Keyifli Okumalar♡
Baran: Benden kaçıyorsun.
Yare: Hayır ne alakası var?
Baran: Dün akşam kafede otururken benle konuşmamak için binbir türlü çaba harcadın.
Yare: Yanlış anlamışsın.
Baran: Sinirli misin sen bana hala?
Yare: Evet.
Baran: Hala devam ediyorsun dimi onlarla oturmaya.
Yare: Evet.
Baran: Evetden başka kelime bilmiyor musun Yare?
Yare: Evet.
Baran: Yare.
Yare: Efendim Baran abi?
Baran: Kaçma benden.
Yare: Senden kaçtığım falan yok abi.
Yare: Hatırlarsan bizim aramız hep böyleydi.
Yare: Yanlış mı?
Baran: Doğru.
Yare: Aynen.
Baran: Partiye gelicek misin?
Yare: Evet çıkacağım birazdan.
Baran: Tamam ben alırım seni.
Yare: Gerek yok abimde geliyor zaten birlikte gideriz.
Baran: Abinin işleri var o al dedi bana zaten.
Yare: Emirvaki yapmıştır şimdi o.
Yare: Taksi ile giderim.
Baran: Uzatma Yare.
Baran: İstemediğim bir şeyi nerde yaptığımı gördün benim?
Yare: Doğru.
Baran: Hadi hazırlan sonra partiye geç kalmayalım.
Baran: Bir saatten aşağı hazırlanamıyor birileri.
Yare: O bir seferlik bir şeydi ve nedeni vardı bir kere.
Baran: Neymiş nedeni?
Yare: Boşver.
Baran: Gelince öğrenirim nasıl olsa.
Yare: Ben hıhı.
(Görüldü)
****
Düzleştirdiğim saçlarımı makyaj yaparken terlememek için kıstırmalı toka ile bağladım. Büyük bir ihtimalle ilerleyen saatlerde de şuan yaptığım gibi toplayacaktım.Hava sıcak olduğu için ağır bir şeyler yapmayı sevmiyordum. Sadece rimel ve eyeliner çektim. Dudaklarımın neredeyse kendi rengine bürünecek olan kırmızı ruju da sürüp aynada ki bedenime baktım.
Yazlık askılı mini bir elbise giymiştim. Tiril tirildi ve tatlı duruyordu.Sandaletleri de ayağıma giyip topladığım saçlarımı açtım. Çanta taşımayı sevmediğim için telefon kılıfımın arkasına para koydum. Çalan zil ile hazırlanmamın bitmesi aynı zamana denk gelmişti. Keyifle gülümsedim ve kapıya gittim.
"Ben hazırım!" Dediğim kapıyı açar açmaz. Beyaz oversize bisiklet yaka tişörtü ve siyah yırtık kotu ile karşımdaydı. Erkekler giyim konusunda çok şanslılardı. Ne giyerlerse çok bir değişiklik yapmadan her ortamda şık olabiliyorlardı.
"Şaşırtıcı, gidelim o zaman." Üzerimi süzdü ve bakışları gözlerimde durdu. Gülümsedim ve çalışmakta olan arabasının ön koltuğuna bindim.
"Deniz nerde?" Yandan bir bakış attı.
"Abi deme işini hala çözemediniz mi?" Dedi alayla. Alt tarafı iki yaş falan vardı. Ben on sekiz, abim de yirmiydi. "Alt tarafı iki yaşcık." Dedim elimde iki sayısını gösterirken.Güldü. "Parti de o çoktan." Partiyi veren kişi Buğlem'di. Onun burda ki ortamı hayli fazlaydı. O da hepsi ile toplu olarak görüşebilmek için böyle bir şey yapmıştı. Normal de benimde planım erkenden gitmekti ama uykum hayli ağır basmıştı.
Kafamı onaylar anlamda salladım ve arkama yaslandım. Beş dakika sonra gelmiştik. Emniyet kemerimi açıp inecekken Baran abinin dediği şey ile durdum.
"Bu arada küçük hanım, o bir saat geç hazırlanmanın sebebi ne?" Tatlı tatlı sırıtıp elim arabanın açma kolune gitti. Ama açılmayınca gözlerimi kapatıp açtım. Kilitlemişti.Normalde abim sevgilim olunca haberi oluyordu. Bu konularda fazla kıskançlık yapsa da bir şekilde beni kısıtlamıyordu.
Ama bu çocuktan abime bahsetmemiştim. Şimdi Baran abiye de söylemek istemiyordum."Hiç kızsal şeyler falandan dolayı." İnanmayan mavi gözler ile alt dudağımı sarkıttım. Koltuğunda bana doğru dönüp hafifçe eğildi.
"Yalan söylediğin zaman gözlerini kaçırıyorsun Yare. Doğruyu söyleyene kadar bırakmayacağım seni." İki elini de belime koydu. Yutkundum. Yaklaştığı için kendi kokusu buram buram burnuma geliyordu."Şey."
"Ney?" Diyerek alaycı gözleri kısıldı.
"Ya sanane." Dedim tuttuğum nefesimi verirken. Bir anda fazla yakınlaştığı için fark etmeden nefesimi tutmuştum. "Hadi söyle de bizi izleyen arkadaşın daha fazla yanlış anlamasın dimi?" Baktığı noktaya baktığım da Utku'nun bakışları ile karşılaşmıştım.Kaşlarını çatmış ve ne olduğunu çözmeye çalışır gibiydi.
Tekrar beni izleyen mavi gözlere döndüğüm de daha fazla kaçamayacağımı anladım.
"Flörtüm vardı o yüzden biraz fazla süslenmiştim." Dedim bakışlarımı yere eğerken. Belimde ki eli sıkılaştı ve sonra temasını kesti."Bundan abimin haberi yok öyle de devam etse?"
"Bakarız." Gülümsedim ve arabadan indim. Beni bekleyen Utku'nun yanına gittim. Baran abi daha arabadan inmemişti.
"Güzellik?" Diyerek elini uzattı. Uzattığı elini tutup beni kendi etrafımda döndürmesine izin verdim.
"Yine alev alev ortalık." Selamlaşmak için sarıldım ve saçlarımı tek elimle geriye attım."Her zaman ki gibi bebeğim." Dedim espri ile. Gülüşerek içeri girdik. Dışarıdan boğuk bir şekilde gelen müzik sesi şimdi daha fazla ve net geliyordu.
"Bulem'im nerde ya?" Diyerek gözlerim etrafta onu aradı. En sonunda gözlerim bir adet turuncu kafayı bulunca Utku'yu unutup hızlı adımlarla ilerledim.
"Kıza bak Bulem'e sattı lan." Utku'nun isyankar sesi ile güldüm ve elimle öpücük attım. Gözlerim hemen onun arkasında ki Baran abi ile gözgöze gelince önüme döndüm. Az önce ki yakınlaşma tuhaf olmuştu.
Sonunda beni fark eden Bulem ile düşünceleri geri plana atıp ona sarıldım. Biraz içip deli gibi dans etme moduna girmek istiyordum.
Yaşasın çılgın yaz partileri!
.
.
.
.
Biz de evde yatacağız diye seviniyoruz işte Yare'cim..Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi alayım?
Oy vermeyi unutmayın öptüm ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN / YARI TEXTİNG / TAMAMLANDI
Short Story"Abiler ya da arkadaşlar bu tür yaklaşımlar yapmaz sarışın." (! Reklam yapmak yasaktır.)