Úgy vártam a pillanatot, hogy végre készülődhessünk. El sem hiszem, hogy itt vagyok Koreában és az iskola nyitóbulijára megyek. Most teljesen úgy érzem magam, mintha megettem volna több ezer vatta cukrot, mert körülbelül úgy pörgök. Kitty sem volt különb nálam, csak ő kevésbé tudta visszafogni magát.
Én egy lila, testhez simuló ruhát vettem fel, fekete magassarkúval. Egy kevésbé feltűnő sminket tettem fel, vörös hajam hullámos fürtökben omlottak rá a vállamra és a hátamra.
Kitty ruhája csillogott, akár a Marsról is képes lett volna az ember megtalálni őt. A haját én csináltam neki, mivel ő nem tudta megcsinálni a TikTok segítségével, én pedig jó vagyok a frizura készítésben. A sminkje neki is egyszerű volt, de mégis nagyszerű. Dae eldobja az agyát, ha meglátja majd őt.Kittyvel egymásba karolva léptünk be a buliba, de azonnal elváltunk egymástól, ahogy megláttuk a díszítést. Ez valami fantasztikus... Az biztos, hogy ilyen bulin sem voltam még. Remélem, hogy ez az este felejthetetlen lesz, ugyanis nem mindig van az embernek alkalma ilyesmire.
- Hol van Dae szerinted? - kérdezte tőlem Kitty.
- Ezt ne tőlem kérdezd, Kitty. - ráztam a fejemet. - Nekem mindegyik koreai hapsi ugyanúgy néz ki, szóval bárkire mondhatom, hogy az Dae.
- Istenem, Abigail. - forgatta a szemét a lány.
- Most mit csináljak vele, ha ez az igazság. - tártam szét a karom.
- Mindegy. Elmegyek, megkeresem Dae-t. - mondta, azzal itt hagyott.
- Kitty! Most komolyan itt hagysz? - kiáltottam utána, de ő már eltűnt a tömegben.
Nagyot sóhajtottam, majd elindultam az egyik irányba. Csak ahogy hirtelen megfordultam, neki mentem egy fiúnak, aki emiatt leöntötte magát az italával.
- Te jó ég, nagyon sajnálom! - siettem egyből bocsánatot kérni.
- Nézz már az orrod elé! - szitkozódott, de amikor felemelte a fejét, én megismertem az arcát.
- Szóval te mégis beszélsz angolul. - bólogattam, mire a mellette álló haverja kinevette.
- Ez bukta. - mondta a másik fiú, majd egy rongyot adott a koreai fiú kezébe, hogy megtörölhesse a ruháját.
- Üdv a KOFI-ban. - üdvözölt végül a reptéri srác. Aztán a haverja belé könyökölt, ahogy meglátott valakit. - Az ég áldjon meg, Q, ez egyedi darab volt!
- Fogd be, nézd a haverunk. - mondta a Q-nak nevezett fiú. Erre én is megfordultam, és megláttam Dae-t, kinek karjaiba a tesóm szaladt. Kitty és Dae úgy ölelték egymást, mintha sosem lenne holnap, jó volt rájuk nézni. Csak aztán odaállt Yuri a tesóm fiúja mellé.
- Ajaj... - nyeltem egy nagyot. - Ebből nem fog jó kisülni.
És minden úgy történt, ahogy az az agyamban leforgott. Kitty arcáról lehervadt a mosoly, majd mondott valamit és kiviharzott a helyiségből. Dae utána akart menni, de ha jól láttam, akkor Yuri nem engedte. Nekem viszont muszáj a testvérem után menni, ugyanis érzem, hogy Kittynek most van szüksége rám.
- Kitty... - szólítottam meg a folyosón. - Mi történt?
- Barátnője van. - mondta, miközben hallottam, hogy a tesóm szíve darabokra törik.
- Ó, Kitty. - öleltem szorosan magamhoz.
- Visszamegyek. - jelentette ki.
- Tessék? - ráncoltam a homlokom.
- Visszamegyek és addig nem megyek el, amíg magyarázatot nem kapok. - határozta el magát a lány, majd visszaindult a nyitóbulira.
- Várj meg, veled megyek! - szaladtam utána.
YOU ARE READING
School love || Min Ho ||
FanfictionAbigail, Kitty ikertestvére felvételt nyert a KOFI-ba, ahogy maga Kitty is. A lány testvére egy részben a fiúja, Dae miatt utazik Koreába, másrészt azért, hogy anyja múltja után kutasson. Abigailnek semmi ilyen szándéka nincsen, csupán azért megy od...