Keyifli Okumalar♡
Ellerimi belki hava yapar diye sallamaya başladım. Stresten ölecektim sanırım, yok ilk bayılıp sonra ölecektim.
Ay ne fark eder Yare...Çaydanlığı ocağa bırakıp çay tabağını elime aldım. Yanımda duran annem kafasını sağa sola sallayıp güldü. Gül tabi anne, kızın yanıyor burada.
"Anne ay babam ne diyecek ki ya." Fısıldayarak içeriye doğru yürüdüm. Söyleyeceklerimden bir haber olan babam televizyonda haber izliyordu. Gülümseyerek çayını önüne bıraktım."Babacım afiyet olsun." Otuz iki diş sırıttım ve çaprazında ki ikili koltuğa oturdum. Yanımda oturan Deniz iki büklüm olduğum için keyifli gülüyordu. Zor duruma girdiğim için zevk alıyordu mal.
"Sağol prensesim." Dedi babam. Tamam keyfi yerindeydi. Normalde babası ile konuşamayan bir kız değildim aksine çok rahat ilişki kurabiliyordum. Ama bu sefer mesele başkaydı.Sevgilim olduğunu söyleyecektim, üstelik sevgilimin BARAN olduğunu.
Yıllardandır babam ile Baran'ın babası birlikte yer içer yeri geldiğinde iş yaparlardı. Ve babam Baran'la beni yan yana gördüğün de hiç sıkıntı çıkartmaz bizim abi kardeş olarak iletişim kurduğumuzu zannederdi. Tabi yalan yok bir yere kadar öyleydi...
Boğazımı temizledim ve bacağımı bacağımın üzerinden çektim.
"Babacım ben senle bir konu konuşacaktım." Babamın dikkati bana yönelirken yutkundum. Annem ise elinde telefon candy crush oynayarak olan biteni takip ediyordu.Çk tşkrlr anne ya.
Babam televizyonun sesini kıstı ve oturduğu koltukta biraz daha bana döndü.
"Söyle yavrum." Saçlarımı geriye attım ve anneme yardım dileyen bakışlarımı gönderdim. Ne kadar strese girdiğimi artık fark etmiş olacak ki telefonu kucağına bıraktı."Yare'nin sevgilisi var hayatım."
Oha, dan diye söyledi kadın. Babamın gülen yüzü değişirken gözlerimi kapattım. Ay bu gerginlik narin bünyeme çok fazla. Az önce ki boğaz temizleme serenatımı babam gerçekleştirdi. "Kim?"
Kuru fasulyenin faydalarını mı saysaydık babacım şimdi? Abimin gülme sesi gelirken ayağına bastım. O sıra odaya giren Gaye'ye kaydı gözlerim. Biraz üşüttüğü için yeni uyanmıştı. Sabahtan beri perişan olmuştu bebek kız. Gerçekten bebek gibiydi ve abimde onu bebeği gibi seviyordu zaten. Ehem her neyse konumuza dönecek olursak.
"Baran, baba." Babamın gözlerinde ki ifadeyi ilk defa gördüğüme yemin edebilirdim.
Annemde babamın ifadesini fark edince gözlerimiz kesişti. "Sen bu çocuğa abi demiyor muydun Yare?" Ne diyeceğimi bilemez halde sustum.
"Öyleydi baba da işte-" Deniz'in sözünü sertçe kesti babam."Yare cevap versin." Gözlerim çoktan dolmaya başlamıştı. Evet babama söylemeye hazirlanirken gelebilecek her tepkiyi tahmin ediyordum ama bir tarafımda çok bir şey demez diyordu. Hayatım boyunca her şeyime saygı duymuşlardı ve bunu da öyle bekliyordum.
"Sandığımız gibi gitmedi baba işte." Dedim kısık sesle. Babamın gülme sesi kulağıma geldi ama keyfi bir gülüş değildi.
"Abi dediğin kişiyle sevgili olamazsın istemiyorum." Gözlerimi dizimden çektim ve babama baktım hızlıca. Ciddi olup olmadığını ölçercesine baktım ve gayet de ciddiydi."Ama baba-"
"Konu kapanmıştır Yare, iyi geceler hepinize." Babam odadan çıkarken dolan gözlerimi herkesin üzerinde gezdirdim. Annem elini hava da salladı "Canı sıkkındı zaten ondan bu tavrı, ben konuşurum onla." Ayağa kalktı ve yüzümü ellerinin arasına alıp yanağımı öptü.
"Hiç sanmıyorum anne ya." Diyerek burnumu çektim. Biraz daha bana 'hallolur' konuşmasından sonra yatmaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN / YARI TEXTİNG / TAMAMLANDI
Short Story"Abiler ya da arkadaşlar bu tür yaklaşımlar yapmaz sarışın." (! Reklam yapmak yasaktır.)