HESAP

30 7 1
                                    

Öğle arası olunca kantine indim. Hakan öğle arası eve gittiği için tek başımayım bugün. Kantinde çok uzun bir sıra vardı veya ben kantine çok gitmediğim için bana öyle geliyordu. Sıraya girdim. Ben beklerken önümdeki kişi yemek almaktan vazgeçtiğini söyleyerek yerini bana verdi. Aslında pek bir yararı olmadı ama teşekkür ederim diyip geçtim. Yemeğimi yerken aklıma geldi o çocuğu daha önce de görmüştüm. Keremlerle tanıştığım gün karşılaşmıştım. O sırada karşıma Öztuğ oturdu.

"Ne oldu kankan olmayınca sıkılıyor musun? Sen beni sattın ama bak o kadar iyi bir dostum ki yine de seni affedip yanına geliyorum." Dedi.

"Yalan olmasın, cidden sıkılmıştım."

"Vay sen sıkılır mıydın lan"

"Siz niye bana robot muamelesi ediyorsunuz lan?"

"Değil miydin?"

"Bilmiyor muydun?  Hatta ara sıra hata veriyor, yüzüne bir yumruk atınca kendine geliyor."  Öztuğ'un arkasına bakınca gördüm Kerem gelmiş. Bir insan hiç mi bıkmaz ya.

"Sen ne ara geldin lan? Müdür görürse azarı ben işitirim senin yüzünden."

"Müdür bir bok yapamaz üst sınıfıyla konuştu diye kimin uzaklaştırma aldığı görülmüş mal."
Öztuğ bir tırsmış gibi bana bakıyordu. Bu malın neyinden tırsıyorsa,  o da ayrı mesele.

"Neyse ne. Ne diye geldin?"

"Hiç öyle merak ettim en son babana cinnet geçirttirmiştin. Eve geçince temiz dayak yedin mi diye sormaya geldim."

"Yoo aksine benimle gurur duyduklarını söylediler ve güzel bir akşam yemeği yedim."

"He bende malım bunu yedim."

"İnanmak veya inanmamak sana kalmış."

"Tüh!" Şerefsiz zaten yaydın bütün okula daha ne istiyorsun.

"Hadi be uğraştırma, doğru dürüst de. Ne diye geldin?"   Öztuğ'un arkasında ayrılıp yanıma geldi ve yemek tepsimin yanına bir kağıt koydu.

"Hiç öyle pçliğine, ceza al diye."   Numara yaptığını bilmesem ağız burun -aslında gtüm yemez- dalardım. Kerem masadan uzaklaşınca Öztuğ konuştu.

"Vay be serseri denmesinin geçerli bir sebebi varmış demek ki."

"Manyak çünkü kafasında birkaç tahta eksik."
Bunu demem ile kahkaha atması bir oldu. Halbuki komik bir şey de demedim, sadece gerçekleri söyledim. Yemekler bittikten sonra sınıfa çıktık. Hakan'ın geldiğini görünce yanına gidip geçen gün konuştuklarımızı söylemesi için işaret ettim. Başta biraz çekindi ve endişelendi ama daha sonra konuşmaya başladı.

"Arkadaşlar bir dakika buraya bakabilir misiniz? Müdürün kesin uyarısı var diğer sınıflardan birileriyle konuşmak yasak artık. Konuşanlara disiplin cezası verilecekmiş."
Beklediğim gibi yaygara koptu. "Çok saçma", "onun suçu" gibi gibi. O sırada Defne seslendi.

"Öyle mi ama işe gel ben öğlen arası serseriyi ve onu konuşurken gördüm, hatta Öztuğ'da oradaydı. Değil mi?"
Ben daha cevap vermeden Öztuğ cevapladı.

"Defne yakından konuşulanları duymadın bile. Ne zamandan beridir asılsız suçlamalarda bulunuyorsun? Çocuk çağırmadı herhalde, kendi geldi bulaştı boşuna serseri demiyoruz ona."   Kıyamet kopacak Öztuğ ciddi bir şekilde konuşuyor. Bu çocuk hakkında dediklerimin hepsini geri alıyorum kral herif ya. Defne'yi nasıl dizginleyeceğini iyi biliyor bu herif. Tabi bunu duyunca Defne'nin bir suratı düştü, anlatamam. Hatta daha da garibi benden özür dileyip sınıftan çıktı. Ne kadar da güzel arkadaşları varmış, bir kişi de yanında gitmedi. Ders başlamadan birkaç dakika önce Defne geri döndü ve yerine oturdu. Geldiğinde gözleri kızarıktı.Öztuğ'un bir sözüne ağlamış olmasına şasırdım doğrusu. Ders bilgisayardı bu yüzden hoca pek takmıyordu bizi bende ne olduğunu öğrenmesi ve özür dilemesi için Öztuğ'u yanına yolladım. Başta "Kötü bir şey demedim niye özür diliyorum ki" gibi şeyler dese de en sonunda gitti. Normalde böyle bir sebepten ağlayacak kız değil. Tahminimce ya Öztuğ'dan hoşlanıyordu, böyle bir cevap alınca üzüldü ya da başka bir sebep var bizim bilmediğimiz. Ders bittikten sonra Öztuğ'la dışarı çıktık.

"Ee ne olmuş yoksa gizlice seni seviyor muymuş?" Dedim dalga geçercesine.

"Ne alaka oğlum ya! Manyak mısın, bunu nereden çıkardın?" Vay utandı, hocam ben diyorum bunlarda bir iş var.

"Neyse neyse dökül hadi ne olmuş?" Başta bir tereddüt eder gibi oldu ama daha sonra konuşmaya başladı.

"On yaşındayken babası asılsız bir suçtan tutuklanmış, hapisteyken de öldürülmüş. Sınıftaki adalet merakı da buradan geliyormuş. Zaten avukat olmak istediğini okulun ilk günü söylemişti, sebebi buymuş."

"Peki ne demişler ki hapiste  öldürülmesine sebep olmuş?"
Başta bir şey demedi ama sonra konuştu.

"Tecavüz"  tahmin etmiştim ama duyunca ister istemez  kötü oldum. Zamanında Buse'nin benden intikam için yapmayı planladığı şey aklıma gelince daha da garip hissettim. İkimizde konuyu orada kapattık ve sınıfa çıktık. Derslerimiz bitince Hakan ve Öztuğ'la vedalaşıp sınıftan çıktım. Servise bindikten birkaç dakika sonra Furkan'ın okuluna ulaştık. Furkan yanıma oturunca biraz havadan sudan konuştuk. Birbirimize numaralarımızı verdik o konu hakkında konuşmak ve Ayazlarla iletişime geçebilmek için, gerçi pek mümkün mü bilmiyorum. Eve girdiğimde annem eve gelmişti. Yanına gidip yemekte biraz yardım ettim. Akşam yemeğinden sonra da odama çıktım. Kerem'in verdiği notu açtım. İçinde aynı Instagram hesabı ve başka bir telefon numarası yazıyordu. Hesaba girdiğimde hiç takipçi olmadığını fark ettim. Hesabı silip yeniden mi oluşturmuş bu manyak. Kendi yeni oluşturduğum hesaptan yazdım buna.

metin.krcvyb: Lan manyak sırf bunun için eski hesabını mı sildin

kerem.r.317.111: Sanane mk benim hesabım değil mi

metin.krcvyb: yorum yok

kerem.r317.111: Yapma da

metin.krcvyb: şrfsz

kerem.r317.111: Biz bu hesapları bunun için mi açtık mk konuya gelelim

metin.krcvyb: Madem öyle ilk olarak benim soracağım bir şey var

kerem.r317.111: Sor

metin.krcvyb: Birden fazla ceset olduğunu nereden öğrendin

kerem.r317.111: Tahmin yürüttüm sadece

metin.krcvyb: Ne yani biz senin bir tahminine göre mi hareket ediyoruz?

kerem.r317.111: Mantıksal bir tahmin ama 😃

metin.krcvyb: Çok fark etti şuan

kerem.r317.111: Evet
kerem.r317.111: Mantıklı düşün
kerem.r317.111: Müdürün tepkisi normal değildi

metin.krcvyb: O kadarını bende anladım herhalde

kerem.r317.111: Ayrıca okul gayet normalken ve hiçbir sorun yokken bir anda okul değiştirdiler ve bu haber bize biz cesedi bulmadan kısa bir süre önce söylenildi

metin.krcvyb: Bende biliyorum ama hala elimizde sağlam bir delil yok

kerem.r317.111: evet

metin.krcvyb: Aslında bende müdürden şüpheleniyorum
metin.krcvyb: Ama bir o kadar sende şüphelisin

kerem.r317.111: Neyimi gördün it

metin.krcvyb: sebebe gerek yok seni hala tam olarak tanımıyorum

kerem.r317.111: Bizim şimdiye kadar yaşadıklarımızı 20 yıllık arkadaşlar bile yaşamamıştır şrfsz

metin.krcvyb: Bak buna katılıyorum GSVSVXVVXGX

kerem.r317.111: Neyse bu meseleyi okulda konuşuruz

metin.krcvyb:  Okulda yanıma gelmeden ne anlıyorsun lan

Görüldü attı it. Telefonu kapattım ve çantamı hazırlayıp yatağıma uzandım. Aslında pek güvenmiyor değilim ama yinede emin değilim, her şey numara da olabilir. En sonunda bu düşüncelerimi bir köşeye atıp uyudum.

~• •~ ~• •~ ~• •~ ~• •~ ~• •~
Bölüm hakkında düşünceleriniz neler? Beğendiyseniz oylamayı unutmayın✨

GİZPEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin