19. Bölüm

25 2 1
                                    

Selamlar. Yeni bir kitap fikrim var. Konusu Savaş, Kurtuluş savaşı ile ilgili. Tarihsel bir wattpad kitabı yazmayı düşünüyorum. Tam emin değilim ama yazarsam buraya yazarım. Tarihsel savaş olarak dikkatini çeken kişiler okuyabilirler<3

Andrea'nın yanından gittim. Evime gidip kendime giyecek bir şeyler bulmaya çalıştım.

Giyinip dışarı çıktım. Öğlen sıcaklığı etrafı kavuruyordu...

Çitlerdeki hayvanlara bakmaya gittim. Yemeleri için ot gibi şeyler gerekirdi. 3 inek ve birkaç tavuk vardı. İnekler için ot gerekirdi ve burada ot bulunmazdı.

Garaja gidip arkası kasalı bir araba aldım ve dışarı çıktım. Arabayı çalıştırmadan önce aklıma dünkü not geldi "Sakın yalnız çıkma" diyordu. Beni kırlara kadar takip edecek değildi bu sapık kim ise. Çok aldırış etmeden arabayı çalıştırdım ve Alexandriadan çıktım.

Bir çiftliğe yaklaştım. Burada belki ot biçmem için gerekli bir şeyler olabilirdi. Arabadan indim ve içeri girdim.

Burası sağlam bir yere benziyordu. Sadece duvarları biraz yosun tutmuştu. Biraz daha ilerleyince birkaç saman balyası buldum. Kim bilir kaç senedir buradalardı. Eğilip kokladım. Bir çürüklük kokmuyordu. Benim bildiğim nemli yerlerde saman balyaları bozulurdu ve bu yüzden koklamıştım.

Arabayı oraya doğru getirip birkaç tane koydum. Bunlar çok ağırdı. Orada gezerken kürek gibi şeyler bulup kasaya attım. Kasanın kapağını kapatıp Alexandria'ya doğru sürdüm.

Gidince hayvanlara ot verdim. Lance ve ekibi bir oluk bile getirmişti. Oraya su doldurdum. Tavuklarada yem verdim.

Bunları yaparken Bayan Daniellas bana doğru yaklaştı.

Baranna:
Günaydın. Bu sabah nerelerdeydin?

"Hayvanlara bir şeyler bulmak için gitmiştim."

Baranna:
Bu iyi. Akşam üstü sağılır gibi duruyorlar. Sağmayı biliyor musun?

Güldüm

"Aslında çok bilmiyorum."

Baranna:
O zaman sana öğretebilirim.

"Çok isterim!"

Arkamızdan Richard geldi ve bana yaklaştı. Sesinde bir telaşsızlık vardı.

Richard:
Morticia bunu görmen gerek

"Ne oldu?"

Richard:
Sadece benimle gel.

Onu takip ettim. Kapının önünde tekrardan bir not duruyordu ve üstünde ise "Sevgili Morticia Russell'a..."
Yazıyordu. Eğilip elime aldım. Ve açıp okumaya başladım.

Selam güzelim! Biliyorum çok esrarengizim.

Şuan kiminlesin? Her gün bir erkekle konuşuyorsun. Hangisi senin gerçek sevgilin? Daryl? Negan? Lance? Hangisi? Tanrım, gördüğüm en kötü Sürtük olabilirsin. İngilizceden Bad Bitch yani. Neyse Tatlım. İlla bir gün elime düşeceksin:)


"Siktiminin piçi."

Richard:
Kim bu?

"Bende bilmiyorum."

Richard:
Negan mı acaba?

"Negan böyle boş bir insan değildi."

The Walking Walkers ||TÜRKÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin