11.

121 5 0
                                    

,,Obleč si nějaké sexy oblečení ať mě dnes reprezentuješ"rozkázal mi Tom. Poslušně jsem se šla obléct. Oblékla jsem si bílé krátké šaty s rolákem, dlouhým rukávem a na zádech byli otevřené. Jediné "sexy" oblečení co tu mám.

Nevím vůbec kde s nim půjdu. Jen chce abych vypadala vedle něho dobře. Vlasy jsem nechala rozpuštěné. Na řasy jsem nanesla řasenku. Jediné co tu mám. Stejně já se nijak moc nemaluju. Pak na rty jsem nanesla červenou rtěnku.

Jediné boty co tu mám jsou conversky a černé nízké kožené kozačky na podpatku. Takže jsem si obula ty kozačky. Celý outfit vypadal celkem dobře.

Za chvíli pro mě přišel Tom. Měl na sobě černou koženou bundu, černé široké kalhoty, bílé boty Nike Jordan a na hlavě černý šatek s bílými detaily. Musím uznat, že mu to slušelo.

,,Dnes se mi nikdo nebude smát za to koho mám vedle sebe"plácne mě přes zadek. Já ho propálím vražedným pohledem za to.

,,Sluší ti to"zkousne si ret. ,,Mě to vždy sluší"řeknu egoisticky. Trochu si musím zvýšit sebevědomí. ,,Samozřejmě. Teď už půjdeme"táhne mě pryč z pokoje. ,,Víš, že umím chodit sama?"řeknu mu. ,,Já mám, ale takhle jistotu, že mi před domem neutečeš"drží mě dál za ruku. ,,To bych ti fakt utekla"protočím očima. ,,Mám na sobě podpatky. To bych moc daleko neutekla"poukážu na své boty. ,,Dobře, pustím tě, ale jestli budeš chtít utéct, tak tě zavřu doma v pokoji. Budu tě každý den hnusně trestat a nedostaneš ani najíst"pohrozí mi. ,,Najíst jsem nedostala ani dnes"uchechtnu se. ,,Protože jsem měl moc práce a nějak jsem zapomněl"řekne mi. ,,Dnes si můžeš dát jakékoliv jídlo z lednice, ale jestli budeš zlobit tak žádné jídlo"jdeme do auta. Je to černý mercedes.

Nastoupíme do auta a jedeme na nějaké místo. Vůbec nevím kam. Tom jel celkem rychle. Mě to nedělá vůbec dobře, když někdo jede rychle. Snad ho zastaví policajti a dostane pokutu.

,,Zpomal! Je mi blbě z toho!"křičím na něho. ,,Neřvi na mě a nerozkazuj mi! Rozkazovat můžu jenom já!"zmáčkne mi stehno. Byla to dost velká síla. Zabolelo to. Radši jsem už zticha.

Za chvíli jsme přijeli na místo. Bylo to venku. Všude byli auta a hodně lidi.

Vystoupili jsme z auta. Tom mě chytil za ruku a spolu jsme kráčeli mezi lidi. Všimla jsem si kluků. Samozřejmě s nimi byli i holky. Katrin na sobě měla černý crop top s rolákem, krátkou černou koženou sukni a černé podpatky. Své blond vlasy měla v nízkém drdolu. Make-up měla černé linky a hnědá rtěnka. Slušelo ji to.

,,Musím si něco zařídit, ale hned jsem zpátky u tebe"řekl mi Tom do ucha. Přes hlasitou hudbu co tu hraje bych ho neslyšela. Společně s kluky někde odešel. Pozdravila jsem se s holkami.

,,Nevíte co se tu bude dít?"zeptám se jich zvědavě. ,,Bude to závod v autech. Říkal mi to Georg"řekla mi Katrin. ,,To všichni kluci budou závodit?"jsem zvědavá. ,,Jen Bill. Kluci se šli na něho jenom podívat"říká Kat. Hm zajímavé.

Za chvíli přišel zpátky Tom. V ruce měl nějaký kelímek s pitím.

,,To je pro tebe"podával mi kelímek. Pití jsem si sice vzala, ale nenapila jsem se. ,,Neboj, nic tam není"ujišťuje mě. Nakonec se napiju. Je to vodka s džusem.

Dnešek bude zajímavý. Vidět Billa závodit. Jako je mi smutně to co mi předtím řekl. Zamrzelo mě to, ale co jsem si mohla myslet? Myslela jsem si, že je hodný. Ze začátku to tak vypadalo. Ale co už. Aspoň jsem se poučila.

ObjetiváKde žijí příběhy. Začni objevovat