2.3

40 19 5
                                    

Bölüme geçmeden önce yıldıza bir basarsanız çok makule geçer satır arası yorum bırakmayı da unutmayın umarım bölümü beğenirsiniz keyifli okumalar

Aydan: OĞLUM BAYILCIAM LAN

Aydan: Çok mutluyum çok mutluyum

İrem: n'oluyo be gece gece

ŞEÇXOWÖXEL

Hakan çarpılması kanka

İrem:ha

İrem: hayırlısı olsun Ay'ım düğün ne zaman

Aydan: en kısa sürede balımmm

Aydan: İzmir'e gidelim

Aydan: İzmir'e gelirken yanıma nolur nolmaz beyaz kıyafetler alacağım

Ağwşsşelslwl

Ay bayılıcam

Özgür:Küçücüğüm

Kocamann

Özgür: uyuyamıyorum

Ben de

Özgür: arayayım mı?

Ara

"Sonra ne oldu kocaman?"

"Uyandım sonra. Rüyaymış.. gerçek değilmiş."

Dudak büzdüm görmeyeceğini bile bile. "Belki tekrar birleşirsiniz. Tekrar toplanırsınız bir araya."

"Onlar abim ölmeden önce boşandılar be yavrum. Çocukluk bunlar, anlaşamıyorsa ayrılmaları en iyisi. Birbirlerinin hayatını cehenneme çevirmektense ayrı ayrı mutsuz olmak daha mantıklı geldi onlara. Bence de mantıklı."dedi. Durup düşündüm bir. Galiba ben hayatım cehenneme dönse bile beraber kalmak isterdim.

"Aslında annem- yani teyzem ve kocası da boşanacaklarmış. Ablam yedi yaşında falanmış o zamanlar. Onun üzülmesini bile göze almışlar, nefret ediyorlarmış birbirlerinden. Sonra annem ölmüş, teyzeme kocasından başka kimse yardım edememiş. Kilitlemiş kendini, konuşmamış kimseyle. Sonra babam, yani kocası. Almış getirmiş beni eve. O günden sonra ne boşanma kalmış ne kavga. Çocukluktan beri hiç kavga ettiklerini görmedim. Çok seviyorlar birbirlerini.."

"Ablan mı vardı?"

"Eveet! Yeğenim de var Özgür, bebek daha biliyor musun hep üzerime kusuyor alamıyorum çocuğu kucağıma."

Güldü Özgür, "Yeğeninden mi tiksiniyorsun?"

"Ya ben, öyle değil ya. Benim midem çok çabuk bulanır, çok çabuk kusarım ben. Mesela bir huyum da vardır bir yerim falan kanasın. Kan görünce hemen kusarım ben.."

"Bende çok sakarımdır keserim sürekli kendimi yanlışlıkla. Seninle işimiz var o zaman."
Gülümsedim ve kafamı yastıktan kaldırıp tekrar bastırdım. "Evet var biraz işimiz."

Yazdan hazana dönmeden/Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin