(PUBG ÖZEL MESAJ ALANI)-Blindcaptain: ÖNCELİKLE SENİN OYNAYACAĞIN OYUNU S*****
-Blindcaptain: AÇACAĞIN HİLEYİ DE S****
-Blindcaptain:SİZİN GİBİ APTALLAR YÜZÜNDEN OYUN BOKA SARDI
(-Blindcaptain çevrimdışı..)
-(infazosman: Oynamayı beceremeyip bok atıyorsun
-(infazosman: oynamayı öğren öyle gel bakalım hile miymişim
-(infazosman: kıçım yerine kafama sıkmayı denesen daha fazla damage alırdın ama inatla kıçıma sıkıp ölmediğim için hile diyorsun
-(infazosman : hadi uza şimdi.
—— ERTESİ GÜN
(PUBG bekleme alanı)
'DEDEKTİF ER-infazosman MAÇI İZLİYOR'
"Gene mi bu be?"diye mırıldandım sinirle. Nasıl ikinciye aynı maça düşebilirdik ki?
Sesli sohbet-> "ARKADAŞLAR YAYINDAYIM SESLİ SOHBETE GELMEK İSTEYENLER KÜFÜRSÜZ KONUŞURLARSA SEVİNİRİM!"
Göz devirdim. Şimdi de yayıncılar basmıştı maçı. Yanlışlıkla şunlara ölüp gidersem Türkiye'ye rezil olacaktım! Harika.
Sesli sohbet-> "Bi bitmediniz amına koyim.."
Duyduğum alçak ama karizmatik sesle birlikte başımı aşağı yukarı salladım sanki görebilecekmiş gibi. Sesin sahibi her kimse çok haklıydı, bi bitmemişlerdi amına koyim. Maç boyunca konuşuyorlardı ve bazen komik muhabbetler döndüğü için kapatamıyordum hoparlörü. Bu sefer de oyuna odaklanamıyor önümdeki adama sıkamıyordum.
Anlık bir celallenmeyle mikrofonumu açtım.
Sesli sohbet -> "hay ağzını öpiyim ya.."
Evet bu olmamıştı. Bu hiç olmamıştı!
Duyulan kız sesi, yani benim sesim ile bütün abazalar birden konuşmaya başlamışlardı.
Sesli sohbet-> "ana dişi!"
Sesli sohbet-> " Arkadaşlar konuşmalarımıza dikkat edersek daha iyi olur hanımefendiler de var oyunda."
Sesli sohbet-> " o ne demek ben senin ağzını öpeyim.."
Sesli sohbet -> " Siktir lan yayıncı, hanımefendi rahatsız oluyor. Bu arada ben komando Arif -"
Sesli sohbet-> " Aman iyi ki kadın sesi duydunuz!" Dedi bir kadın sesi. "Kesin abazalığı oyunuza dönün kulağımı siktiniz.."
Kıza bir kaç hoparlörünü kapatma tavsiyesi geldikten sonra güldüm ve takımımı gözlemledim. Kıskandı diye yorumlamıştım. Benim cevap verdiğim karizmatik sesli adam benden sonra konuşmamıştı. Acaba ayıp mı olmuştu diye düşünüyordum. Umursamadım bu durumu geçen bir kaç dakikadan sonra.
Rozhok tepesinden schoolu gözlemliyordum çünkü o arada. Takımımdan biri yanıma gelip yere attığı 6x dürbünü işaretledi. "Hanımefendi dürbün lazımdır?.." dedi takımımdaki biraz hızlı arkadaşımız. Doğuluydu sanırım, şivesinden öyle anlaşılıyordu.
"Abe abi bir saattir karıya teçhizat boşalttın sal artık ilgilenmiyor seninle!" Dedi takımımdan bir başka ses.
2 kız 2 erkek olan bir takıma düşmüştüm bu da bir diğer erkekti. Dediği gibi oyun başladığından beri bu doğulu arkadaşımız bana bir şeyler vermeye çalışıyordu. Ama rahatsız olmuyordum aksine ihtiyacım olan şeyleri getiriyordu. Chatten teşekkürü bulup dürbünü aldığımda doğulu yine konuştu. " ben teşekkür ederim ne demek. Konuşma lan sende aldı işte, ayrıca karı denmez kadın diyeceksin."gülerek nickine baktım konuşanın. 'adilerdağ73' Adil abimize tekrar hay ağzını öpeyim tepkisini vermemek için kendimi zor tuttum. Aynen öyleydi, karı değil kadındı.
Yeniden chatten teşekkürü bulup bastım. Yanıma takımımda ki bir diğer kız gelmişti. School da ikinci katta arkadaşını kurtarmaya çalışırken götünü havaya diken düşmanı işaretledi. "Bah bah götüne sıkacam şimdi haberi yok."dedi Adil abimiz, daha biz pozisyon alıp adama saldırmaya bile kalkamadan silahı ateşleyip ıskaladı. Evet, adam kaçmıştı.
"Adil abi kusura bakma da sen salak mısın? Adama haber veriyorsun birde sıkarken!"dedi kız. İlk defa konuşmuştu.
Üstümüze gelen bir mermiyle hızla geri kaçıp bir ağacın altına tünedim. Hay sikeyim! Yerimizi belli etmişti işte. M24'ü çıkarıp adamı bir kaç hamlede zorla indirdiğimde hoparlörden Adil abinin sesinin arkasından bir ses duyuldu. "Kusura bakma abim gaza geldik."
"YA ÖZGÜR YAPACAĞIN İŞİ SİKEYİM! ADAM AĞACIN ARKASINDA KIÇINI BAŞINI SALLAYA SALLAYA BANA SIKIYOR ORDA İT GİBİ DİKİLİYORSUN!"
(-Blindcaptain M24-> İnfazayvaz)
Gözüme takılan isimle konuşan adamın şu İnfazayvaz olduğunu anladım. İnfazosman'ın arkadaşı olmamasını umdum çünkü o yanındaysa fena bir abimizdi ve hile açtığına yemin edebilirdim. Burada kıç baş demez deler geçerdi hepimizi. 10 parmak bile oynuyor olabilirdi pezevenk.
"KİT BASILACAK YER Mİ ORASI AMINA KOYAYIM ÇIK ÇATIYA ADAMLARA GÖSTERE GÖSTERE BAS KİTİ DAHA İYİ!"
Duyduğum sesle birlikte kaşlarım kalktı, bu oyunun başında ağzını öptüğüm kişiydi. Karizmatik sesli olan. Bu sefer sesi daha gür çıkmıştı ve karizma seviyesi de bir hayli yükselmişti.
Adamın sesini düşünürken birden bayılınca çığlık attım. Adil abi hızla beni kurtarmaya gelirken kafama gelen bir M24 kurşunuyla birlikte hakkın rahmetine kavuşmuştum.
(-infazosman M24-> Blindcaptain)
Hızla mikrofonumu açıp ağzıma gelen ne varsa saydırdım. "YİNE Mİ SEN AMINA KOYİM SAL BENİ YA! HİLE YA HİLE RESMEN HİLE!"
İnfazayvaz'ın şeytani gülme sesi duyulurken Adil abimin birden onu indirmesiyle sesi kesildi. Benim takım hepsi bir olmuş şekilde İnfazosman'ın takımına saldırırken onun sesini duydum. "YA BİR SIKTIR GİT BAŞLAYACAĞIM HİLENE!"
Hassiktirdi şuan. Büyük bir hassiktirdi, infazosman bir saattir sesine düştüğüm adamdı!
—
Yine yarım bırakacağımı ve tutmayacağını bildiğim bir yeni hikayemden daha selamlar. Beğendiyseniz oylamayı unutmayın. Teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazdan hazana dönmeden/Yarı texting
General FictionTAMAMLANDI. YARI TEXTİNG Rüya ve Özgür oyun üzerinden kötü bir başlangıçla tanışırlar. Çok ciddiye almadıkları bu iletişimleri devam ettikçe işler değişir. Yaz zamanı biterken iş işten çoktan geçmiş olur. -(infazosman : Karşımda olmazsan seni vura...