Bölüme geçmeden önce yıldıza bir basarsanız çok makule geçer satır arası yorum bırakmayı da unutmayın lütfen. Şimdiden teşekkürler ❤️
-
05:46Özgür Alkan: bana sen yaparsın demiştin
Özgür Alkan: bir bokumu yapamıyorum Rüya
Özgür Alkan: hiç bir boka yarayamıyorum
Özgür Alkan: tek tek elimden gidiyor her şey
Özgür Alkan: bana sen yaparsın güveniyorum dedin
Özgür Alkan: ben de ne bileyim
Özgür Alkan: sanki yapabilecekmişim gibi gaza geldim.
Özgür Alkan: ama yok öyle bir şey
Özgür Alkan: güvenme bana ben daha kendimi kaldıramıyorum.
10:10
Özgür
Uyuyordum görmedim mesajını
İyi misin?
Bak ne yaşıyorsun bilmiyorum ama
Geçecek
Geçecektir yani
Emin ol geçecektir
Her şey geçiyor.
Özgür Alkan: hastanedeyim şu an
Özgür Alkan: eve dönerken seni arayacağım
Özgür Alkan: beni yeniden cesaretlendirirsen çok sevinirim çünkü gözümün içine bakıyor
Tamam
Ara
—
"Alo.."dedim titrek nefesimle. 15 dakika geçmişti ve şimdi aramıştı Özgür. Kalbimde inanılmaz bir hız vardı, heyecanlıydım. Sanki hiç sesli konuşmamışız gibi heyecanlıydım. Kötü bir şey yaşamıştı, ne oldu bilmiyordum ama yanında olmak istiyordum. İyi gelmek istiyordum.
"Alo..Rüya."diye karşılık verdi o da. Sesi her zamankinden daha durgundu. "Amcamı hastaneye yatırdılar.. Gece baygın bulduk."diye devam etti.
Kala kaldım öylece, yutkundum. Hakan'ın babası mıydı? Ölecek olan Hakan'ın babası mıydı?
O yüzden mi karşı gelemiyordu Hakan'a? Kıyamıyor muydu yani?"Beyninde tümör var, bekletmiş söylememiş bize. Daha bir kaç gün önce öğrendik. "dedi, soluklandı. "Durumu kötü gidiyor. Şimdi söyle bana ben ne yapacağım?"
"Özgür.."
"Hakan, abimi kaybettiğimde de çok kötüydü. Hakan zaten iyi değil. Ben bir kardeşimi daha kaybetmek istemiyorum. "
"Kaybetmeyeceksin. Özgür, dur. Böyle düşünme, kötüye yorma. İyi düşün iyi olsun.."dedim aklımdan geçen ne varsa sıralayarak. Resmen kalmıştım öyle, nasıl teselli verilirdi bilmiyordum. Değer verdiğim birine nasıl teselli verirdim hiç bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazdan hazana dönmeden/Yarı texting
Ficción GeneralTAMAMLANDI. YARI TEXTİNG Rüya ve Özgür oyun üzerinden kötü bir başlangıçla tanışırlar. Çok ciddiye almadıkları bu iletişimleri devam ettikçe işler değişir. Yaz zamanı biterken iş işten çoktan geçmiş olur. -(infazosman : Karşımda olmazsan seni vura...