Billy güldüğümü duyunca bana yaklaştı.
Billy:
Komik olan ne?"Çok aptal olmalısın."
Billy:
Orda kamera falan yoktu"Peki."
Billy odadan çıktı ve sadece bir görevli yanımda duruyordu. Ona doğru baktım.
"Beni buradan çıkarmaya yardım eder misin?"
Adam bana doğru döndü ve alaycı bir tavırla bana baktı.
-Sence yardım edecek birine benziyor muyum?
Adam güldü. Bu cidden sinirimi bozmuştu. Benim bir şey yapıp buradan çıkmam gerekiyordu ama nasıl çıkacaktım?...
"Bak, bu adam benim eski Kocam. Bu adam tam bir pislik. Benden kızımı almaya çalıştı."
-Umurumda değil
"Yalvarırım lütfen, orada beni bekleyenler var. Benim bir ailem var."
-Bunu yapamam
Buradakiler bence burada zorla çalıştırılan kişilere benziyordu. Bu adam da onlardan biri olabilirdi
"Zorla çalıştırılıyorsun."
- H-Hayır
"Emin misin? Dostum, bu adam kötü. Bu adam aldatıcı ve sahtekar. Tam bir pic kurusu. Bana lütfen yardım et dostum."
Adam biraz duraksadi ve bana baktı
- Yapamam. Beni öldürür
"Seni buradan çıkartırım."
Adam cebinden bir çakı çıkardı ve ipleri çözdü.
"Şimdi, kimse görmeden buradan kaç. Sadece bir işim var. Bana sadece bıçağını ver"
Adam kafasını salladı ve Bıçağı verip hemen dışarı çıktı. Bıçağı elimde gizlice tuttum ve kapıyı kontrol ettim. Kapıda kimse yoktu. Sadece bir merdiven vardı. Merdivenden yavaşça çıktım. Karşıda bir oda duruyordu. Odaya girdim...
Oda dar bir odaydı. Ama odadakileri görünce şoke olmuştum. Cam bir dikdörtgen fanusların içinde aylağa dönüşmüş insan kafaları vardı. O fanusların karşısında bir koltuk ve yanında bir koltuk daha vardı. Diğer koltuğun karşısına yaklaştım. Duvarda resmen geçit gibi bir şey vardı. Yavaşça eğilip baktım. Burası kilitliydi ve kilidini açtım.
Kilidini açtıktan sonra bana doğru küçük bir kız yaklaştı. Kafasında bir çuval vardı. Kısık bir sesle konuşmaya başladım
"Merhaba... Sana zarar vermeyeceğim."
Çuvalı kaldırdım ve bu bir kız çocuğu değil bir AYLAKTI. Acı içinde inlemeye başladı. Bacağımı çıkardım ve arkasına doğru yerleştim.
Tam kızın kafasına bıçak vuracakken arkadan bir ses "YAPMA" geldi. Kapiya doğru baktım ve bu Billy'di. Tanrım, bu çocuk kimindi?
Billy:
K-Karen lütfen bunu yapma, s-sana yalvarıyorum.Dik dik bakmaya başladım. Billy'nin bir sürü sevgilisi olmuştu ve büyük ihtimalle bu kızda onun kızıydı.
Hala dik dik bakmaya devam ederken birden kızın kafasından bıçakladım.
Billy:
HAYIR, HAYIR NE YAPTIN SEN!Billy yere doğru düştü ve yere düşen kızı kucağına alıp ağlamaya başladı. Sonra bana dönüp kaşlarını çattı
Billy:
Seni pis orospu!Birden ayağa kalkıp üstüme doğru gelmeye başladı. Elimden Bıçağı alıp beni duvara yaslayıp dövmeye başlayınca bende ona yumruklar atmaya başlamıştım. Beni duvardan alıp cam fanuslarin üstüne doğru attı ve atınca camlar kırıldı ve içindeki aylaklar yere düştü ve su yere doğru akmaya başladı.
Bana bir yumruk ayıp yere yatırdı. Boğazıma bıçak dayamaya başladı. O aylak kafasını elime doğru yaklaştırmaya başladı. Olduğum yerde balık gibi çırpınıyordum. Cam fanusun kırılan bir camına eritmeye çalışıyordum. Cama eriştim ve camı tam kafasına geçirdim. Bir anda yüzü soldu ve yere düştü. Hızlı bir şekilde ayağa kalktım ve merdivenden inip dışarı doğru koşmaya başladım.
Yüzüm gözüm kan içinde kalmıştı. Elbiseme kan lekeleri bulaşmıştı. Ormanın içinde koşmaya başladım. Daha fazla koşmaya başladım. Hava sabah olmaya yakındı. Hızlı koşmaya devam ederken topuklu ayakkabı yüzünden ayağımı burktum ve yere düştüm.
"KAHRETSIN!"
Ayağa yavaşça kalkıp topallayarak koşmaya başladım. Ormanda yürürken bir gruba denk geldim. Ve bir ağacın arkasına saklandım. 1 kadın vardı, diğerleri ise erkekti. Bir grup halindeydi. Kadın Arkasını dönünce ona baktım. Tanrım, bu Maggie'ydi. Yanındakiler ise Daryl, Jesus ve Gabriel'dı. Bunlar burada ne yapıyordu? Şu Daryl'ın sevgilisi neredeydi?
Onlar uzaklaşınca bende yavaşça yürümeye başladım. Artık çok yorulmuştum ve bacağım da acıyordu. Yürümeye devam ederken arkamdan bir tetik cekme sesi duydum
-orda dur bakalım, arkanı dön.
Yavaşça arkamı dönünce şaşırıp yanıma doğru yaklaştılar.
Maggie:
Tanrım, bu Morticia.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Walking Walkers ||TÜRKÇE
Action||Ara verildi|| "Sadece seni sevdim. Ama artık bir önemi yok. Sen Leah'yı tercih ettin..."