20.

102 3 1
                                    

Nechtěla jsem být u Toma v pokoji. Mohl by tu přijít a já teď s nim nechci být. Zkusím zaklepat na dveře a snad mě pustí do "mého" pokoje.

Přišel mi otevřít Georg. ,,Co chceš?"zeptal se mě. ,,Jít do svého pokoje"řekla jsem mu. Jen pozvedl jedno obočí. ,,Klidně mě tam zamkni. Tom to dělá"udělám prosící pohled. ,,Tak běž"ustoupí ode dveří a dá mi tím najevo, že můžu jít. Vydám se do "svého" pokoje. Georg jde za mnou. Vejdu do pokoje a Georg mě v něm okamžitě zamkne.

Lehnu si do postele, popadnu knížku a jdu si číst. To je jediné čím zaženu nudu.

Potom uslyším jak někdo odemyká dveře pokoje. To bude Tom asi, s kterým se nechci vidět. Jenže, když jsem svůj pohled přesměrovala ke dveřím, tak jsem zjistila, že je to Bill. Co tu chce?

Nechápavě jsem na něho zírala. Vešel do pokoje a zamknul za sebou. Co se teď bude dít? Kráčel k posteli a sedl si vedle mě. Chvíli byl ticho, ale pak začal mluvit.

,,Musím ti něco říct"pohlédl na mě. ,,Nevím co se to se mnou děje. Jednou mám potřebu být na tebe milej, ale jak si vzpomenu, že jsi Toma tak si na tobě vybíjím zlost"dál mluví. Já jen poslouchám. Popravdě moc z jeho slov nevím co chce říct.

,,Prostě takhle jsem se nikdy necítil a nechoval k žádné holce. Vždy každá holka byla pro mě odpad. Ošukal jsem ji a pak se ji zbavil. Nikdy jsem žádné holce co jsem měl na potřebu nebo měl můj brácha ji nedělal jídlo a tak dál"mluví. ,,Co tím chceš říct?"zeptám se ho. ,,Já nevím. Nedá se říct, že jsem do tebe zamilovaný. To asi ne. Spíš se mi jen líbíš a nejradši bych tě zlíbal"řekne.

Taky bych to udělala, ale co když si se mnou jen užije a druhý den se mi zase bude vyhýbat a pak mi řekne něco hnusného jako minule? Tohle už nechci.

Jenže žiju jen jednou a co už. No tak bude třeba na mě zase hnusný potom. To už je stejně jedno. Bill se mi líbí. Přitahuje mě.

,,Ty se mi taky líbíš"pohlédnu na něho. V jeden okamžik si na něho sednu obkročmo. ,,Přísahám, že jestli pak na mě budeš zase zlý, tak už s tebou nechci mít nic společného"políbím ho. Bill mi skousne ret a tak mi dá náznak toho ať otevřu pusu a on může vniknout jazykem do mé pusy. Pootevřu ústa a Bill svým jazykem vnikne do mých úst. Naše jazyky se mezi sebou proplétávají a já cítím jeho studený piercing v jazyku. Je to příjemné. Odhrne mi vlasy z krku a teď mě líbá na krku. Najednou mi rukou vklouzne pod kalhoty. Teď si uvědomím, že tohle není správné. Tohle nesmíme dělat. Já to nesmím dělat. Nechci aby mi zase ublížil.

,,Tohle není správné"zastavím ho. Nechápavě se na mě dívá. ,,Tohle nesmíme dělat. Tom by se to stejně jednou dozvěděl a pro mě by to nemuselo skončit dobře"řeknu mu. ,,Navíc ty máš Meg"přesunu pohled na své nohy. ,,No jo. Máš pravdu"uzná. ,,Ale ještě si vezmu jednu poslední pusu"políbil mě. ,,Už radši půjdu"zvedne se. Mávne mi na rozloučenou a odejde z pokoje.

Máme tu konec kapitoly. Napište mi jak se vám zatím líbí můj příběh. Byla bych ráda za váš názor. Přeju hezký večer.🫶🏻

ObjetiváKde žijí příběhy. Začni objevovat