#2 Sene Önce Amerika#
“Takipteyim Kazım bey,"
“Tamam Ferit tamam ama bak gözünü seveyim Seyran seni farketmesin!”
“Peki Kazım bey siz merak etmeyin.”
---------------
“Adamlar sağ tarafta, 2 kişiler. Sen sağdakini ben soldakini şimdi!"
“Seyran hanım, buyurun sizin uçağımız rötar yapmış biraz bekleyeceğiz.”
“Seyran tamam sıra adamlarda ”
“Merhaba, birine kafa atarsak ne olur?”
diyerek çam yarması adama kafa atarak bayılttı.“Ferit diğer adam da tamam!"
“Hayır anlamıyorum ki bu kızın babası suç aleti resmen bu rahatlık ne canına mı susamış bu!”
“Bizi ilgilendirmez uçağına bindi şuan sen ara Kazımı haber ver”
“Sırf babamın intikamı için düştüğüm hallere bak!”
“Ferit, Arkanda! Dikkat e-”
“Lan!”
_______________________
“Günaydın herkese.”
“Günaydın Ferit, hayırdır karın nerede?” dedi, Gülgün.
“Buradayım.” diyerek, yerine oturdu Seyran.
“Kızım günaydın, daha iyi misin?” dedi, İfakat.
“Teşekkür ederim İfakat hanım, daha iyiyim.”
“Aaa hanım mı? Sen artık bizim ailemizdensin. İfakat yenge diyebilirsin.”
“Peki İfakat ha- Yenge.”
“Evet ailemizden,” diyerek, yalancı bir kahkaha attı Gülgün.
“Masamıza inmeye tenezzül etmeyen bir gelin.” dedi, yüzündeki gülümseme yavaşça silinirken.
“Dün akşam, yemeğe neden inmedin!” dedi, elini masaya vurarak.
“Anne!” diyerek tepkisini gösterdi Ferit.
“Yeter Gülgün, kızı rahat bırak.”
“Bir soru sordum?”
“Keyfim inmek istemedi, bende inmedim.”
“Ha ha ha Seyran hanımın keyfi inmek istememiş bak sen ya! dilde pabuç!”
“Anne yeter!”
“Anladım Gülgün hanım, siz gelininiz olarak gördüğünüz kişiyi buraya oturtamadığınız için böyle sinirlendiniz değil mi?”
“Aaa sen benim ile ne biçim konuşuyorsun? Pelin olsaydı böyle mi konuşurdu!”
“Ama ben Pelin değilim, Pelin gibi de değilim ve asla olmayacağım. Size afiyet olsun!”
“Afiyet olsun,”
Seyranın kalkmasının ardından Feritte masadan kalktı.--------------
“Ben daha fazla bu evde kalmak istemiyorum,”
“Kalmak zorundasın ”
“Hiçbir şeye mecbur değilim, hem sen neden böyle davranıyorsun? neden beni korumak için çabalıyorsun? Neden aileni karşına alıyorsun? Bıraksana beni bırak öldürsünler beni!”
“Bırakmam, bırakamam Seyran!”
“Neden ya neden? Babama sözün mü var? Ya da sana çok mu para verdi neden anlamıyorum?!”
“Baban,”
“Babam?”
“Baban benim için çok değerli birisiydi ondan dolayı seni bırakamam. Bana emanetsin, babanın emanetisin.”
“Hiçbir şeyin değilim, ben sana hiçkimsenin emaneti değilim. Gidiyorum ben şimdi sakın peşimden gelme!”
“Dur nereye gidiyorsun? Gidemezsin!”
Suratına kapatılan kapı gidemezsin lafına cevap olmuştu.------------------
“Bulamadınız mı hâlâ? Kaç saattir nerede bu kız?”
“Bulduk Ferit bey bulduk. X Barında 1 saat önce mekana bir taksi ile gelmiş yanında da 2 tane-”
“2 tane ne?”
“2 tane adam varmış,”
“Adam mı varmış? Çıldırtmak mı istiyor bu kız beni! Arabayı hazırlayın çabuk.”
-----------
“Orada işte,”
Seyran şarkının eşliğinde yanındaki adamlar ile dans ederken Ferit 3.5 atıyordu.
Seyranın umursamaz birisi olduğunu biliyordu fakat bu denli olduğu acısından mıydı yoksa aslında kendisi de mi böyleydi?
“Sen ne yapıyorsun burada?”
“Ferit kocam kocacığım sen mi geldin bak bu Emre bu da Altuğ birleştir Emre Altuğ ”
Seyran bu espriye kahkaha atarken Ferit onu sırtına almıştı çoktan.
“Bi şey dijem şimdi bu ne diyordum ya ben”
Sarhoşluğun etkisi ile bir şeyler saçmalıyordu.Ferit, Seyranı ön koltuğa yatırıp kemerini bağladı.
“Ah baş belası ah!”
“Ferit, annem. Anneme götürsene beni, annem hep benim saçlarımı okşardı, canım kızım derdi bana.”
Seyran ağlayarak konuşmaya devam ediyordu,
“Ferit annemi çok özledim. Ablamı da çok özledim ”
“O gün ablamla kavga etmiştik biz,”
iç çekerek ağlamaya devam etti,“Ne bok yersen ye, siktir git! Dedi bana biliyor musun?”
“Keşke bana küs olmasaydı,”
Ferit sessizce Seyranı dinliyordu.“Ben Amerikadayken bir tane çocuk vardı,”
Ferit arabayı birden durdurarak pür dikkat Seyranı dinlemeye başladı.“2 sene önceydi,”
“Bir tane çocuk, beni adamlardan kurtardı.”
“Beni takip ettiklerini biliyordum,”
“Ama babamın adamları bilmiyorum sanıyordu,”
“Sonra, o adamlardan birisi çocuğu vurdu”
“Onu hastaneye ben götürdüm”
“Ama kimse ona söylemedi”
“O çocuk sendin Ferit, biliyorum.”
______________________
İçimden geldi be💅🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KoruMA+18
Romansa"Sen benim babamı öldürmüşsün, sen hainmişsin Ferit." -Ramo'dan esinlenilmiştir.