Ebből elég

151 10 2
                                    

Finnerty tanár úr egyből jött, ahogy tudott és kimentett minket a bajból. Nem győztük neki megköszönni. Ráadásul végig beszélgettük vele az egész utat. Megtudtuk, hogy örökbe adták és nevelő szülőknél nevelkedett, de jól viselték a gondját. Kittyvel miután kettesben maradtunk, ő egyből elkezdett agyalni, hogy mi van, ha Finnerty tanár úr a bátyánk. Én ezt nem nagyon tartottam valószínűnek, még akkor sem, hogy pont annyi idős lehet, mint amennyi a bátyánk lenne. Ráadásul nem is hasonlít ránk, szóval nem értem, Kitty miért gondolja azt, hogy ő lehet az elveszett testvérünk.

- Ezt el kell mondanunk gyorsan Q-nak, még takarodó előtt. Jössz velem? - kérdezte sietve Kitty. - Még van tíz perc addig.

- Akkor nyomás! - kezdtem el rohanni a fiú kollégium felé. 

Szedtük a lábainkat, ahogy csak bírtuk, hogy még takarodó előtt tudjunk beszélni Q-val. A tesóm az első pillanattól kezdve beszámol a fiúnak mindenről. A titkos tesónkról is és Dae-jel kapcsolatban is mindent elmond neki. Csodálom, hogy Q nem unt még bele, mert például nekem az agyamra tudna menni az, ha valaki csak egy vagy két fajta dologról hajlandó beszélni. 

Amikor betörtünk - de szó szerint, mivel nem kopogtunk, csak kicsaptuk az ajtót - a fiúkhoz, Dae-t és Min Hót találtuk a kanapén ülve társalogni. Az utóbbi fiú elmosolyodott, mikor meglátott, mire nekem is kiült egy halvány mosoly a szám szélére.  

- Q itt van? Mert már csak nyolc percünk van takarodóig.  - kapkodott Kitty.

- A szobájában. - felelte Dae. A tesóm kopogtatott a keresett személy ajtaján, majd miután ő kiszólt, hogy mehetünk, beléptünk.

Min Ho

Dae-jel éppen beszélgettünk, amikor kicsapódott az ajtó, és megjelent Kitty és Abigail. Küldtem egy mosolyt a vörös hajú lány felé, mire ő is halványan elmosolyodott. Dobbant egyet a szívem, mikor láttam ajkait egy mosolyra húzódni, ugyanis ennek a lánynak a mosolya olyan, mint a legragyogóbb csillag az égen. 

- Q itt van? Mert már csak nyolc percünk van takarodóig. - vetette le sietve a cipőjét a Portlandi Zaklató. 

- A szobájában. - informálta őket Dae, mire ő bólintott, és bekopogtatott Q szobájába. Miután a fiú kikiabált nekik, beléptek a szobába. Nagyot sóhajtottam, majd visszafordultam Dae felé. 

- Hé! Még mindig vannak iránta érzelmeid, igaz? - kérdeztem, bár erre sejtettem a választ. Erre ő egy kicsit habozva, de bólintott. - Ha lehetek őszinte, ma láttam valamit. Az interneten. Csak úgy! Véletlenül!

- Mutasd meg, de előtte válaszolj te is egy kérdésemre. - alkudozott a fiú, mire én is bólintottam. - Te érzel valamit Abigail iránt?

- Csak barátok vagyunk. - feleltem úgy, hogy a kérdés elő ki tudjak térni. 

- De arra nem válaszoltál, hogy érzel-e iránta. - vonta fel a szemöldökét, mire felsóhajtottam.

- Nem vagyok benne biztos, jó? Talán... - vontam meg a vállam. - Viszont akkor most meg akarod nézni, amit találtam, vagy nem? 

- Meg. - mondta, mire én felálltam a kanapéról, és elővettem a laptopomat. 

Megmutattam Dae-nek a videót, amit találtam. Totál ki volt akadva, mikor végig nézte. Egyből bekopogtatott Q szobájába, és már szólt is Abigailéknek. Ők értetlen arckifejezéssel jöttek ki a szobából, majd visszatekertem a felvételt, aztán elindítottam, hogy megnézhessék, merthogy ez őket érinti a leginkább, így joguk van róla tudni - még ha nem is vagyok jóba Kittyvel. 

- Mi? - hallatszott fel Kitty kiakadása. - A szobatársunk feltett egy perverz weboldalra, ahogy alszom?

- Nem csak téged. - rázta a fejét Dae, mire én átkattintottam a másik videóra, amin már Abigail volt. 

- Na jó, ebből elég! De most már nagyon-nagyon elég! Le fogom törni a kezeit, de aztán még meg is fújtom velük. - mérgelődött Abigail. 

- El kell költöznetek onnan, nem lakhattok tovább ott azzal a lánnyal. - idegeskedett Dae. 

- Én egyetértek Dae-jel, ez így nagyon para. - bólogatott Q.

- De nincs hová mennünk. Minden szoba tele van. Egyébként már régen elmentünk volna onnan. - húzta el a száját a Portlandi Zaklató. 

- Mi volna, ha szállódába mennétek? Ha kell, a sofőröm most azonnal elvisz titeket. - javasoltam.

- Nem volna elég pénzünk az egész félévre. - rázta a fejét Abigail. 

- Elég, ha szóltok Dae-nek. Ő biztos tud engedményt intézni a Han Hotelben. - viccelődtem, mire Kitty feje olyan lett, mint a paprika.

- Fogd be, Min Ho! - szólt rám a lány.

- Jól van, csak segíteni akartam. - vontam meg a vállam, majd rávezettem a tekintetem Abigailre. A tekintetünk összetalálkozott, aztán mintha azt vettem volna észre, hogy egy kicsit elpirult. 

- Oké, nekem van egy ötletem. - mondta Q, mire mindannyian érdeklődve fordultunk felé. - Kittyék lakhatnának itt.

- És hogyan alszanak majd? Kitty majd Dae-jel? - vontam fel a szemöldököm nevetve. 

- Nem. - vágta rá egyszerre mind a kettő. 

- Jó, jó, csak hallgassatok végig. Te meg én szobát cserélünk. Kittyék alszanak velem, te pedig Dae-jel. - tárta szét mosolyogva a karját Q. - Ha persze Abigailnek és Kittynek nem okoz problémát, hogy egy ágyban kell aludniuk. De ha nem jó, akkor megoldhatjuk úgy is, hogy Dae majd Min Hóval alszik egy ágyban és akkor én is beférek hozzájuk.

- Nem, jó ez így. Mi Kittyvel alszunk majd egy ágyban. Testvérek vagyunk, ez sosem okozott problémát. - felelte a vörös lány. 

- Nekem is jó. - bólogatott a tesója. 

- Hát akkor ezt megbeszéltük. - csapta össze a tenyerét Q.

Abigail itt lesz, itt fog lakni. Teljesen közel leszünk egymáshoz, csupán egy szoba fog elválasztani minket. Csak mivel ilyen érzéseim kavarognak Abigail iránt, nem tudom, hogyan fogok a társaságában lenni úgy, hogy ne áruljam el magam. Dae-nek igaza van, valóban vannak érzéseim a lány iránt, csak amikor rákérdezett, akkor én letagadtam, pedig nagyon jól tudtam, hogy mit érzek. Viszont Dae nagyon jó barátom, így nem hazudhattam neki, hiszen ő is bevallotta, hogy még mindig szereti Kittyt. Ez kész őrület, hiszen ő Kittyt szereti, én, a haverja pedig a szerelmének a testvérét. Fura lesz, hogy itt fognak lakni, amikor még egy hete én jelentettem be, hogy rossz szobába osztották őket, erre vissza is tértek. Bár Abigail nem zavar, viszont Kitty annál inkább. De őt is csak Dae miatt fogom elviselni - na és persze Abigail miatt. Jó, ezzel nem azt mondom, hogy barátkozni fogok vele, csak nem leszek vele ellenséges.

School love || Min Ho ||Место, где живут истории. Откройте их для себя