“Ferit! Mahvettin her yeri beğendin mi yaptığını ya?!”
“Özür dilerim gerçekten bilerek olmadı.”
“Seyrancım, seni burada görmeyi hiç beklemiyordum.”
Seyran Amerikaya gitmeden önce sürekli Nazan ile görüşürdü. Fakat Seyran Amerikaya gittikten sonra herkesle olan irtibatı koptuğu için Nazan ile de uzun zamandır görüşmüyorlardı.Şimdi ise Nazan, Seyranın sergisi olduğunu duyunca koşa koşa gelmişti. Ama gelirken Seyranı görmeyi beklemiyordu.
Bu yüzden onu görür görmez sımsıkı sarıldı.
“Nazan, hoşgeldinn” diyerek, sarılmasına karşılık verdi.
“Bu beyefendi ile tanıştırmayacak mısın beni?” dedi, Nazan Feriti göstererek.
“Doğru unutmuşum,” diyerek, tebessüm etti.
“O beyefendi eşim, Ferit. ”
“Ne?! Sen evlendin mi? Seyro kuşum neden beni çağırmadın?” dedi, dudağını büzerek.
“Gerçekten çok yeni olan bir şey hem düğün yapmadık sade bir nikah kıydık sadece. Kimseyi çağırmaya vaktim olmadı gerçekten.”
Nazan kaş göz yaparak Seyranın kulağına yaklaştı,
“Hamile misin yoksaa?!” dedi, gülerek.
“Hayır, ya Nazan! yok öyle bir şey!”
“Hem senin kocan nerede göremedim?”
“Sevgili enişteciğin ödeme yapıyor şimdi gelir de buraya ne olmuş Seyran?”
“Ferit, devirdi her şeyi.”
Nazan, ufak bir kahkaha atınca ortam yumuşamıştı.
Nazan’ın eşi Özgür de gelince 4’lü tamamlanmıştı.
“Naber Seyran ya, öldün mü kaldın mı merak ettik. Nazanın, sergiyi duyunca verdiği tepkiyi görmen gerekiyordu.” diyerek, sarıldı.
“Nazanım benim, o hep öyleydi.” dedi, Seyran. Buruk gülümsemesi ile.
“Iı Ferit bende, Seyranın eşiyim.” dedi, Ferit. Özgür'e elini uzattı.
“Memnun oldum, Nazan'ın eşiyim bende.”
diyerek, Ferit’in uzattığı eli sıktı.“Aklıma ne geldi Seyran!” dedi, Nazan hızla bağırdı.
“Ne geldi kız?”
“Akşam arkadaşlarımız ile yemek yiyeceğiz sizde gelsenize noluuuur!”
Seyran, lütfen dercesine Feritin gözlerinin içine bakınca Ferit hayır diyemedi.
“Gidelim.” dedi, Seyrana bakarak.
“Geliyoruuz” dedi, Seyran.
Nazan ise olduğu yerde sıçradı,
“İşte bu bee!” diyerek, 32 diş sırıttı.
----------------
“Ferit iyi olmuş muyum sence? Olmuş mu yani?”“Olmuş, fazlasıyla iyi olmuşsun hemde.”
Üzerinde, beyaz saten ve derin göğüs dekoltesi olan ince ip askıları olan bir elbise giymişti.
Ferit ise, takımı ile oldukça şık’tı.
Ferit, Seyranın etrafında dönerek ıslık çaldı.
“Vay be benim hatunuma da bakın.” dedi,“Hatun mu?” diyerek, gülümsedi Seyran.
“Abartma istersen,” dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KoruMA+18
Romance"Sen benim babamı öldürmüşsün, sen hainmişsin Ferit." -Ramo'dan esinlenilmiştir.