Já jsem se od Billa odtáhla. Zaslechla jsem známí hlas. Tom. Nechci aby byli problémy. ,,Co se děje?"nechápal Bill. ,,Slyšela jsem Toma"přesunu se ke dveřím. ,,Heh, já to věděl. Ty si jen objetivá kurva"uchechtne se Bill. Tak moc škodolibě. Toto není hezké co řekl. ,,Cos to řekl?!"plivnu po něm. ,,Radši běž než ti naplácám"jde skoro až ke mě. Ze strachu že mi něco udělá radši jdu rychle pryč z koupelny. V tenhle moment mě i celkem přestala bolet noha.
Uslyším kroky stoupající po schodek tak radši hned zalezu do pokoje.
Co tím Bill myslel, že jsem objetivá? Jakože moc závislá na Tomovi?? Já mám jen strach, že by se mi něco stalo, že by mi něco Tom udělal a Billovi taky. Snad by nic svému bratrovi neudělal.
Lehnu si ať to nevypadá moc nápadně. V ten moment přijde Tom. Dělám jako, že jsem se teprve probudila. ,,Ale kdopak se to probral?"zkousne si ret. ,,Když někde budeme, tak budeš chodit pořad všude se mnou. Nemůžu riskovat, že tě zase někdo unese"sedne si ke mě na postel. ,,Na co? Stejně mě nepotřebuješ"opatrně řeknu. ,,To se pleteš. Potřebuju"zahledí se mi do oči. ,,Na co mě potřebuješ?"vyptávám se. ,,Na uspokojení"přibližuje se ke mě. V ten moment si uvědomím, že mě Tom neskutečně přitahuje. I když je nebezpečný, tak mě přitahuje. I když byl ke mě hrubý tak mě přitahuje. Dám si takový úkol. Změním ho k lepšímu. Pokud to vůbec půjde.
,,Jo a Meg mi řekla, že tě viděla za Erikem jít včera. Takže za to můžeš i ty že tě unesl."
Cože? Já tu Meg už zabiju!
,,Budu ti muset naplácat"v ten okamžik si mě obrátí břichem na matraci takže má dobrý přístup k mému zadku.
Hodně se napřáhne a velkou silou mě praští přes zadek. Zaštípe to. Tohle zopakuje asi tak třikrát. Křičím bolestí a přeju si ať už to skončí. ,,Omluv se a já přestanu"řekne mi u ucha.
,,P-promiň"řeknu trochu potichu. ,,Neslyším tě"znovu mě praští. ,,Promiň"teď už řeknu víc na hlas. ,,Když jsem ti řekl, že jsi měla zůstat z holkami, tak si neměla chodit ani za Erikem"říká naštvaně. Jde z něho přímo strach. ,,No nic. Teď už dám na tebe větší pozor"líbne mě na rty a odejde z pokoje. Samozřejmě nezapomene zamknout. Jak jsem si chvilkami myslela, že se tom mění na lepšího, tak jsem se pěkné mýlila. Ano zachránil mě od Erika, ale nic to na něm nezměnilo. Pořad je to ten samí Tom.
ČTEŠ
Objetivá
Teen FictionDva mafiáni. Jsou dvojčata. Jeden mě unesl. Oba ke mě byli hrubí. Jeden méně a já jsem se začala do nich zamilovávat, i když jsem si říkala, že nesmím, že jsou špatní. ❗️Příběh je vymyšlený❗️