Öncesinde çok geç bölüm yazıp sizi beklettiğim için özür dilemek istiyorum ve finale az kaldı bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz. Yorumlarınız ve oylarınız benim için önemli💫☄️
İyi okumalar🍀
___________________Ne olduğunu sormak istiyordum ama olmuyordu. Gözüm Kerem'in yanına kaydı, biri daha vardı. Biri... Keşke sıradan biri olsaydı. Enes Kerem'in yanında dikilmiş bana sırıtıyordu. Elinde bir şey tutuyordu onu da Kerem'e uzattı. Hiç o tarafa bile bakmadan aldı. O an elindekini gördüm. Bıçaktı Kerem dikkatsiz bir şekilde aldığı için eli kanıyordu. Neden onun yanında? Neden bana böyle bakıyor ve neden bıçağın ucu bana bakıyor? Yine donup kalmıştım gitmek, kaçmak veya en azından kapıyı suratlarına örtmek istiyordum ama olmuyordu ne kadar uğraşırsam uğraşayım bir adım dahi atamıyordum. Bir anda karnımda bir acı ve düşme hissiyle gözlerim açıldı. Gözlerim mi açıldı? Ne yani bunca şey sadece bir rüya mıydı? Yani Kerem onun işbirlikçisi değil mi? Veya tam da aksine, öyle. Enes'i görmeden önce Rüyamda Kerem ve Enes'in el sıkışırken görmüştüm ve şimdi de ikisini bizzat dibimde yan yana gördüm, bunlar bir işaret mi? Gözümden dökülen yaşları silip üzerimi değiştirdim. Aşağıya inip kahvaltı ettim.
Babam yine kahvaltı hazırlıyordu. Ne hazırlıyor diye biraz daha yaklaştım."Ne oldu, koca adam oldun hala gördüğün rüyalara mı ağlıyorsun?" Dedi gülerek babam. Babama baktım ama sadece bakmakla yetindim hiçbir tepki veremedim. Galiba söylemek istemediğimi anladı, bu yüzden annen görmeden git elini yüzünü yıka sonra da üzerini değiştir komutunu verdi. Dediklerini yaptıktan sonra birlikte yemek yedik çıkarken tekrardan uyarıldım dikkatli ol, okul dışına çıkma vb... Servisten indiğimizde Ayaz kapının önünde diğer arkadaşlarının yanındaydı. Buse ve Yasemin nerede diye etrafa baktım onlar da kızların yanında sohbet ediyorlardı. Bir anda omuzumda bir el hissetmemle irkilip arkama döndüm.
"Gerizekalı neyinden korkuyorsun, hala alışamadın mı?"
Cevap vermedim,aklıma bu sabah gördüğüm rüya geldi. Sonra bir ihtimal diyip elini kontrol etmek istedim. Sol elini çekip baktım ama işin garip tarafı tam rüyamda gördüğüm yeri sarılıydı."El fetişin mi çıktı lan, bir o eksikti zaten!" Dedi dalga geçercesine. Benim ödüm bokuma karışırken bu şerefsiz şaka yapıyordu.
"Eline ne oldu"
"Niye çok mu endişelendin?"
"Gerizekalı dalga geçme de adam gibi cevap ver!"
"Sana bir boklar olmuş da neyse. Kahvaltı hazırlarken kestim salak, ne olacak"
"Zıkkım olacak." Şaşırmadım zaten ne bekliyordum ki. Daha da uğraşmayıp sınıfa çıktım zaten o da umursamadı. Tabi Öztuğ girdiğim gibi başladı goygoya.
"Ay kıyamazmış da manitine"
"Bok bok konuşma lan-" derken sınıfa müdür girdi. Şimdi ben bu çocuğa ne yapayım. Adam zaten beni sevmiyor birde üstüne küfür ettiğimi yakaladı, o an bana bir ters bakışı vardı anlatamam.
"Yerinize geçin Ahmet hocanızın işi çıktı geç girecek adam gibi ses yapmadan oturun dersinizi çalışın." Hoca tam çıkacakken bir kız atladı;
"Yanlız hocam kadınlar da var bu sınıfta." Oradan da bir çocuk atladı.
"Salak, önce bir Türkçe'yi doğru kullan sonra takıl bunlara." Güzel şimdi fena yaygara kopacak. Onlar yarım saat bunu tartışırken müdür dayanamadı çıktı sınıftan. En son bizde dayanamadık Hakan ve Öztuğ'la kantine indik. Çay alıp bir masaya oturduk.
Tabi ilk işim Öztuğ'un ağzına sıçmak oldu. Biz otururken karşı masaya da bizim kızlar geldi. Bende Öztuğ'u sinir etmek için Defne'yi işaret edip seninki geldi dedim. İki saat bana açıklama yapmaya çalıştı salak. En son tamam lan yeter en çok sen sevmiyorsun diyip susturdum. Tabi ben nereden bileyim Defne ve kızlar bizim konuşmayı en başından beridir duymuş olacağını. Kızların bana bir ters bakışı vardı en son Defne'yi de alıp kalktılar, arada bana bakıp gerizekalı demeyi de ihmal etmediler. Kulaklarımın iyi çınlayacağını anlayınca Hakan ve Öztuğ'u yanlarına gönderdim bende o esnada dışarı çıktım. Merdivenlerin yanındaki duvara yaslandım ve oturdum. Bugün 12-D'nin beden dersi olduğunu unutmuşum. Peki bunu nasıl hatırladım? Şerefsizin birinin topu neredeyse suratıma atıp yukarı çıksana lan ne işin var senin burda demesiyle. Tabi inat ettim gider miyim hiç? Oturdum Öztuğ'u ve Hakan'ın gelmesini bekledim. Keşke beklemeseydim. Yanıma biri oturunca kim olduğuna baktığımda Enes'in yanıma oturup sırıttığını fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZPEŞ
Historia CortaKimseye tavsiye vermek bana düşmez ama eğer etrafınızda esrarengiz bir poşet bulursanız oradan uzaklaşın. Ne de olsa içinde ne var bilmiyoruz. Belki çöp, belki kayıp bir oyuncak belkide bir ceset. Benim payıma da belkide tahmin ettiğiniz gibi en k...