Son 3 bölüm..Bölüme geçmeden önce yıldıza bir basarsanız çok makule geçer satır arası yorum bırakmayı da unutmayın umarım bölümü beğenirsiniz keyifli okumalar
"Pardon ama o taksi benimdi?"dedim içine binen adamı görünce. Başımı indirmiş camdan, arabanın içine bakıyordum. Hafif eğilip içerideki de adamda baktı bana. Benim yaşlarımdaydı ama oldukça iri yapılı bir adam olduğundan abi desem mi diye düşünmüştüm. Siyah güneş gözlüklerini gözünden çıkartıp "Acelem var kusura bakma.."dedi. Kaşlarım çatıldı, "e ben ne yapacağım burada bir saattir bekliyorum!"
Yeşil gözlerini üzerimde gezdirip göz devirdi. "Gel sende o zaman."
Ağzım açıldı şaşkınlıkla. "İnsene oğlum arabadan!"diye cazgırlık yaptım. Otobüsteki bebek sesinden dolayı heyheylerim tepemdeydi, ne Aydan ne İrem gelmişti zaten iyice sinirlenmiştim. Birde üstüne bu çıkmıştı şimdi.
Eliyle krem rengi, bol gömleğinin yakalarını düzeltip boynunu çıtlattı. "Geleceksen gel, cazgırlık yapma. Acelem var diyorum."
"Abla bineceksen bin işte da tutmayın taksiyi!"Dedi şöför de üstüne.
Sinirle doğrulup elimi alnıma attım. Kucağımdaki köpeğim havlamaya başladığında dudağımı ısırarak ön koltuğa bıraktım köpeği. "La it sen ne güzelsin!"diye bir tepki gösterdi şöför abi. Sonra gözleri köpekten bana döndü. "İşemez dimi bu?"diye sorduğunda çıklayıp "Aç bagajı abi.."dedim.
Bagaja bavulumu yerleştirip ön koltuğa bindim ve köpeğimi kucağıma aldım. Yola çıktığımızda dikiz aynasından arkadaki adamı kesiyordum. Gözlerini kısmış köpeğime bakıyordu. Başımı hafif ona çevirip ters bir bakış attığımda bakışları bana döndü ve göz kırptı 'ne oldu?' Dercesine. Çık çıklayarak önüme döndüm.
Yol boyunca ses etmeden ilerledik ve en sonunda İrem'in attığı konuma geldik. Ben sanıyordum ki şöför beni bırakmak için buraya gelmişti, fakat arkamdaki şahıs ben binmeden önce şöföre buranın konumunu göstermiş, konuma geldiğimizde de cebinden parayı çıkartıp uzatmıştı adama. Kaşlarım çatık bir şekilde parayı ödedim ve bende taksiden inip bagajdan bavulumu aldım. Bir yandan da taksinin önünde dikilerek yeni evimin olduğu apartmanı süzen o dangalak adama bakıyordum.
Bavulu çıkartmakta zorlandığımı duyunca bakışları bana döndü. Kaşları çatıldı, bir kaç adımda yanıma gelip bavulumu alıp yere indirdi. "Sen ne alaka?"diye sorduğunda "Asıl sen ne alaka be?"diye tepki verdim. "Burada oturuyorum ben.."dedi. Kaşlarım kalktı.
Arkasında kalan, yeni evimin olduğu apartmanı gösterdiğinde şaşkınlık açıldı ağzım. Yüzümü buruşturdum. Ne güzel bir tesadüftü be!
"Bende.."
—
05*********:selam Eren ben sabah takside karşılaşmıştık
05*********:apartman grubundan aldım numaranı yanlış anlama
05*********: kötü bir başlangıç oldu yarın bir kafede telafi etsek olur mu?
Olmaz
Bak işine
—
"Ağzınıza sıçayım, gelip almadınız beni o yavşakla aynı taksiye binmek zorunda kaldım."dedim ve elimdeki kahve bardağını masaya koyup. Kafeye gelmiştik kızlarla. Her ne kadar ben uyumak istesemde zorla kaldırıp getirmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazdan hazana dönmeden/Yarı texting
Ficción GeneralTAMAMLANDI. YARI TEXTİNG Rüya ve Özgür oyun üzerinden kötü bir başlangıçla tanışırlar. Çok ciddiye almadıkları bu iletişimleri devam ettikçe işler değişir. Yaz zamanı biterken iş işten çoktan geçmiş olur. -(infazosman : Karşımda olmazsan seni vura...