Yanlarına gittiğimde bana garip bakıyorlardı. Öztuğ yanıma geldi.
"Ooo paşam bize haber vermeden okulun serserileriyle takılıyormuşsun. Bende diyordum ki bizimle niye hiç konuşmuyor"
Bu çocuk niye bu kadar gevşek. O sırada Hakan konuştu.
"Olum manyak mısın neresi iyi müdür yardımcısı sürekli demiyor mu üst sınıflarınızla takılmayın diye duyarsa ağzına sıçarlar çocuğun"
"Ben takılmıyorum ki onlar bana yapıştı kaldı bir türlü kurtulamadım gitti"
"Hocaya söylesene o zaman" dedi Gamze.
"İçlerinden birini pardon ikisini zaten sinir ettim hocaya şikayet edersem daha çok sinirlenirler bu sefer kesin cesedimi bulurlar"
"Ne yaptın lan" dedi Fatih.
"Boşver" dedim çok takılmadan. İki ders boş boş oturmakla geçti. Gerçi bazıları top alıp oynadı ama ben katılmadım. Şuan oynamak için fazla üşengeçim. Dışarıda olduklarına göre ya dersleri boş ya beden dersindeler yada dersten kaçmışlar. Bence üçüncü en olası durum. Ben bunları düşünürken Mahmut abi bana seslendi. Yanına gittim."Bak oğlum ikidir onların yanında görüyom seni o kuduruklarla takılıyon mu takılmıyon mu bana açık açık söyle"
"Ben onlarla takılmıyorum abi ,onlar bana yapışıyor"
"Tamam tamam , söyle şimdi gerçekten dersten mi kaçmıştın lan!" diye patladı bir anda.
"Hayır abi, inanmıyorsan sınıf arkadaşlarıma sor"
"İyi bir kez daha sana inanıyom bak, ama eğer kaçarsan direkt müdüre gidersin ona göre ha!" dedi. Oturduğum yere gidecekken birisinin oraya oturduğunu fark ettim. Bu yüzden oradan biraz daha uzakta bir yere oturdum. Yerimde oturan kişi bana döndü.
"Dokuzuncu sınıf mısın" dedi. Bende kafa salladım.
"Sana tavsiyem onlarla gezme sana sorun çıkarırlar.""Peki"
"Geçiştirmek için dediğin o kadar belli ki anlatamam"
"Zaten onlarla takıldığım falan yok"
"O zaman onlar sana takılıyor" suratına baktığımda gülümsüyordu. Konuştuğu konu ile ifadelerinin hiçbir alakası yok. Kafa sallayıp dediğini onayladım.
"Sana yardımcı olmamı ister misin?"
"Neden bunu yapıcaksın ki, sana bir yararı yok?"
"İnsanlar iyilik yapmak için bir sebebe ihtiyaç mı duyarlar?"
"Son zamanlarda evet ve pek güvenilir birisine benzemiyorsun"
"Neden?"
"İyilik için bile olsa serseriler diye hitap edilen kişilere kimse bulaşmak istemez ,yani altından kesin bir iş çıkar."
"Çok fazla dizi mi izliyorsun sen?" dedi gülerek. Dediklerimde ciddiydim aslında ama neyse.
"Hem nasıl yapıcaksın ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZPEŞ
Short StoryKimseye tavsiye vermek bana düşmez ama eğer etrafınızda esrarengiz bir poşet bulursanız oradan uzaklaşın. Ne de olsa içinde ne var bilmiyoruz. Belki çöp, belki kayıp bir oyuncak belkide bir ceset. Benim payıma da belkide tahmin ettiğiniz gibi en k...