Andrew kafasını bana çevirdi.
Andrew: Bugün Maggie'nin çok fazla sancıları oldu. O yüzden bizimkiler onu Hilltop'a götürdü.
"Peki Daryl ve Rosita geldi mi?"
Andrew: Maalesef Hayır... Daryl bu sabah gitti. Carol ve Morgan da kayıp. Bizimkiler 2ye ayrılıp onları bulmaya gitmişlerdi. Diğerleri ise Hilltop'a.
"Anladım.."
Kendi evime döndüm ve yatağıma yatıp gözlerimi kapattım...
Saat sabah 8'di. Yataktan kalktım ve dışarı çıktım. Rosita burdaydı. Evinin önünde oturup ağlıyordu. Yanına yaklaştım.
"Ne oldu?"
Rosita, Gözyaşlarını silip bana baktı.
Rosita: Dün gece çok kötü şeyler oldu.
Elleriyle yüzünü kapattı ve ağlamaya devam etti... Yanına oturdum ve omzuna elimi koydum.
"Anlatmak ister misin?"
Rosita: Negan denilen adam...Söylemek istemiyorum ama.... Glenn ve Oswald'ı öldürdü. Bir sopa ile...
"NEE! CİDDİ OLAMAZSIN."
Rosita: Bunu söylediğim için çok üzgünüm. Oswald benim sevgilimdi... Senin ise kardeşim gibi dediğin adam...
Gözyaşlarını tutamadı ve biraz daha ağladı. Bunu duyduğuma üzülmüştüm. Ama bu saatten sonra elden ne gelirdi ki... Rosita'nın gözleri ağlamaktan kızarmıştı...
"Seni yalnız bırakayım."
Yanından kalktım ve dışarıda dolaşmaya çıktım. Yavaş yavaş herkes uyanmıştı...
Saat öğlen 2'ydi. Dışarıda Andrea ile ilgileniyordum.
Andrea: İşte böyle... Hey bak sana ne diyeceğim.
"Ne diyeceksin?"
Andrea: Geçen gün Richard seni sordu.
"Eeeee?"
Andrea: Ya bu sapık sana aşıksa?
"Ağzını hayra aç. Geçen yıl nasıl da Jessie'ye yavşamıştı. Kızı az daha tecavüz ediyordu.
Andrea: Ay anlatma... Ama cidden birisi lazım sana.
"Kimseye ihitiyacım yok. Bana sadece kızım yeter."
Andrea: Oh ne iyi. Amber nerde bu arada?
"En son Judithi kucağına alıp gezdiriyordu. Buralardadır."
Demir kapılar birden açıldı ve içeriye tam 2 tane araç ve 3 tane kamyon geldi.
Andrea: Kurtarıcılar geldi...
"Onlar da kim?"
Andrea: Negan ve saz arkadaşları.
"Sus. Güldürme beni... Adamı merak ettim."
Andrea: Olduğumuz yerde duralım. Her an bir şey yapabilir."
Onları izledik. İlk önce Arabadan yarım yüzü yanmış biri indi. Sonrasında bir herif daha, Ve bir herif daha indi. Elinde sopası vardı. Sanırım Negan buydu. Rick yanlarına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Walking Walkers ||TÜRKÇE
Action||Ara verildi|| "Sadece seni sevdim. Ama artık bir önemi yok. Sen Leah'yı tercih ettin..."