"Sayang". Bisik seseorang di telingaku membuatkan aku tersedar dari nyenyaknya turu. Dia merangkul pinggangku agar pergerakkan aku terbatas.
Adui mamat ni lagi. Tak habis lagi ke 'stim' dengan body aku. "Apeni Sean. Tak cukup lagi ke malam tadi?" Ujarku dengan nada malas sekali.
Dia mula meliarkan tangannya ke tempat sensitifku. Sial engko ni nak kena ajar jugak. "Eumhg, Sean. Stop!" Dia memandangku tajam. "Macam mana boleh masuk rumah aku ni?"
Dia tergelak. "Hey bodoh. Pintu tak kunci lah". Dia sambung tergelak. Kenapalah aku diberikan ujian sebegini. Ibu dan abang pun ye kalau nak tinggalkan anak. Baik cabut terus pintu rumah ni ha.
"Habistu nak apa lagi ni?" Tanyaku garang sekali. "Rindu". Balasnya ringkas sekali. Biji mataku keatas mendengar alasan 'konyol' tersebut. Tengah lapar konek lah tu.
Ish ingat aku ni mesin automatik ke tak pandai lelah. Sean enggan berganjak dan tetap berniat ingin 'membaham' aku kali kedua. Mak takut dengan dia ni panjang, tebal dan bila masuk tu pedih.
Tapi sedap. "Jap gi boleh? Nak mandi". Dia mengangguk. Aku tahu korang heran macam mana aku boleh menempel dengan mamat sial ni.
Beginilah kalau buah-buahan boleh masak sesuai dengan waktunya inikan seketul Qusyairi. Aku cuma perlu waktu untuk buka semula pintu hati yang tertutup disebabkan Niena.
Asalnya memang aku 'straight' bahkan tak ada sikit pun perasaan songsang. Tapi bila Sean muncul, semuanya berubah.
Jujur kata rasa 'suka' itu ada cuma yang namanya Qusyairi terlalu egois untuk melepaskannya. Akhir sekali, tewas jua semalam.
Akibat semalam juga Qusyairi yang gagah bertukar menjadi Qusyairi yang lemah. Selama ini aku fikir 'akulah yang terpaling kuat di muka bumi ini'. Ternyata aku salah.
Kena 'tebuk' pun mendesah macam bayi baru lahir. Ingatkan aku yang akan tebuk anak orang tapi aku yang ditebuk. Apalah nasib dunia tak menyebelahiku.
Entah mengapa jantungku berdebar lain macam kali ini. Aku mendekati Sean dengan bersarungkan tank top dan seluar pendek. "Seksinya sayang, emm wangi lak tu" ujarnya.
Tangannya yang liar sekali lagi berfungsi dengan baik. "Buat slow-slow okay"?" Pintaku. Dia mengangguk seakan mengerti terhadap permintaanku sebaliknya jangan percaya.
Orang macam dia ni bahaya. Kau kata jangan, dia buat. "Habislah lubang aku hari ni" omelku dalam hati. Posisi kami sekarang sedang duduk di penjuru katil.
Sean tengah seronok bermain dengan 'putingku'. Aku cuba menahan daripada mendesah kerana 'geli' dijilat dan digigit olehnya. "Eummgh" desahku akibat mulai 'layan' dengan mainan Sean yang pertama.
Kedua, dia mengambil tanganku agar mengusap batangnya sepanjang 6.5 inci. Kami berdua sama-sama terbuai dengan ulah masing-masing.
Ketiga, aku mengulum batangnya. Memandangkan aku masih lagi 'amateur', aku mengulum ia dengan perlahan. Adakala juga Sean menolak kepalaku.
Kami berdua sama-sama 'layan'. Kepala pun dah berat malah nak dia cepat-cepat hunuskan batang dia ke lubangku. Inilah namanya 'nikmat' yang jarang-jarang berlaku dalam hidupku.
Keempat, dia membaringkan aku perlahan-lahan. Oleh kerana kami lebih suka bareback dan Eagle style, Sean mula bermain dengan lubangku.
"Fuck you eum" kata Sean. "Eumgh. Ah ah" desahku membuatkan dia mengenakan dua jari kedalam lubangku. "Ahh ah Sean eum" desahku.
"Sayang sexy. I tak tahan". Sesuai waktunya lubangku terbuka sedikit, dia gelojoh menjolokkan batangnya ke lubangku. "Ah fuck. Dalam lagi ah ah" pintaku.
Dia menolak-narik batangnya dengan deras sekali. Kepalaku semakin berat kerana 'layan' batangnya yang besar dan panjang itu. Ayat 'buat slow-slow okay?' sudah dilupakan olehnya. Apa boleh buat kalau 'koyak' pun sebab dia.
Dan kelima terakhir sekali, Sean seakan-akan berada di tahap klimaksnya. Sial, dia terpancut sedikit kedalam lubangku. Sisa-sisanya aku yang habiskan.
Sean kelihatan bangga kerana dapat menghabiskan 'anak orang' bagi melepaskan nafsu sial yang terpendam dalam fikiran sejak semalam. "Good job sayang. Muah".
Dia menguncup bibirku seolah menandakan terima kasih kerana menolongnya 'buang' nafsu sial itu. "Eum dah pi mandi sana. I nak kemas rumah sikit. Nanti ibu bising".
Aku menolak tubuhnya sebagai tanda menghalau dia daripada mengambil kesempatan lain ke atas diriku. Biasalah orang sial macam Sean tak elok diberi muka. Nanti ketagih.
[11 malam]
Tepat waktunya ibu dan Quzhaimi balik daripada kedai. Sean masih lagi di dalam rumahku. Disebabkan dia lapar, aku membuatkan mi segera. "Alah dah tu je yang ada siapa suruh mengada datang rumah orang".
"Eh yang, okay tak? Pusing-pusing ke?" Bisiknya. Aku diam serta memberikan muka datar. "Bodo kau keluar, aku tak. Sial lah" balasku.
Quzhaimi mendekati kami berdua yang sedang nyaman bersila di sofa. Nyaman sangat tu dah sampai bersila. "Apa yang keluar?"
Pertanyaan Quzhaimi membuatkan aku dan Sean tergelak. Tiba je menyampuk. Ibu pula dari awal dah menjeling. "Eh anak bertuah. Esok kau kena kerja keras sikit. Kemain membabi buta sampai aku bangunkan ko pun tak sedar".
Aku mengangguk faham ayat 'hantu' dari ibu. Aku juga sedar kesalahanku terlalu 'sedap' tidur sampaikan disepak terajang oleh ibu pun tak sedar-sedar.
"Em bu. Kawan Qus tidur sini erk?" Ibu mengiyakan permintaanku. Apalagi Sean membawa wajah kemenangan bahkan bakal memberi peluang untuk 'unboxing' aku lagi.
Bak kata ibu "Sean ni dah macam anak aku". Okay ibu bagi greenlight ke? Greenlight kepala otak kau kalau dia tahu aku main dengan laki sial ni mesti kena tetak.
tbc>>>
YOU ARE READING
[C] Aku Untuk Dia | bxb
Hayran Kurgu"lupakan pasal malam tu boleh?" - Qusyairi "Tak boleh sebab aku dah tersuka kau" - Sean