★ CHAPTER 27 - 10th June.

237 11 13
                                    

˚₊· ͟͟͞͞➳❥ Włochy, Palermo - Willa Kaijiego.
             [ 2033 - 10 czerwiec - godzina 21:00 ]
           
                          | POV : Ash Clarke |
                        
To ten dzień.. w którym moje życie oraz życie Kaijiego się waha na huśtawce.
To już nie będzie zabawna oraz romantyczna walka mnie i Kaijiego.. a człowieka z bóstwem. Abstrakcyjne aż. Zwykły człowiek, który terroryzował miasto będzie je teraz bronił przed Bogiem. Bardziej niż o siebie, bardziej się boję o Kaijiego, nie chcę go stracić.. zamordowałbym Akire gdyby mu tylko włos z jego głowy spadł..

Byłem w łazience, ubierałem się i kończyłem swój makijaż, w końcu o 22 już się zacznie impreza. Przed wszystkimi uczniami, którzy mnie brali za zwykłą męską kurwę pokaże swoje prawdziwe oblicze. Oblicze okrutnej legendy.. Sulten Satana.

- Kaiji! - Krzyknąłem, a mężczyzna od razu wszedł do łazienki.
- Coś się stało?! - Wbiegł przerażony.
- Zapnij mi gorset.
- Eh.. - Westchnął podchodząc za mnie i dopinając guziki w gorsecie oraz zasuwając zamek. Szczerze się do niego uśmiechnąłem.
- Dziękuję! - Odparłem nakładając puder na twarz.
- Ślicznie dziś wyglądasz, Ash.. - Cicho powiedział zarumieniony.
- Zawsze ślicznie wyglądam, skarbie. - Cicho się zaśmiałem. Spojrzałem na niego przypatrując jak on się przygotował na swoją walkę.. miał ubrane zwykłe luźne spodnie, a na torsie niezapiętą koszule, przez którą można było zobaczyć jego ciało.
- Nie ubierasz żadnego podkoszulka? - Spytałem.
- I tak się zniszczy, pewnie. Nie ma sensu.. - Wzruszył ramionami.
- Heh. - Dałem dłoń pod jego rozpięta koszule na pierś. - Uważaj na siebie. Proszę. - Powiedziałem cicho.
- Zawsze jak mówisz jakieś zwroty grzecznościowe to się zaczynam zastanawiać czy Shiro ci nie zrobił prania mózgu.
- Za to jak ty ich nie mówisz, a twoje libido rusza w górę to już jestem pewny, że miałeś robione pranie mózgu.
- Widzisz? Niby okropny przywódca mafii, a mam kulturę. - Cicho się zaśmiał tuląc mnie. - Jak
przeżyjemy.. będziemy razem? - Spytał.
- Już jesteśmy razem, Kaiji. - Złączyliśmy swe usta w krótkim, jednak namiętnym pocałunku.

Dokończyłem nakładać puder na swoją twarz i z Kaijim zeszliśmy na dół, gdzie czekał na nas Kai ubrany w koszulę z krawatem. Mimo, że to bal głównie przystosowany pod osoby z piątych klas, za zgodą rodzica niepełnoletni również mogli przyjść. Z tego co wiem Kai się umówił na bal z Frausem.. Mam nadzieję, że ich nie zmiecie z planszy, przynajmniej Kaia. Jak na matkę kurwę, Kai jest bardzo podobny do ojca.. może nawet i lepiej, że tak.
Wyszliśmy z willi i wsiadaliśmy do auta Kaijiego.
- Tato? - Zaczął Kai.
- Tak? - Odpowiedziałem jednocześnie z Kaijim zaczynając się śmiać.
- Ehh.. - Westchnął Kai. - A co jeśli.. coś wam się stanie? - Spytał zestresowany.
- Kai, jadę się napierdalać by właśnie ciebie ochronić. Dam sobie radę, Ash również. - Odpowiedział wyjeżdżając z posesji. - Jak Shiro tylko zaatakuje, schowaj się w bezpiecznym miejscu z tym Frausem. Twoje zdrowie jest dla mnie najważniejsze.
- Boję się, tato. Nie chcę cię stracić.. mimo, że przejąłeś mafię po dziadku w wieku 14 lat.. ja nie potrafię! A mam 16.. - Spuścił głowę. - Jesteś moim wsparciem, nie dam sobie rady.
- Nawet jak nam się nie uda.. Ja w ciebie wierzę synu. Uczyłem cię i szkoliłem, a Celeste ci pomoże we wszystkim. W końcu jest dla ciebie jak starsza siostra.
- Racja.. dziękuję tato. - Odpowiedział z uśmiechem Kai.

˚₊· ͟͟͞͞➳❥ Włochy, Palermo - Opuszczony Las.
             [ 2033 - 10 czerwiec - godzina 22:00 ]

                         | POV : Kaiji Graves |
                        
Przed szkołą pożegnałem się z moim synem oraz Ashem. Z tyłu głowy miałem myśl, że to może być ostatni raz gdy zobaczę, dotknę i usłyszę osoby, które są dla mnie najważniejsze. Jednak zostałem zdeterminowany do samego końca.
Odjechałem sprzed bram szkoły i jechałem w kierunku starego lasu, który podobno jest nawiedzony.. przez to, że często tutaj były porywane dzieci. Nikt się tutaj nie zapuszcza, więc dla Akiry to idealne miejsce na walkę.

THE LEGENDS ★ boyxboyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz