Csodás pillanat

187 10 3
                                    

- Min Ho. - szólítottam meg a fiút, miután több óra után végre sikerült megtalálnom. Ő meglepetten fordult felém, majd mintha egy mosoly szerűség ült volna ki az arcára. 

- Abigail, beszélhetnénk? Kérlek! - állt fel a bárpult előtt álló székről. 

- Azért jöttem. - bólintottam, aztán intettem neki, hogy kövessen. 

Kicsit kimentünk az épületen kívülre, hogy nyugodtan tudjunk beszélni. A hátsó ajtón mentünk ki, így a konténereknél lyukadtunk ki, ahol ráadásul sötét is volt, mivel este felé járt már. Min Hóval egy darabig csak álltunk ott, és néztük egymást, amikor én végre megtörtem a kínos csendet.

- Hagynom kellett volna, hogy megmagyarázd. - mondtam ki, mire ő közelebb lépett hozzám. - Csak tudod, nagyon meg voltam bántva. 

- Nagyon sajnálom, egyáltalán nem így akartam. - rázta a fejét. - Pont akkor merültem le és ezért nem tudtam írni neked, hogy gondok adódtak. 

- De mi történt? - kérdeztem rá széttárt karokkal. 

- Tudod, hogy laktózérzékeny vagyok... - kezdett bele, mire bólintottam. - Nos, Kitty rengeteg sajtot, tejet és laktózos cuccot tett a krumpliba.

- Igen, ő úgy csinálja. A titkos hozzávalója pedig a kecskesajt. - bólogattam, miközben végig futott az agyamon a magyarázat, amire az arcomra meglepettség ült ki. - Ó...

- Most már érted? - kérdezte, mire lesütöttem a szemem. 

- Ne haragudj! - csóváltam a fejem. - Kérlek, ne haragudj! Te jóságos ég, borzalmas vagyok! - temettem a tenyerembe az arcom. 

- Ne kérj bocsánatot! - fogta meg Min Ho a kezemet, majd elvette őket az arcomtól, és a hüvelyujjával simogatni kezdte a kézfejem. 

- De, mert nem tehettél semmiről. Csak ez volt az első, hogy fiúval találkoztam kettesben, ezért azt hittem, hogy felültettél. - bújt ki egy könnycsepp a szemem sarkából. 

- Mondom, hogy ne okold magad! Te nem tettél semmi rosszat! - ölelt magához, mire én hirtelen azt is elfelejtettem, hogy kell levegőt venni. Az arcomat belefúrtam a fiú mellkasába, majd mélyen beszívtam a különlegesen csodás illatát. 

Aztán felnéztem az arcára, mikor pont ő is engem nézett. A tekintetünk összetalálkozott, mire mindketten elmosolyodtunk. Min Ho kisimított egy vörös tincset az arcomból, azonban a keze megállt a tarkómnál. Ekkor ő lassan közelebb hajolt az arcomhoz, én pedig egy kicsit lábujjhegyre álltam, hogy én is közelebb kerüljek az ajkaihoz. A fiú tekintete a szemem és az ajkaim között ugrált, miközben a másik keze a derekamra vándorolt. 

- Gyönyörű vagy! - suttogta ajkaim közé, mire nekem szaporább lett a levegővételem. 

Bárcsak megcsókolna! Csókolj meg! - mondtam magamban, miközben az én tekintetem is rátévedt ajkaira. És Min Ho mintha a gondolataimban olvasott volna... Bezárta a rést ajkaink között. Belekapaszkodtam a nyakába, közben teljesen lábujjhegyre álltam, hogy elérjem őt, mert azért sokkal magasabb volt nálam - vagy csak én voltam túl alacsony hozzá. A fiú nyelve bejutást kért a számba, ami én megengedtem neki, így az övé és az enyém táncolni kezdtek egymással. Szinte csak úgy falta az ajkaimat, miközben egyszer-kétszer megszorította a csípőmet. Min Ho hárítani kezdett, amikor a hátam hozzáért a hideg falnak, de ő még jobban hozzá szorított, ahogy testével nekem simult. Ettől a lángok egyből fellobbantak bennem, mire én elkezdtem lefejteni róla a zöld zakóját. 

Ekkor egyszer csak sikoltozás ütötte meg a fülünket, a diszkóban pedig elhallgatott a zene. Emiatt Min Hóval elszakadtunk egymástól, az arcunkra pedig ijedt kifejezés ült, és azonnal visszasiettünk az épületbe. Mindenki rohant kifelé, amerre csak látott, amikor megláttuk Lee és Finnerty tanár urat, na meg Lim igazgatónőt. Mit keresnek ők itt? És honnan tudják, hogy itt nagyban folyt a buli? Valaki szólt nekik... Megláttak minket, Lee tanár úr pedig a kijárat felé mutatott, mi pedig szaladni kezdtünk a többi diákkal együtt. 

- Ezt még folytatjuk. - mondta nekem Min Ho futás közben, mire majdnem elbotlottam, de szaladtam tovább utána. A fiú megfogta a kezem, így már kézen fogva szaladtunk vissza a kollégium felé a hatalmas diáksereggel együtt. 

Miután visszaértünk a kollégiumba, ott a többiekkel is összetalálkoztunk. Pontosabban Q volt itt és Florian. Q meglepetten nézett Min Hóra és rám, de aztán kiült egy hatalmas mosoly az arcára. 

- Kibékültetek? - kérdezte a fiú, miközben kacsintott.

- Igen. - bólintottam, majd ránéztem a mellettem álló koreai fiúra, aki elmosolyogta magát. - De Kittynek még ne szóljatok róla, kérlek! Először én szeretnék vele beszélni, csak van egy olyan érzésem, hogy nem örül majd neki. - húztam el a számat, miközben vontam egyet a vállamon. 

- Lakat van a szánkon. - mondta Florian, mire hálásan bólintottam. Pont ekkor csapódott ki a kollégium szoba ajtaja, és Kitty lépett - inkább esett - be rajta csont részegen. Azonnal odarohantam hozzá, és átdobtam a kezét a vállamon, hogy rám tudjon támaszkodni, mert alig állt a lábán. 

- Szomjas vagyok. - mondta a tesóm, de alig lehetett érteni, mert olyan lassan pörgött a nyelve. 

- Majd iszol holnap. Gyere, lefekszünk. - próbáltam vele elbotorkálni a szobánkig. 

Nagy nehezen beinvitáltam Kittyt az ajtón, majd lefektettem az ágyra. Levetettem a cipőit, majd megpróbáltam róla lehámozni a ruhát, hogy rá tudjam adni a pizsamát. Csakhogy ez nem volt valami egyszerű, mert akárhogy próbáltam fordítani őt, mindig más helyzetre váltott. Közben jókat beszélt össze-vissza, amin szakadni kezdett a röhögéstől, úgyhogy még az is rátett egy lapáttal. De végül sikerült. Sikerült átöltöztetnem a tesóm, majd jól betakargattam és már aludt is. 

Visszamentem ki a fiúkhoz, de már csak Q volt és Min Ho, Florian elment. Q úgy döntött, hogy ő elmegy fürdeni, aztán lefekszik, mert borzasztóan fájt a feje. Így én újból kettesben maradtam a koreai fiúval. Ő egyből megcsókolt, amire hirtelen reagálni se tudtam, de aztán visszacsókoltam őt. Most én hárítottam őt addig, amíg el nem ért a kanapéig, amire leült, én pedig beleültem az ölébe. Min Ho izmai megfeszültek, majd a kezeit rávezette a fenekemre. Egy kisebb sóhajt hagyta el a számat, amikor belemart, mire neki mosolyra húzódtak az ajkai. Aztán áttért a nyakamra, és elkezdte apró csókokkal behinteni a hozzáfért területet. Én beletúrtam a fiú hajába, majd megmarkoltam, és egy finom mozdulattal hátra rántottam a fejét, hogy én is hozzáférjek a nyakához.

Aztán meghallottuk az ajtót kinyílni, mire azonnal szétrebbentünk. Q megállt a fürdőszoba ajtóban, és összeszűkült szemekkel vizsgálni kezdett minket, miközben mi megpróbáltunk úgy tenni, mintha mi sem történt volna.

- Akkor én most nem is zavarok. - mondta, majd gyorsan besietett a szobába.

Viszont Min Ho és én már nem folytattuk azt, amit elkezdtünk, hanem elmentem fürdeni. Élveztem, ahogy a forró víz végig folyik a testemen, amikor hallottam a kilincs lenyomódását. A szemeim kitágultak, miközben elzártam a vizet, és azonnal takarni kezdtem magam. Kinyúltam a törölközőmért, majd magamra csavartam. Amikor kiléptem a zuhanyzóból, a koreai fiúval találtam szembe magam.

- Mit keresel itt? - kérdeztem meglepődve, de csak annyit kaptam válasznak, hogy Min Ho rátette a mutatóujját az ajkaimra, majd megcsókolt.

Elkezdte kigombolni az ingét, amit ledobott a földre, így feltárult előttem a felsőteste. Túlságosan is jól nézett ki ahhoz, hogy most ellenkezni tudjak... Ő egy másodperc alatt letépte rólam a törölközőt, mire én elszakadtam tőle, és takarni kezdtem magam. De aztán a fiú is felfedte teljesen magát, majd felkapott az ölébe, és bevitt a tusoló alá. Min Ho megengedte a vizet, így a meleg víz végig csorgott a testünkön. Ahogy ajkaink újból egymásra tapadtak, úgy kezdett még jobban forró lenni a hangulat.

A testünk nem vált eggyé a zuhany alatt, de én még nem éreztem úgy, hogy odaadhatnám neki a tisztaságom. Nem éreztem magam felkészültnek, amit ő teljesen megértett, ezért csak egymást öleltük és csókoltuk a víz alatt. Viszont ennek ellenére is csodálatos pillanatokat raktározhattam el a ma estéről.

School love || Min Ho ||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora