5. Bölüm

104 4 0
                                    

Hanımlara yardım ettikten sonra dışarı çıkıp sigara içtim. Yanıma Dwight yaklaştı.

Dwight: Bir tane verebilir misin?

"Tabi ki."

Bir dal da ona verdim.

Dwight: Bugün Negan'ın önemli bir tanıdığı geliyormuş birazdan. 

"Kimmiş o acaba?"

Dwight: Bilmiyorum ama önemli biri olduğu kesin

"Gelince göreceğiz..."

Yarım saat sonra önemli dedikleri adam geldi. Bir gözü bandajlı bir şekildeydi. Üstünde uzun bir pardesü vardı. 

Dwight: İşte geldi. İt birine benziyor.

Arkamızdan Simon geldi.

Simon: Adı Philip. Eskiden bir topluluğu varmış. Woodbury topluluğu. Ama yıkılmış. Adamı herkes öldü sanmış ama bir gün tekrar karşılarına çıkmış.

"Kötü biri yani?"

Simon: Negan kadar değil. Bu arada biz yani Eugene, ben, Dwight, sen, Negan, Philip ve Abraham için özel bir yerimiz var. Orada yemek yiyeceğiz. Bu gördüğümüz yerde işçiler. Biz üst kademeyiz bize özel yer. Arka bahçede.

Negan bize seslendi ve arka bahçeye gelmemizi söyledi. Üçümüz gittik. Abraham ve Eugene'de oradaydı. Philip beni gördü ve elini uzattı.

Philip: Merhaba Hanımefendi.

"Merhaba..."

Elini sıkıp hafifçe gülümsedim.

Negan: Eh, oturalım artık.

Oturduk. Bu adamın adını sanki duymuştum. Adamın yüzüne baktım. Bu sanki Andrea'nın eski sevgili olan adama benziyordu. Hatta Michonne yüzünden gözünü kaybetti diyorlardı duyduğum kadarıyla.

"Affedersiniz, Gözünüzü nasıl kaybettiniz?"

Philip: Bir sürtük yüzünden. Kızımı öldürdü, bende onu öldürmeye çalışırken gözümden oldum.

"O zaman Andrea Harrison'ı da tanırsınız."

Philip: Eski sevgilim... Siz nereden biliyorsunuz?

"Andrea benim kardeşim gibi dediğim bir kız. Oradan biliyorum sizi. Ama daha önce sizinle tanışmamıştık."

Philip: Tam olarak tanışmadık ama beni biliyorsanız bu iyi. Adınız nedir?

"Mo- Laura. Adım Laura benim."

Philip: Tanıştığımıza memnun oldum Laura.

"Bende.."

Negan: Diğer konuğumuz nerede bizim onur konuğumuz Philip?

Philip: Gelecek..

Kapı birden açıldı. Hepimiz ayağa kalktık. Gelen kişiyi gördüğümde ağzım açık kaldı. Bu gece hep ölenler mi geliyor buraya? Gelen kişi Daryl'ın Abisi Merle Dixon'dı. Merle'ü tanıyordum. O da beni tanıyordu. İçeri girer girmez zaten bana bakmıştı. Ama hiçbir şey demeyip Negan ve Philip'in yanına oturdu. 

Uzun bir sohbetten sonra yemekler geldi. Herkes sustu ve yemeğini yedi. Yendikten sonra çaylar geldi ve muhabbet arttı.

Philip: Merle ile bir aralar aramız çok kötüydü. Birbirimizi bile öldürmeye çalıştık ama sonradan bunun farkına vardık. İkimizde güçlüyüz. Ve anlaşma yaptık. Rick'lerin işini en kısa zamanda bitireceğiz.

"Alexandria'da olan kişilere zarar vermeyeceğiz. Bunun için ben bir anlaşma yaptım. Bir sürü grup var. Onları ele geçirebiliriz. Ama Alexandria'da olanlar ile savaş yapmayacağız. Belki onlardan erzak alırız ama zarar vermeyeceğiz. Yoksa bu gruptan çıkarım. Abraham ve Eugene de çıkar."

Aynen böyle dedim. Negan'a güvenmiyorum. Her an bir hainlik yapabilirdi. Ama bir yandan da haklıydı. 1 ay oldu kimsecik gelmedi bize kurtarmak için. Ama yine de savaş istemiyorum. 

Philip: Erzak fikri mükemmel ama onların yaptığı yanlarında kalmayacak. 

Negan: Tabi ki kalmayacak. Yarın Simon ve Laura Alexandria'ya gidecek. Abraham Dewey ile Hilltop'a gidecek. Eugene burada kalacak. Krallığa gidecek birini ayarlarız.

Merle: Bu fikir mükemmel. Artık bizde sizden olduğumuza göre Krallığa Philip ve ben gidebiliriz. 

Negan: Anlaşıldı..

Yaklaşık yarım saat sonra Philip ve Merle gitti. Ben demirliklerde sigara içerken arkamdan Negan geldi.

Negan: Yarın gitmişken Maxine'i ve Amber'ı da al bence. Burada güvenli olacaklarına eminim. Adamlarım onlara da silah öğretirler. Yanımda çalışırlar. 

"Sanmıyorum. Onun şuan benden başka kimsesi yok."

Negan: Billy hala yaşıyor olabilir. Yani yaşama olanağı var gibi. Ama nerelerdedir acaba?

"Bilmiyorum. Bunu nerden biliyordun sen?"

Negan: ... Kuşlar söyledi

"Neyse. Yarın erken kalkacağız. Çok fazla iş var."

Dedim ve odama gidip uyudum

The Walking Walkers ||TÜRKÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin