Yaklaşık 1 ay geçti üzerinden olayların. Hergün bu sığıntı yerden kaçmaya çalışıyordum ama başarısız oluyordum. Negan benim resmi olarak kocam olmuştu. Ama istemediğimi kendisine bizzat dile getirmiştim. Son olaylardan sonra diğer kadınlar da buradan bir şekilde kaçmaya çalışıyordu.
Yine o her zamanki bordo kombini yaptım. Bu kıyafetleri bile zorla giyiyordum artık. Hayatımdan rahatsızdım. Kadınların içinden en yaşlı olanı da bendim. Kızımı 1 aydır göremiyordum...
Kadınların odasına girdim. Herkes elinde bir şişe ile bira içiyordu. Charlotte, yanıma yaklaştı ve ağlamaklı bir sesle;
Charlotte: Morticia, buradan kacmalıyız. Kimse dayanamıyor artık buraya.
"Biliyorum Charlotte. En yakın zamanda kaçacağız."
Charlotte: Ama yapamıyoruz. Plan yapmamız gerek.
Aralarından kızıl saçlı olanı yani Laila bana bakarak konuştu.
Laila: Kadınlar arasından en fazla seni seviyor. Kaçarsan Seni elbet bulur.
"Ondan falan korkmuyorum. Ayrıca ne yaparsa yapsın umrumda değil."
İçeriye benden 4 yaş Küçük olan Natalie girdi. Sesi çok tedirgin geliyordu.
Natalie: Geçen buraya gözü bandajlı gelen şu çocuk ölmüş.
Gözü bandajlı çocuk... BU CARL OLMALIYDI. Çünkü geçen buraya gelmisti. Carl benim oğlum gibiydi. Tedirgin ve şaşkın bir şekilde Natalie'ye baktım.
"Nasıl ölmüş?"
Natalie: Dün akşam... Negan ve diğerleri Alexandria'ya gitmiş. Orayı... bombalamaya çalışmış. Bu çocukta önceden bir aylak tarafından ısırılmış ve dün gece ölmüş...
Hızlı adımlarla eşyalarımı toplamaya başladım. Arkamdan hızlıca Charlotte geldi.
Charlotte: Nereye?
"Burdan gidiyorum! Negan'ın bu yaptığı artık fazla. AİLEMİN OLDUĞU YERİ BOMBALAMIŞ. BU SIĞINTIDAN KAÇACAĞIM ARTIK! CARL YERİNE MAXİNE, JUDİTH VEYA AMBER OLABİLİRDİ! ONLARİN BANA İHTİYACI VAR. HERKESİN DURUMU ZATEN YERİNDE DEĞİL!"
Charlotte: O zaman karılar olarak hepimiz kaçıyoruz! Akşamı bekleyeceğiz. Negan ve diğerlerine uyku ilacı katacağız. 60-70 tane adam var zaten. Akşam yemeğine bütün tabaklara uyku ilacı katacağız. Gece ise kaçacağız....
akşam olmuştu. Saat 7-8 civarıydı. Alt katta yemek yapıyorlardı. Charlotte ile aşağı indik. Bugün neredeyse hiç Sherry'i görmemiştik. O ise gün boyunca aşağı kattaymış. Olayları ona da anlattık. O da kabul etti. Gizlice yemeklerin içine teker teker uyku ilacı kattık. Uyku ilacini Eugene'den istedik ve o da bize 4 saat içinde ona malzeme verip yapmıştı. Bu gece çok soğuk ve zorlu bir gece olacaktı. Eugene de bizim ile kaçacaktı. Yemeklere ilaç koyduktan sonra biz bir şey yemedik. Herkes yemek yedikten sonra Nsgan'ın odasına gittim. Negan odada yatıyordu. İçeri girince bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Walking Walkers ||TÜRKÇE
Action||Ara verildi|| "Sadece seni sevdim. Ama artık bir önemi yok. Sen Leah'yı tercih ettin..."