Merhabalar!
Son bölüm ile geldim. Benden desteklerini esirgemeyen okurlarıma teşekkür ediyorum. Umarım bu çalışmam çokça okunur. Benim için ayrı yeri olan bir çalışma. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 💫
İyi okumalar!
***SİNAN***
"Aşkım uyanmadı mı?"
Dicle imalı bakışlarıyla masada karşıma oturup gülümsedi. "Hâle uyandırmaya gitti." dediğinde başımı salladım. Gece çok karışık rüyalar gördüm. İşe gitmeden önce Aşkım'ı görmesem içim rahat etmeyecek.
"Sinan abi!"
Başımı hızla sesin geldiği yöne çevirdim. Hâle koşarak yanıma geldi. Kaşlarımı çattım. Aklımdan binbir çeşit düşünceler geçerken nefes nefese konuşmaya başladı.
"Aşkım yok. Yatağı da hiç bozulmamış."
Yerimden kalktım. Annemle babam salona geldi. Her ağızdan bir ses çıkıyordu. Telefonu elime aldım hemen. Aşkım...
Aradım, açmadı. Defalarca aradım açmadı. Hayır, düşündüğüm olmasın. Hayır kimse alamaz onu benden. Hayır.
"Olmaz!" diye bağırdım. Sinirden damarlarım kasılıyordu. O benim emanetim. Emanetten ötem...
"Ne oluyor oğlum-"
"En son Aşkım odasına gitmedi mi? Dün geç geldim ben. Uyumadı mı?" dedim sinirle. Telaş içinde bana bakıyorlardı. Çıldıracağım! Sinirle solurken Sâre atıldı.
"Dün gece bahçeye çıkmıştı. Uyumayacak mısın, diye sorduğumda seni bekleyeceğini söyledi. Uykusu yokmuş, Sinan abi. Ben sandım ki-"
"Nasıl yalnız bırakırsınız onu?! O yalnız kalmamalı! Ne kadar çok üzerine titrediğimi görmediniz mi? Ya ona bir şey olursa? Ben ne yaparım?! Yok! Yok işte! Ben onsuz ne yaparım?!"
Gözleri doldu. "Özür dilerim, Sinan abi. Ben böyle olacağını düşünemedim." dediğinde acıyan gözlerimi sıkıca kapatıp açtım. Nefesim bana yetmiyordu.
"Ben kendimde değilim. Üzülme, kardeşim." diyebildim sadece. Arkamı dönüp çıkışa doğru ilerlerken telefonumdan yükselen sesle adımlarım yavaşladı. Gizli bir numara. Hemen cevapladım.
Pis kahkaha doldu kulaklarıma. Telefonu sıktım. "Memduh Gören'in cevheri burda. Kız da baya güzelmiş. Canını alacağım birazdan. Sonra senin canını alacağım. Adamlarınızın hepsini temizledim. Konum atacağım sana-"
"Seni öldüreceğim! Ölümün benim elimden olacak! Soyunu kurutacağım şerefsiz! Onun kılına bile zarar verirsen yakarım lan orayı!"
Kahkaha attı. "Seni saymazsam bir kişi kaldı. Soyu kuruyor Memduh itinin. Seni de çerezlik öldüreceğim." dediğinde bağırdım.
"Geliyorum lan! Bitirmek istediğin soyu ben devam ettireceğim!"
Telefonu kapattığında küfür savurdum. Telefona gelen mesaja tıkladım hemen. Çıkışa doğru ilerlerken konuşmaları duymadım bile. Dışarı çıktım. Arabaya atlayıp gazı kökledim.
******
Attığı konuma geldiğimde torpido gözünden silahımı alıp belime yerleştirdim. Arabadan indim.
Silahlı adamlar karşıladı beni. Çatık kaşlarımla üzerlerine doğru yürüdüm. Bana engel olmak isteyen biri önüme geçtiğinde kafa atıp yere serdim. Etrafımı sardılar.
"Çık lan şerefsiz! Öldüreceğim seni! Aşkım!"
Kulübe gibi bir yerden şişman bir adam çıktı. Aksayarak yürüyordu. Elindeki sigarayı yere attı. Elinde gördüğüm tokayla kan beynime sıçradı. Aşkım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVHER
Spiritüel"Umudunun kırıldığı yerde sakat kalmaya mecbursun." Anladığımı belirten harekette başımı salladım. Her günüm bir önceki günden berbat geliyordu gözüme. Su gibi akıp giden zaman, yosun tutmuş kayalıklara ustaca çarpıp tekrar bir karmaşaya sürüklüyord...