2.4

38 19 6
                                    


Bölüme geçmeden önce yıldıza bir basarsanız çok makule geçer satır arası yorum bırakmayı da unutmayın umarım bölümü beğenirsiniz keyifli okumalar


Hisarya: everythings alright

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hisarya: everythings alright

Özgüralkan0, Özzzgealkan, Hakanalkan1+233 beğeni 25 yorum.

—>"Özgür'ün manit bu mu?"

—> Hakanalkan1: olur tabi her şey alrigth heyt aslanım benim

—> "evet bu kız o kız"

-> " beyler ben tutuldum"

"Ee ne zaman gidiyoruz?"diye sordum ablama. Göz devirdi bana, elinde tuttuğu bebeğini kucağıma verip market tezgahından patates seçmeye çalıştı.

"Anladım ben senin ne yapmaya çalıştığını ama yemezler.."

Gözlerim büyüdü, "hiç anlamadım şu an neyi kastettiğini.."

Yandan bir Side eyes atıp tekrar önüne döndü. "yorumları okudum. Girdim baktım çocuğun hesabına. Güzel çocuk.  Ama yok Izmirdeyken vay efendim ben manitamla çıkacağım yok oraya yok buraya. Asla salmam. Annem ağzıma sıçar."
Bıyık altından sırıttım, "Ben yapar mıyım öyle şey? Ayrıca manitam bile değil." Yapardım. Ayrıca manita olduk kadar olmuştu.

Bir kaç saniye doğru mu söylüyorum diye gözüme baktı sonra poşete doldurduğu patateslerine döndü. Sırıttım onun arkasından. Neler yapacaktım görecekti.

"Selamlar dadaşlar!" Diye bağırarak çoşkulu bir şekilde videoya girdi Hakan. Üzerine giydiği smokin takımıyla bir masanın arkasında, bir yanında Özgür bir yanında Özge olacak şekilde oturuyordu. Özgür'ün üzerinde beyaz bir gömlek vardı ve ilk üç düğmesi açıktı. Hakan da o da çok özenli giyinmişlerdi. Özge'nin de onlardan aşağı kalır bir yanı yoktu. Beyaz, üstünde lacivert çiçek desenleri olan balon kollu bir elbise giymişti üzerine. Siyah saçlarını da kıvırcık yapıp iki yandan salmıştı.

"Bugün aniden aklımıza gelen bir fikirle. Bu arada gerçekten aniden aklımıza geldi. Nikaha gidiyorduk, Halamızın nikahı var. Halanız kaç yaşında diye sorarsanız kendisi de yirmi yaşında. Babaannem ve dedem hızlıymış biraz-"

"Hakan!"diye bağırıp kaş göz yaptı ona Özge. Özgür güldü.

"Neyse işte. Bu gün birbirimizi ne kadar iyi tanıyoruz videosu çekicez Türkiye'de böyle bir içerik görmemişsinizdir- sinsi gülüş- ilk ben çekiyorum."

"Geç artık şu videoya geç kalacağız.."dedi Özgür. O sırada arkadan başka bir ses geldi ,"karısız hayat çok zor! Kemerim nerde-"video duraklamıştı. Video devam etmeye başladığında Hakan elindeki telefonuna kısa bir bakış atıp "evet sorular bende! Şimdi benim hakkımda sorular soracağım bu video. Artık akşama da Özgür için falan çekeriz herhalde canım isterse.."

Yazdan hazana dönmeden/Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin