10 günde 20. Bölüm lan ağağağ
Evet arkadaşlar yeni bir bölüm. Bölüme de geçmeden önce yıldıza bir basarsanız çok makule geçer, satır arası yorum bırakmayı da unutmayın lütfen. Umarım bölümü beğenirsiniz.
Keyifli okumalar.
Bu arada hikayedeki tüm fotoğraflar sallamasyon. Temsili yani. Özel olarak belli bir karakterleri yok.
—-
"Günaydın Annemm!"dedim sıkıca anneme sarılırken. Arkasından sarıldığından dolayı boğazına gelen kolum ile hafif öksürüp güldü, kahvaltı etmeye çalışıyordu.
"Öldüreceksin beni Rüya'm!"dediğinde kıkırdayıp geri çekildim ve bir sandalye çekip yanına oturdum. Kahvaltıya bir göz gezdirip dudaklarımı yaladım açlıktan. Sonra masada bizden başka kimsenin olmayışı dikkatimi çekti ve anneme döndüm. "Babam yok mu?"
Çayından bir yudum alıp bir kolunu masaya yasladı ve yüzünü de eline yasladı. Buruk bakıyordu bana. Biliyordum o da çok zorlanıyordu. Dedem öleli tam olarak 1 hafta olmuştu ve yeni yeni kendimize geliyorduk.
"Bir kaç işi var onları halledecek, sonra ablanı alıp buraya gelecek."dediğinde buruk bakışlarına katılmamak için gözlerimi kaçırdım ondan. Kendime bir çay koyup şekerimi de attıktan sonra kahvaltıma başlamak için ekmeğe uzandım. O sırada, "Nasıl bu kadar güçlü kalabildin Rüya'm?"diye sordu annem. Hafiften ağlamaya başlamıştı. Bakışlarım ona döndü yine, yüzüm düşmüştü.
Yerimden kalkıp sarıldım ona kocaman. Aynı şekilde o da bana sarıldı ve bekledik öylece biraz. "Güçlü kalamadım anne.. Ben de kötüydüm, sonra hayal kurdum biriyle. Onu gerçekleştirmek için yaşamam gerekiyordu. Devam etmem gerekiyordu, devam ediyorum ben de. Ben güçlü değilim, sadece.."dedim ve annemin dizlerine çöktüm. Kaşları kalkmış gülümseyerek bakıyordu bana. "Anne ben galiba birini çok seviyorum."
"Kimmiş o?"dedi gülümseyerek, mutlu olmuştu.
Omuz silktim, "Birisi işte.."
—
Bu çok uykucu bir şey çıktı haa
Özgür:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazdan hazana dönmeden/Yarı texting
Ficción GeneralTAMAMLANDI. YARI TEXTİNG Rüya ve Özgür oyun üzerinden kötü bir başlangıçla tanışırlar. Çok ciddiye almadıkları bu iletişimleri devam ettikçe işler değişir. Yaz zamanı biterken iş işten çoktan geçmiş olur. -(infazosman : Karşımda olmazsan seni vura...