
K:nu vreau sa fiu prima cu ultima...
Mi:de ce?
K:fincă nu vreau să mă lupt cu...
Mi:ehhMitoko mă privește vesela iar eu rămân confuză nu înțeleg ce vrea.
J:prima lupta! Uchiha fugaku și Uzui Sara..
Ce? Așa repede, deja a intrat unul extrem de puternic, minato când urmezi. Lupta e in desfășurarea, mitoko și restul țin cu fugaku san dar și Sara este destul de apreciata, la fel că personalitatea lor cât și încăpățânarea lor asta le da mai mult curaj și putere.
Minato**
Privesc atent care cei doi și știu deja cine va câștiga, și așa se termina.
J:uchiha fugaku trece mai departe..
Mi:yayyyyyy ai reușit!!!Zâmbesc și îmi las capul jos, era de așteptat de la clanul uchiha. Acesta urca sus și ajunge in dreptul meu.
M:bun meci..
Fu:după mine am plecat însă trebuie neapărat să te văd luptând..
M:he de ce?
Fu:fi serios toată lumea aștepta să lupți..
M:daca așa spui...Spun ușor și îmi mut privirea către kushina care era la 2 km de mine, fugaku se uită în direcția mea și zâmbește.
Fu:și pentru ea rămân..
M:ea?
Fu:mitoko evident doar este iubita mea...
M:iubita ta..Rămân șocat, cum se poate sa fie așa de direct eu daca o sa fiu vreodată îndrăgostit, asi fugi de fete mai rău decât de căini dar eu sunt sigur că nu mă voi îndrăgosti niciodată.
Mi:băieții!
Îmi ridic capul și le vad pe cele două.
K:super lupta fugaku san..
Fu:arigato!
J:următoare lupta.. uchiha mitoko cu iorici son..
K:fâl praf pentru mine!
Mi:așa voi face..Mitoko îi ia în brațe pe fugaku și kushina după ne face cu mana și cobora jos, son atât Tia fost..
K:haiii mitokooo...
Fu:ar trebui un pic mai încet kushina chan..Chan! Ehh.. fugaku îi îi îndrăgostit de ea na na nu are cum mai înainte se lauda cu mitoko.
K:sa întâmplat ceva?
M:nu nu e ok...
Fu:sigur..
M:da
J: câștigător uchiha mitoko.
K/fu:asta este fata mea!Wow, privesc către cei doi și zâmbesc aplaudând, chiar a fost un meci destul de bun.
M:ai reușit bravo..
Strig zâmbind ea trece pe lângă mine și îl ia pe fugaku in brațe, după alerga către kushina și face același gest, după ușor vine catre mine..
Mi:mulțumesc pentru urări minato..
Și mă ia în brațe.
J:Uzumaki kushina alaturi de akimichi sora..
Îmi iau inima în dinți și mă despart de mitoko și merg la kushina, și o iau în brațe.
Kushina**
Inima mea a rămas pe loc când mă luat în brațe, iar doar își așează mâinile pe capul meu.
M:sunt sigur ca vei reuși cred în tine..
Spune și după mă privesc în ochi.
Mi:și eu..
Son:arătai cine este șeful..
K:son..
M:acum mergi..Mă îndepărtez ușor și îmi ridic pumnul.
K:primit că voi câștiga..
Strig și îl privesc pentru o fac vei vedea că nu o sa pierd in fata ta. Cobor scările și acolo este sensei cu sora care se uită sub ochii.
K: sunt pregătită când vrei tu...
Sora:o sa pierzi..
K:daca tu spui..O lovesc direct in stomac însă ea nu renunță, și contraataca iar tot așa facem schimb de lovituri până când obosim.
Sora:încă nu am terminat... Tehnica creșteri corpului..
Hmm deci așa faci, vad cum lovește cu pumnul rapid lovesc și după mă feresc. Acesta folosește justul apei, cum se poate să facă acest justu.
Sora:asta este tot ce poți să te ferești că un cățel, tomato..
Când am auzit cățel mă enervez extrem de rău încât lovesc cu pumnul de pământ.
K:baka!
Alerg către ea și îi plasez un pumn de grație, acesta căzând la pământ, însă cu palma sa uriașă mă lovește de pământ aproape strivindu-ma, moment în care plămâni mei rămân blocati și nu mai pot respira, închid ochii victorioasă și cu ultimele puteri scot mana afara ridicând pumnul.
Minato**
Rămân mirat când o lovesc cu pumnul are o putere imensa fata acesta, dar când mana lui sora se mărește îmi îngheață corpul de îndată, toți din sala rămân masca iar mitoko și pune mana la gura, privesc către kushina și vad cum mana sa se ridica dintr-o dată.
J: Uzumaki kushina merge mai departe!
S-ar rapid bara și alerg către ea alaturi de mitoko și celălalti doi, echipa medicala ajunge de îndată și le așează pe amândouă, parul sau roșu care îi intra în ochii, am știut că vei reuși, sunt așa mândru de tine, zâmbesc in sinea mea și când realizez ce am spus mă rușinez.
Mi:minato haide, meciurile continua..
Fu:sa mergem sa vedem cum se simte..
M:buna idee..
Mi:ba nu ai uitat că tu nu ai luptat încă..Las capul jos și simt cum mana lui mitoko se așează pe umărul meu, ridic rapid capul și o privesc însă ea arata sus, fac același gest și vad că sunt cu cel mai rău concurent din acest examen mă încrunt când își face intrarea figurantă.
Chan: tu ești din clanul acela de slavi..
Îmi strâng pumni, și respir ușor îl privesc atent iar acesta rade.
Chan:o sa fie o lupta ușoară.
Mi:nu prea cred..
Chan: tu ce te bagi urăto..
Fu:pe cine..Îmi pun mana in fata și mă uit la ei, se îndepărtează după ruga mea după îmi iau pozitia de lupta in moment în care toți incepe sa aplaude.
Chan:sa te vad ce poți pustiule..
Se pare că acesta se poate sa fie mai puternic că mine insa eu nu mă las așa ușor, nu am făcut antrenamentele doar pentru afecțiune, începutul este un pic mai dureros însă după o sa fie lupta după propriul meu joc, facem schimb de lovituri până când acesta se enervează, și începe să mă lovească brutal, daca stau să mă gândesc eu putem de mult sa termin lupta însă îmi cam place când lumea mă apreciază, însă acum trebuie sa devin serios, opresc atacul și îl lovesc cu pumnul în fata acesta căzând la pământ, după mă așez și îmi pun pumnul pe capul sau.
J:câștigător namikaze minato..
Mă ridic și aud cum colegi și toți aplauda și strigă, eu zâmbesc și fac cu mana după gândul îmi sare la kushina, sunt sigur că o să fie fericita, după ce gălăgia se termina urc sus și aștept că toate rundele sa se termine.
K:ai câștigat nu...
1138 de cuvinte**