“Toplanın hadi toplan!”
Tekne temiz çıktığı için polis ekipleri gidiyordu, ve bu durum biraz önce gülen hatta kahkahalar patlatan Cihan'a da sürpriz olmuştu.“Noluyor lan?!”
“Senin planın işlemiyor galiba?” diyerek, gülmeye başladı Seyran.
“Polis bir şey bulamadı e bende vazgeçeyim bari! Sence ben durur muyum? Ne yapacağım şimdi biliyor musun? Onu senin gözünün önünde öldürmek zorunda kalacağım hemde gözün de arkada kalmamış ol-” Cihan sözünü tamamlayamadan Seyran, Cihana saldırmaya başladı.
Ardından Cihanın adamları Seyranı tuttu,
“Senin ben ağzına sıçayım, orospu çocuğu!”
“Senin ben, orospu evladı!”
“Öldüreceksen öldür lan! Ruh hastası!”
Adamlar, zorla ağzını bağladıları için söyledikleri tam net anlaşılmıyordu.
“Adamlar, temiz çıktılar. Kes biletlerini hemde hemen!”
Seyran, net olmayan şeyler söylüyordu.
“Bir saniye,” diyerek, Yanına geldi cihan.
“Merhamet mi dileneceksin kız?” diyerek, ağzını açtı.
Ve ardından Seyran'ın söylediği cümle ile biraz afalladı.
“Orospu evladı!”
“Kapa kapa!”
“Şerefsiz!”
-------------------------------
“Hayırdır Ferit! Polisler gelmiş. Seni almadıklarını göre altınlar gitmiş? Burnuma kötü kokular geliyor?”
”Ne gibi mesela”
“Altınları başka bir tekneyle aldım polis gelince de denize attım, diyebilirsin mesela.”
“Aynen öyle,”
dediği an karşı taraftaki adamların hepsi silahın ucunu Ferite çevirdi.
“Altınları denize attık, şimdi de çıkaracağız.”
Feritin tek bir işaretli ile, denizin ortasından koca bir çuval altın çıktı.
--------------------------------
Adamların gittiğini gören Seyran, kahkaha atmaya başlamıştı.
“Ne oldu karıcığım komik bir şey mi var?” Planlarının Ferit tarafından suya düşürülmesi sinirlerini bozmuştu.
Seyranın ağzını tekrardan açtığında Seyran kahkaha atmaya başladı.
“Sen Feriti çok hafife alıyorsun ha! Senin en büyük hatan burada”
“Sende beni çok hafife alıyorsun, bu da senin hatan. O Feritin kurtulma imkanı yok, o bu gece her türlü ölecek.
Biz seninle aşk yuvamızda birlikte olurken kıskançlıktan kuduran eski kocan bir anda sinirlenip evimi basacak. Bende haklı olarak çok sinirleneceğim ve alnının ortasından onu vuracağım.”Seyran tekrardan, sanki adamlar onu tutmayacakmış ve gücü yetebilecekmiş gibi tekmelerini savurmaya başladı.
“Dikkat! bebeğimize bir şey olacak!” dedi, Cihan.
“Bizim bebeğimiz o! Ferit ve benim bebeğimiz!”
“E şimdi sen bana ihanet ettin. Ben Feriti vurmadan o seni kalbinin ortasından vuracak.”
“Sen ruh hastasısın lan!”
“Üzgünüm karıcığım, ihanetinin duyulmasına izin veremezdim.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KoruMA+18
Romance"Sen benim babamı öldürmüşsün, sen hainmişsin Ferit." -Ramo'dan esinlenilmiştir.