Ahojky. Mé jméno je Stefanie Kirchner. Je mi 18 let. Jsem jedináček. Mám nejlepší kamarádku Katrin. Bavím se s ni už od malička. Tak to je něco málo o mě.
.
.
.
.
.
,,Nezajdeme do klubu?"navrhla Kat. ,,Proč ne? Bude sranda"kývla jsem na souhlas.Poté jsme se šli připravovat. Půjčila jsem Kat nějaké oblečení. Oblékla si kratší červené šaty. Já si oblékla kratší černé šaty na ramínka.
Kat se začala malovat a já taky.
Já si dala světle modré stíny a do vnitřního koutku oka jsem dala stříbrný stín. Udělala jsem si decentní linky a řasy přetřela řasenkou. Obočí trochu vyčesala. Tvářenka nesmí chybět. A rty přetřela světlou rtěnkou. Své kudrnaté vlasy jsem nechala rozpuštěné.
Kat si udělala takový make-up:
Taky ji to moc slušelo.
Obula jsem si černé podpatky a Kat si půjčila moje béžové podpatky. Štěstí, že má stejnou velikost bot.
Do menší tmavě modré kabelky jsem si dala mobil, peněženku a klíče od domu. Táta dnes není doma, takže mu nebude vadit, že jdu pryč.
Už jsme mohli vyrazit. Klub je od mého domu kousek. Takže jsme za chvíli seděli už u baru a objednali si drink Tequila sunrise.
Dali jsme si i par panáku Jacka Daniels.
Všimla jsem si jak nějaký kluk pokukoval na Kat. Vypadal celkem sympaticky. Kat si ho vůbec nevšimla.
Dali jsme si další drink. Piňa Colada. Poté jsme ještě vypili par panáku vodky a já už se cítila opilé.
Zrovna začala hrát naše písnička oblíbená. Od Lany Del Rey. Peppers.
,,Jdeme tancovat!"okamžitě se Kat postavila na nohy a táhla mě k místu kde lidi tančí. Společně jsme tancovali a já si užívala hudbu.
Jenže potom mi začalo být horko a motalo se mi v hlavě.
,,Zajdu si na čerství vzduch. Není mi nějak dobře"řekla jsem Kat do ucha. Přes hudbu by mě neslyšela. ,,Mám jít s tebou?"zeptala se mě. ,,Ne, to je dobrý"ujistím ji. Pak už jsem si to mířila ven před klub.
Dneska jsem to asi přehnala s alkoholem.
Venku mi je lépe. Je tu trochu chladno. Uvnitř bylo horko.
Najednou jsem za sebou slyšela kroky, ale než jsem se stačila otočit, tak mi někdo přiložil na pusu ruku a pak už vidím jen tmu.
ČTEŠ
Objetivá
Teen FictionDva mafiáni. Jsou dvojčata. Jeden mě unesl. Oba ke mě byli hrubí. Jeden méně a já jsem se začala do nich zamilovávat, i když jsem si říkala, že nesmím, že jsou špatní. ❗️Příběh je vymyšlený❗️