Min Hóval folytattuk beszélgetést az étkezőben, amikor arra lettünk figyelmesek, hogy Kitty feláll az asztalra, és szólni készül. Összetalálkozott tekintetem a tesómmal, és értetlenül ráztam egyet a fejemen.
- Tanárok, diáktársaim... igazgató nő. - fogott bele a lány, mire én érdeklődve előrébb dőltem a székben. - A KOFI fontosabb nekem, mint azt szavakba önthetném, így az asztal tetején állva. - erre sokan visszafordultak a reggelijük felé, de Kitty nem adta fel. - De azért megpróbálom. Megismertem anyukámat, és láttam a kedvenc fáját. Imádta akkor is, amikor nem virágzott, mert ő mindenben meglátta a szépséget, akkor is, ha épp nem ragyog. Megtudtam, hogy tudott gitározni... - akadt meg hirtelen, amikor Lim igazgató nő elhagyta az étkezőt. Alex tanár úr odament hozzá, és lesegítette a tesómat az asztalról.
Reggeli után visszamentünk még a kollégiumba, hogy Kittyvel véglegesen összepakoljunk mindent. Q is velünk volt a szobában - ő is pakolt -, azonban nem beszélgetett velünk. Bár fáj ezt kimondanom, mert Q nagyon jó barátom nekem is, de jó volt ez a csend. Szomorúak voltunk, ilyenkor pedig jobb inkább csöndben maradni.
- Használtad a hajdinás kézkrémemet? - nyitott be hirtelen a szobába Min Ho, mire a tesómmal felé kaptuk a fejünket.
- Nem. - rázta meg a fejét Kitty. A koreai fiú kiment, de nem telt el egy perc és újból benyitott.
- Lenyúltad az öregedésgátló szérumomat?
- Nem. Kifelé! - zavarta ki a lány, mire a fiú rágrimaszolt, és kiment.
- Lenyúltad a szérumát? - kérdezte Q.
- Azt nem, az Abigail volt. - felelte a tesóm, mire odacsaptam a ruhámmal. - Jó, de a hajdinás krémét én vettem el. - vallotta be.
- Nagyon sajnálom, amiket mondtam, Kitty! - fordult a fiú a lányhoz.
- Én is sajnálom! - húzta el száját Kitty.
- Tényleg gáz, amit Florian csinált. - sóhajtott egy nagyot, majd leült az ágyra. - És ki kell találnom, hogy hogyan tovább.
- Nehéz kikapcsolni az érzéseket, ha te szereted őt. - ült le mellé a tesóm. Q keservesen bólintott. - Megértem...
- Nem tudom elhinni, hogy nem jöttök már vissza. - nézett ránk szomorúan a fiú, mire nekem szemeim megteltek könnyekkel, és elszorult a torkom.
- Mi sem. - feleltük egyszerre.
- Te fogsz a legjobban hiányozni! Na meg Dae... - mondta Kitty remegő hanggal.
- Ne akard, hogy sírjak! - mondta Q, majd kitárta a karjait, mi pedig megöleltük. Ekkor min Ho nyitott be újból a szobába.
- Nagyszerű, itt vagy még! - jött ide hozzám a koreai fiú, majd szorosan megölelt.
- Nem mentem volna el búcsúzás nélkül. - ráztam meg a fejem, miközben lehunytam a szemeimet.
- Akkor mi most hagyunk benneteket. - mondta Q, és kimentek Kittyvel a szobából.
- Nagyon szeretlek, Vöröske! - suttogta, mire elmosolyodtam.
- Nagyon szeretlek, KOFI leghelyesebb sráca! - kuncogtam, majd Min Hóval elengedtük egymást az ölelésből, és belenéztünk mélyen a másik szemébe.
- Az vagyok? - vonta fel a szemöldökét.
- Az vagy. - bólintottam. Aztán megcsókoltuk egymást, nekem pedig a szemem sarkából kicsordult a könnyem, ami lustán folyt végig az arcomon.
VOUS LISEZ
School love || Min Ho ||
FanfictionAbigail, Kitty ikertestvére felvételt nyert a KOFI-ba, ahogy maga Kitty is. A lány testvére egy részben a fiúja, Dae miatt utazik Koreába, másrészt azért, hogy anyja múltja után kutasson. Abigailnek semmi ilyen szándéka nincsen, csupán azért megy od...