' EVET ARKADAŞLAR. SELAMÜN ALEYKÜM ÖNCELİKLE.' Diye girdi videoya Hakan. Simsiyah saçlarını eliyle düzeltip kameradan kendine baktı. Sonrasında oturduğu oyuncu koltuğuna iyice yerleşti.'BUGÜN SİZ İŞSİZ ARKADAŞLARIM İLE BİRLİKTE PUBDE NASIL KIZ TAVLARIZ BUNU İZLEYECEĞİZ.' Dedi ve kafaya 1 litrelik su şişesini dikti. Arkadan bir kapı açılma sesi geldi, "gerizekalı.."diye mırıldandı arkasındaki kişi. Yani Özgür. Hakan ona yandan öldürücü bir bakış atıp sakince gitmesini bekledi. Çok geçmeden kapı kapandı ve oyun videosuna devam etti Hakan.
*
"SELAMÜN ALEYKÜM TUTUNMAYA ÇALIŞAN TÜRK EVLATLARI!"diye söze girdi Hakan. Yine oyuncu koltuğundaydı, yeni çıkmaya başlamış sakallarını kaşıyıp kameradan kendisini kontrol ettikten sonra ellerini iki yana açtı ve gülümsedi. "Bugün Türkiye şartlarında yapabileceğimiz en iyi şeyi yapıyoruz! Evimizde oturuyor ve oyun oynuyoruz!"
"Türkiye şartlarında o bilgisayarı nasıl düzdün Hakan abi?" Diye bir ses geldi arkadan. Bu seste Özgür'e aitti, gülüyordu. Sesinde alaylı bir ton vardı. Hakan yine kameranın görmediği bir yere yandan bakış attı. "Özgür siktir git."
"Arkadaşlar arkadaşlar diye burda beynimi siktin. Yürü git işe çalış amına koyayım kuruldun evime."
"Öncelikle burası amcamın evi.."
"Önceliğini sikeyim Hakan.."
"Arkadaşlar bir saniye beklerseniz.."ve kamera durur, zaman atlar.
"Evet arkadaşlar şimdi özellikle mod'a gitmiyoruz çünkü bütün Araplar orda."
*
"Selamün aleyküm dadaşlar. Salak salak videoları izlemeye devam ediyorsunuz size artık şaşırıyorum. Para kazanmaya başladım üstünüzden haberiniz olsun. Sonra Türkiye niye gelişmiyor. Oturup beni izlemeyin agalar. Her neyse. Bugün Game yok bugün acı var keder var. Özgür'ün kuşu öldü helva döktürüyoruz arkadaşlar."dedi Hakan. Sonlara doğru hafif sırıtmıştı. Bu sefer oyuncu koltuğunda değildi. Göğsünden aşağısı gözükmüyordu ve kafası kocaman duruyordu. Evin içindeydi ve krem renkli kadife bir koltukta uzanıyordu. Kahverengi gözleri kameranın görmediği bir yere odaklandı. Oraya bakarak sırıtışını büyüttü.
"Öncelikle Hakan seni fena sikerim."dedi Özgür'ün sesi. Sonrasında kamera döndü ve sadece pantolonu gözüken biri çıktı kameraya. Bu Özgür'dü ve pantolonunun tam özel bölgesinde büyük bir ıslaklık vardı. "Artık Özgür değil ÖZZGE'sin kardeşim. O artık hiç bir şeye yaramaz.."
"SIKTIR GİT LAN YANIYORUM ZATEN!"dedi Özgür'ün sesi ve tam Hakan'a doğru koşarken video durakladı ve zaman atladı. Hakan yine oyuncu koltuğundaydı ve sırıtıyordu kameraya. Ama bu normal bir sırıtış değildi, sinirli bir sırıtıştı. "Yirmi sekiz kil aldım, kamera kapalıymış arkadaşlar.. sinirden kuşu ölmüş Özgür'e döndüm şu an resmen.."
*
"Bu arada arkadaşlar. Geçen gün bir arkadaşımız Özgür'e ulaşmış İnstagram üzerinden. Kuzenime neden sövdünüz beni nasıl bu kadar sevdiniz bilmiyorum ama lütfen kuzenimi rahat bırakın ve lütfen instagram hesabını bulup yaymayalım. Kullanıcı adı Özgür Alkan sıfır, bitişik bunların hepsi. Lütfen yazmayalım arkadaşlar çok rahatsız oluyor."
Gülerek videoyu seyrederken üzerime döktüğüm kolaya baktım. Gülmekten bir hal olmuştum kendime gelemiyordum. Hızla bir peçete alıp üstümü sildim. Yapış yapış olduğumdan dolayı dayanamadım ve üzerime başka bir tişört geçirip tekrar bilgisayarımın başına döndüm. Telefonumu cebimden çıkartıp instagrama girdim ve Hakan'ın asla yayılmamasını istediği hesabı arattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazdan hazana dönmeden/Yarı texting
General FictionTAMAMLANDI. YARI TEXTİNG Rüya ve Özgür oyun üzerinden kötü bir başlangıçla tanışırlar. Çok ciddiye almadıkları bu iletişimleri devam ettikçe işler değişir. Yaz zamanı biterken iş işten çoktan geçmiş olur. -(infazosman : Karşımda olmazsan seni vura...