24.

125 5 4
                                    

Ve čtyři hodiny jsem se začala připravovat. Prvně jsem se začala malovat. Udělala jsem si linky, dala si řasenku a rty přetřela tmavě červenou rtěnkou. Pak jsem si oblékla ty šaty co mi dal Tom a k tomu ty boty na podpatku. Vlasy jsem si dala do nízkého drdolu a dva prameny ve předu jsem si nechala volné.

V pět přišel Tom a měl na hlavě černý šátek a na sobě černý oblek??

,,Jdeme..."řekl mi to příkazem, popadl mě za ruku a kráčel se mnou ven k autu.

Venku byli i ostatní dívky s kluky. Tak rychle jsem si všechny holky prohlédla. Kat měla červené upnuté šaty s rozparkem. K tomu béžové podpatky. Vlasy měla vlnité. Na rtech hnědá rtěnka a na řasách jenom řasenka.

Darin měla tmavě zelené šaty. Podobné těm mým. Boty černé podpatky. Své zrzavé vlasy měla ve vysokém culíku. Oči ji zdobili hnědé stíny a řasenka. Na rtech růžová rtěnka. Meg. Ta uměla pipina má fialové mini šaty s velkým výstřihem. Podpatky růžové. Rtěnka křiklavá růžová. Řasy měla umělé. Vlasy vyžehlené. No vypadala spíš jak šlapka.

Tom mě táhl do auta. Zapnul mi pas a pak si sám nastoupil do auta. Už se mohlo jet. Jeli jsme tak 20 minut. Přijeli jsme na místo a Tom vystoupil z auta. Šel ke mě. Já si sama rozepla pas. Vystoupila jsem z auta Tom mě uchopil za ruku a šel se mnou dovnitř.

Všimla jsem si že už přijeli i ostatní kluci.

,,Dneska budeš jenom se mnou. Rozumíš?"řekl mi Tom. ,,Ano"přísahala jsem mu. Co mi taky jiného zbývalo? Vevnitř hrála ta poklidná pomalá hudba a všichni tu byli v nóbl oblečení. Nevím co tu děláme a proč tu jsme? Snad to je takový večírek gangu? Nevím.

V dálce jsem si všimla povědomé osoby. Byl to muž. Nešlo moc na něho vidět taky že šel do jiné místnosti takže mi zmizel z dohledu. Jako bych ho už, ale někde viděla. Snad se ještě dneska ukáže a snad zjistím kdo to je. Jsem moc zvědavá.

,,Proč tu jsme?"měla jsem potřebu se na to Toma zeptat. ,,Neptej se!"odsekl mi.

,,Tome, musíme něco vyřídit. Nech tu holky samotné. Řekl jsem jim, že když budou chtít utéct tak je postřelím takže neutečou"přišel Georg za Tomem. ,,Co teď chceš vyřizovat?"je docela dost nepříjemný Tom. ,,Je tu Mike"řekne Georg Tomovi. ,,Takže, jestli utečeš, tak budeš mít velký problém"podíval se na mě Tom. ,,Neuteču"řeknu. Tom s Georgem odejdou do jiné místnosti. Zase spatřím toho muže. Jde na balkon. Vydám se za ním.

Kouknu se na něho a kdo to je? Vždyť to je můj kamarád Erik, který chodil na stejnou školu jako já. ,,Ahoj"pozdravím ho. ,,Ahoj"obejme mě na přivítanou. ,,Co ty tu?"zeptá se mě. ,,Jsem tu s jedním klukem"řeknu mu. ,,Aha."

,,Eriku, víš oni mě vězní u sebe a já chci od nich pryč. Pomoz mi"říkám fakt naléhavě. Snad on je jediná možnost jak se od Toma dostat pryč. ,,Vězní tě? Co to jsou za tupci? Víš co? Normálně běž zpátky já půjdu ven a ty se pak nějak taky nenápadně propašuj ven"řekne mi. ,,No nevím, ale snad to vyjde. Děkuji"poděkuju mu. ,,Děkovaní až potom"jde pryč z balkonu. Já se taky vrátím do místnosti. Rozhlížím se po Tomovi a ostatních klucích. Nikoho nevidím a tak jdu normálně ven. Tam už čeká Erik se svým autem. Rychle do auta nastoupím. Erik jede hned pryč. ,,Moc ti děkuju"poděkuju mu. Snad nás Tom nenajde.

Jedeme někam. Asi k němu domu? Poněkud za chvíli jsme u nějaké bytovky. Oba dva vystoupíme a jdeme dovnitř. Konečně v bezpečí bez Toma.

Vyjdeme schody až do jeho bytu. Vejdeme do bytu a Erik zamkne dveře. Proč? Nemám tušení.

,,Tak a teď si v mém zajetí"začne se smát. ,,U Toma se ti nelíbilo, ale u mě bude"ušklíbne se. Jak může vědět, že jsem byla uvězněna u Toma? Zná ho snad?

,,Tom nás za chvíli najde"strachuju se. ,,Nemá jak, a když jo tak mám místo kde nás nikdo nenajde"jde zkontrolovat z okna prostředí jestli náhodou nás vážně Tom nenašel. ,,Do prdele. Tom. Muselo mu dojít, že jsi u mě. Jediný jsem odešel z večírku"řekne. ,,Ty se s Tomem znáš?"zeptám se ho. ,,Už dlouho. Pojď půjdeme zadním vchodem, mám tam další mé auto"řekl mi. Rychle jsme šli zadním vchodem pryč než se Tom dostane dovnitř.

Nastoupíme do auta a jedeme rychle pryč. Všimnu si jak Tom za námi jede. ,,Dohání nás!"křičím. Erik přidá a snaží se Tomovi ujet. ,,Zajedu do takové uličky kde je v cestě díra. Znám to tam a vím jak to objet. To Tom asi neví tak tam zapadne"jede do nějaké uličky. Vážně tu je díra. Kouknu se dozadu kde za námi jede Tom. Vážně zapadl do díry.

Jedeme na nějaké místo. ,,Jsem věděl, že tam zapadne"zasměje se.

Přijedeme na nějaké místo. Vypadá to tu jak nějaký obří sklad.   Vystoupili jsme z auta. Najednou mě Erik popadl za ruku a táhl mě někam. Táhl mě k sloupu. Vůbec jsem netušila co chce dělat. Nechal mě tu a někam odešel. Za chvíli se vrátil. Přimáčkl mě ke sloupu a teď jsem si říkala, že jsem v koncích. ,,Proč to děláš?"šokovaně jsem se ho zeptala. Nic neřekl. Vzal provaz co měl v ruce a přivázal mě ke sloupu. Než mě vůbec chtěl přivázat, tak jsem se mu chtěla vyvléct, ale on byl silnější, takže to nešlo. Byla jsem uvězněna u Toma a teď jsem u Erika. Vůbec bych to od Erika nečekala.

,,Teď si trochu užiju"zasmál se. Z kapsy vytáhl nůž. Neeeee!!! Tohle je horší než Tom. Ten mě aspoň neřezal. No zatím.

,,Co se ti nejvíc líbilo od Toma? Řezal tě?"vzal nůž a přejel mi po stehně, ale neřízl mě. Těžce se mi dýchalo. Měla jsem strach.

,,Odpověz mi!"zakřičel na mě, a když jsem neodpověděla tak mě do stehna řízl. Hodně to zabolelo. Sykla jsem bolestí.  Zaštípalo to a ucítila jsem jak mi teče krev. 

,,Jestli nedopovíš tak tě říznu znovu"pohrozil mi. Už mířil nůž na mé tělo. Ucítila jsem slzy na své tváři. Už jsem začínala panikařit a brečet. Tohle vážně nepřežiju.

,,Ne-řezal m-mě"říkám mezi vzlyky. ,,To tě asi má rád, když to nedělal"uchechtne se. ,,Já tě rád nemám"vzal nůž a znovu mě řízl do nohy. Teď už končím. Řvu bolestí. Nejde to nijak.

,,Kurva neřvi!"vzal nůž a řízl mě znovu. Tohle jsem už nedávala. Nezvládám pohled na krev a tak jsem už jen viděla černo před očima.

ObjetiváKde žijí příběhy. Začni objevovat