Gelen kişi Negan'dı. Omzunda bir çanta vardı. Saçları ve sakalları ağırlaşmıştı. Negan bana doğru baktı. Üstümdeki giysilerimi süzdü.
Sanki beni ilk kez görmüş gibi bakıyordu. Onu görünce sinirlendim. Yerde takırdayan topuklu terliklerimle ona doğru hızlı adımlar attım.
"BU KAHROLASI PİSLİĞİN BURADA NE İŞİ VAR!?"
Aaron kolumdan tuttu.
Aaron:
Bak, Morticia... Nasıl söylenir bilmiyorum ama Negan artık bura-Gözlerimi Aaron'a diktim. Yüzümde şaşkınlık ve kızgınlık karışımı bir ifade vardı. Sesimi yavaşça yükselttim.
"O Abraham'ı, Glenn'i ve Oswald'ı öldürdü! O burada kalamaz. YİNE AYNISINI YAPACAĞINI NEREDEN BİLELİM!? BURADAKİ INSANLARI KORUMAM GEREKIYOR!
Aaron:
Haklısın ama yapabileceğim cidden hiçbir şey yok.Benim sesime neredeyse bütün herkes sokaklara düşmüştü. Andrea ve kızlarım da... Andrea bize yaklaştı.
Andrea:
Karen haklı. Bu pisliğin yaptığı birçok şey var. O vali ile iş birliği yaptı. Beni ve Karen'ı öldürmeye çalıştı!Negan, Andrea'ya yaklaştı. Sinirli gözüküyordu.
Negan:
Ben onunla anlaşma yaptım, seni ve Morticia'yı öldürmeye çalıştım. Bunlar doğru ama şuan Valinin nerede olduğunu inan bilmiyorum. Sığınakta işim bitince onunla yollarımızı ayırdık biz!"Olabilir. Ama sen Abraham'ı öld-"
Negan sözümü kesti
Negan:
Bunların artık hepsi geçmişte kaldı... Kısa bir süre için. Lütfen, Morticia..Aaron:
Hadi Morticia... Sadece birkaç haftalık.Biraz düşündüm. Negan eski Negan'a benzemiyordu. Ama onun yüzünden Andrea ve ben ölecektik... Bilmiyorum... Ne yapsam ki?... Sadece birkaç haftalık için buna izin vermeliyim.
"Pekala... Ama eğer buradan bir insana zarar verirsen, seni öldürürüm. Duydun mu beni?"
Negan kafasını salladı. Aaron ona ait evini göstermeye gidince eve geri döndüm
Arkadaslar burada tutuyorum. Buraya bazen hikaye yazacağım ama daha fazla Harry Potter yazicam. Yeni bir kitaba yani. Sayfamdan bakabilirsiniz, bir-iki güne atarımm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Walking Walkers ||TÜRKÇE
Action||Ara verildi|| "Sadece seni sevdim. Ama artık bir önemi yok. Sen Leah'yı tercih ettin..."