2.8

41 15 19
                                    


Bölüme geçmeden önce yıldıza bir basarsanız çok makule geçer satır arası yorum bırakmayı da unutmayın umarım bölümü beğenirsiniz
-

"Hakan.."

"Ney?"

"Hakan'ı gördüm."

"Nerde?"

"Hakan burda. Allahım Hakan!"

Panik yapan Aydan'ı tutmak için İrem hızla kollarını tutup gülerek etrafa bakındı. Bende aynı şekilde etrafa bakınıyordum şu an. Üçümüzde lokantanın çıkışındaydık. Lobiye girdiğimizde çıkış kapısının oradaki Hakan'ı gördüm. Asla buraya bakmıyor Özgür'ün annesi olduğunu öğrendiğim kadınla konuşuyordu.

"Ay! Annesi burada hala!"diyip kızları koşa koşa asansöre çekiştirdim. Acayip bir şekilde utanıyordum şu an. Asansöre bindiğimizde Aydan da ben de nefes nefese kalmıştık ve İrem bayağı bir gülüyordu bize. Kahkahalar atıyordu.

Şoku atlatamamıştım zaten ve Hakan'ın beni görürse direkt kadını yanıma getirecek potansiyelde olduğunu biliyordum. Kadın ile bilmeden konuşmuştum ama şimdi onun beni bildiğini anladığım için çok utanıyordum. Resmen şu an başına gelecek deseler asla inanmayacağım şeyler yaşıyordum.

"Düşünsene Tuna'nın kucağımızda olduğunu. Çocuğu fırlatırdınız siz!"dedi İrem gülerek. Aydan sarhoş sarhoş kendini asansörün duvarına yaslayıp yanlışlıkla bütün katlara bastı, üçümüz aynı anda gerçekten sarhoşmuşçasına kahkahaya boğulmuştuk.

"Ayy Hakan.."diye mırıldanıyordu Aydan gülüşlerinin arasında. Biz gülmekten kendimize bile gelemiyorduk ama o sarhoş gibi onun adını sayıklıyordu. İster istemez aklıma Özgür gelmişti ve gülüşüm dinmiş kocaman bir tebessüm yerleşmişti yüzüme.

Özgür: nerelerdesin güzelim?

Kızlarla odamdayız

Hotelde misin?

Özgür: evet

Özgür: hangi kızlar?

İrem ile Aydan işte

Özgür: gelsenize kızım aşağı nabıyorsunuz odada

Olmaz

Özgür: neden

Annen aşağıda

Özgür: :D

Özgür: duydum tanışmışsınız.

Özgür: çok beğenmiş seni

Yapma Özgür

Özgür: PRÖXOELSOE

Özgür: güzelim

Özgür: utanmana gerek yok

Özgür: şimdi çıkıyoruz hotelden ben yarım saate dönerim

Özgür:Hakan kızı görmüş galiba sayıklıyor şu an kendinden geçti.

Ne kızı?

Özgür: bal gözlüsü yok muydu bunun

:(

Yazdan hazana dönmeden/Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin