15

1K 94 42
                                    

“Ferit! Arabaya geçin!”

Silah patlamıştı evet ama Feritte patlamamıştı. Abidin, Taner'i vurmuştu.

Ferit, Seyranın elinden tutarak arabaya götürmeye çalışsa da Seyran kilitlenip kalmıştı.

Annesini, ablasını ve babasını kanlar içerisinde gördüğü an gelmişti gözünün önüne.

Silah sesleri, bağırma sesleri. Seyranın gözlerinden yaşlar akarken, Feritin tek derdi onu arabaya götürmekti.

Elinden tutup, “Hadi Seyran!” dese de Seyran ağzı açık bir hâlde kilitlenip kalmıştı.

Diğer adamlar Abidin'e silah tutarken, Abidinin adamlarının da silahlarının patlaması üzerine Seyran yere çökerek ağlamaya başladı.

“Babam, babam babam, Ablam ablam. Annem annem!”

Sadece; annem, babam, ablam diye sayıklıyordu. Başka bir şey söylemiyordu.

“Seyran inat etme! Kalksana!”

“Ablam, annem, babam”
“Adamlar, silahlar. Babam, annem,”
Ardından Feritin sesini idrak ederek dönüp Ferite baktı.

Yerde yatan adamlardan birinin silahını alarak Feritin kalbinin üzerini hedef aldı.

“Sen! Sen öldürmüşsün babamı Ferit! SEN HAİNMİŞSİN! babamı, ablamı, annemi sen öldürtmüşsün! Neden yaptın bunu neden?”

“Seyran, o elindeki oyuncak değil bırak onu sakinleş düzgünce konuşalım. Bırak hadi güzelim.”

“Bırakmam! Bırakmam. Benim annem, babam, ablam senin yüzünden ölmüş! Ne dedin adamlara, anasını babasını ablasını öldürün kızı da bana bırakın mı dedin?! Ne dedin!?”

“Seyran lütfen, lütfen dur.”

“Bende seni öldüreceğim! Geberteceğim seni!”

“Peki Seyran, sık o zaman! Sık! Ama sakın ıskalama tam buradan!” diyerek, silahı kalbinin üzerine daha çok bastırdı.

#7. Bölüm flashback#

“Belki hedefi ıskalamak istiyorumdur?”

“Kural1: Eğer bir şeyi ve yada bir kimseyi hedef aldıysan sakın ıskalama işini bitir!”

“Ben hiçbir işimi yarım bırakmam.”

“İlk önce,”
“Üst kısmı arka görüşün çentiğine ortalanmalıdır.”

“Ön görüşün tepesi de arka görüşün üst kısmı ile yatay olmalıdır.”

“Sonra, tek gözünü kapatarak hedefi netlersin.”

“Ardından tetiğe hızlıca basarsın.”

#

“Kural1: Eğer bir şeyi ve yada bir kimseyi hedef aldıysan sakın ıskalama işini bitir, demiştin değil mi?”

“Evet, sakın ıskalama Seyran sakın.”

“İlk önce, üst kısmı arka görüşün çentiğine ortalanmalıdır.” dedi, Seyran.

“Ön görüşün tepesi de arka görüşün üst kısmı ile yatay olmalıdır.” dedi, Ferit ardından.

“Sonra, tek gözünü kapatarak hedefi netlersin.” Seyran, sol gözünü kapatarak netlemeye başladı.

Ardından tetiğe hızlıca basarsın.” Dedi, Ferit.

Bir kaç saniye duramadıktan sonra, Seyran silahı yere fırlattı.

“Nefret ediyorum senden! Allah belanı versin senin! Nefret ediyorum nefret!”

“Etmiyorsun Seyran, kandırma kendini. Yapma böyle hem kendi canını hemde benim canımı yakma daha fazla. Ben kimseye kimseyi öldürün demedim, kimseyi öldürtmedim. Ben katil değilim. Katil olan senin baban.”

“Benim babam katil değil, benim babam yapmaz! Yapmaz öyle bir şey. Öldürttüğün adamın arkasından iftira atmaya utanmıyor musun?!”

“Ben kimseyi öldürtmedim Seyran. Senin baban benim babamı öldürdü.”

“Öldürmedi öldürmedi. Sen uyduruyorsun sus sus!”

“Hayır hayır öldürmedi, sen iftiracı bir pisliksin!”

“Değilim! Senin baban benim babamı gözümün önünde yalvarta yalvarta-”
Derin bir şekilde yutkundu Ferit.

“Öldürdü, senin baban öldürdü Seyran. Ama sana yemin ederim ki babanı ben öldürtmedim vallahi ben öldürtmedim.”

“Sen hainsin! Sen fırsatçı bir pisliksin! Tenimin tenine değdiği her andan, senden, seninle geçirdiğim her günden tiksiniyorum. Seni insan zanneden kendimden tiksiniyorum! Sana inanıp sana güvenen kendimden,”

Feritin, suratına iğrenerek baktı Seyran,
“İğreniyorum. Senden, her şeyinden. Beni öpen dudaklarından, ellerime dokunan ellerinden iğreniyorum! Babamı öldürtüp sonra bana dokunduğun ellerinden,”

“TİKSİNİYORUM! söyle Seyran söyle. İçinde kalmasın söyle. Bırak, benim bir kalbim yok zaten! Kır amına koy kalbimin, parçala. Meğer ne kadar çok nefret ediyormuşsun sen benden ya! Meğer ne kadar güvenmiyormuşsun sen bana”

“Ben seni sevdim be sevdim! Kendinden nefret ettiren sensin! Defol git şimdi evimden. Al yüzüğünü de siktir git! dün boşanıyoruz ve hiçbir şeyini istemiyorum demiştim ya, en değersiz parçana kadar alacağım senin pislik!”

_________________________

Sınır yok, yeni bölümü yazarsam atarım.

KoruMA+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin