23. Bölüm

15 1 5
                                    

Yanıma doğru yaklaştılar. Ben bilincimi kaybedip yere doğru düştüm ve inledim.

Jesus:
İyi görünmüyor... Hilltop'a götürmeliyiz.

Daryl:
Şuan yapmamız gereken tek şey şu grubu bulm-

Daryl'ın sözünü kestim.

"Ben iyiyim."

Yavaşça ayağa kalktım. Jesus bana doğru yaklaştı.

Jesus:
Tanrı aşkına, bu yüzünün hali ne? Her yerin kan içinde..

"Önemli değil. Tanrım benim kızlarımı bulmam gerekiyor."

Maggie:
Burada ne işin var senin?

"Commonwealth'a gitmiştim... Bir partiye... Sonrasında da burdayım."

Maggie:
Orası biraz uzakta. Ama bu durumda gidemezsin...

Maggie arkasına baktı. Onlarında başı dertte olduğu belliydi.

Maggie:
Jesus, Morticia ile Commonwealth'a git. Biz Gabriel ve Daryl ile kaçarız.

Jesus bunu onayladı ve koluma girip onunla ormanda yürümeye başladık.

"Başınız gene hangi belada?"

Jesus:
Sorma, Başımıza kurtarıcılar, Alpha ve Beta yetmiyormuş gibi şimdi de Orakçılar çıktı.

"Orakçılar mı?"

Jesus:
Aynen öyle. Daryl'ın eski sevgilisinin de olduğu şu pis grup.

Daryl'ın eski sevgilisi öyle mi? Demekki o gördüklerim gerçekti. O şeyi görmemden ya 1 ya 2 sene geçmişti. Ama daryl beni seviyordu... Ve bunu kendisi de demişti... Neden başkasını seçmişti?...

Sabahın ışıkları çıkmaya başlamıştı. Biz anca şimdi Commonwealth'a girebilmiştik. Geceki şeyden beri boynumun arkasında bir ıslaklık hissediyordum. Oraya dokundum. Camın parçalarından biri oraya batmış olmalıydı çünkü orası kaniyordu. Yavaş yavaş bilincimi kaybediyordum. Jesus bunu fark edince beni kucağına aldı ve revire doğru götürdü. Revirde tam da Lance ve doktor Williams duruyordu. Lance şaşkınlıkla bana doğru baktı.

Lance:
Tanrım, Karen! Sana ne oldu böyle?

Jesus beni sedyeye yatırdı.

Jesus:
Biriyle bir kavga etmişe benziyor. Bana bu konu hakkında hiçbir şey söylemedi.

Lance:
Andrea ve Karen'ın kızlarına bu durumu söylemeliyim.

Lance dışarı çıktı... Doktor Williams yaralarıma pansuman yapıyordu.

Dr. Williams:
Boynundan resmen büyük bir cam parçası girmiş. Bunu sen çıkartmış olmalısın ama cidden yaran çok derin. Hayatta kaldığına şükretmelisin.

"Yaşıyoruz da noluyo? Ölsem bundan daha iyidir."

Jesus elimi sıktı

Jesus:
2 kızın var, seni seven dostların var. Sen ölsen onlar kahrolur ve özellikle arkanda bıraktığın o iki kızın... Maxine evlatlık bir cocuk biliyorum. O da zor şeyler atlattı ama Amber... Amber daha küçük

"İkisi de küçük..."

Jesus:
O yüzden böyle şeyleri düşünmeyi bırakmalısın.

Jesus haklıydı. Ben ölürsem onlara bakan olmayacaktı, Andrea dışında... Aklıma şu Daryl ve Sevgilisi gelmişti.

"Bir şey soracağım. Bu Daryl'ın sevgilisi-"

Jesus lafımı kesti

Jesus:
Leah. Leah Shaw. 1 yıl beraber olup bir şey yüzünden ayrıldılar. Leah Daryl'ı seviyor mu bilmiyorum ama Daryl ona sırılsıklam aşık. Rick öldükten sonra onu her zaman Rick'i aradı. Rick'i ararken de tanışmışlar.

Demek Rick'i ararken... Beni de arayabilirdi. Kurtarıcılarda olduğum zaman beni sevdiğini söylemişti ama şuan... Neden beni seviyorsa başka bir kadınla olsun ki? Bu duruma üzülmüştüm.

Birkaç saat sonra daha iyi oldum ve yavaşça revirden çıkıp Andrea ve kızlarımın yanına döndüm.

//saçma olabilir ama bu kitapta şöyle bir şey yapıcam. Shane'in bir ikizi varmış, ama onu daha kimse görmemiş ve herkes daha onu yeni görüyor olacak.

Lance ile biraz daha konuştuktan sonra Alexandria'ya gitme kararı aldık. Ve arabaya binip Alexandria'ya doğru ilerledik.

Arkadaşlar merhaba, bu bolum biraz kısa gibi diğerlerine göre sanki ama neyse. Daha bugün yeni bir kitap yazmaya başladım. TWD konulu bir kitap. Bunun gibi ama sadece başrol farklı.
1. Sezondan yapmayı düşünüyorum (ölen karakterleri dizide ölse bile yeniden oynatmaya devam edicem)

The Walking Walkers ||TÜRKÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin