Tom mě položil na postel. Nahnul se nade mě.
,,Kde se to v tobě vzalo?"pohlédl na mě. ,,Já sama nevím"zachechtám se. ,,Bylo to sexy"zkousne si ret. ,,To měl být ten účel"taky cítím na své tváři úsměv. ,,Účel splněn"ušklíbne se.
Tom na nic nečekal a celé mé tělo osypal něžnými polibky. Bylo to hezké a příjemné. Zrovna v tenhle moment se mi to líbilo. Sice toho zítra budu litovat až vystřízlivím ale to už je jedno.
Na nic nečekal a sundal mi oblečení. Já mu taky pomohla sundat to jeho.
Ještě jsme se chvíli líbali, ale pak už do mě vniknul. Dneska byl pomalý a opatrný. Ne jako vždycky. Jindy je agresivní a dost to bolí.
Musím říct, že dneska se mi to líbí. Ale to bude asi tím alkoholem.
Pomalu přirážel a já se neubránila vzdychům. Líbal mé prso. Bylo to tak příjemné. Najednou jsem tomu všemu chtěla vládnout já. Zastavila jsem Toma a vyšvihla jsem se nad něho. Sedla jsem si na něho a začala se pohybovat na něm. ,,Ach! Stef"vzdychl. Oba dva jsme vzdychali. Tom šel do pozice sedu a líbal mé prsa. Myslím, že mi na prsou udělal flíčky. Už vypadalo, že Tom bude hotov. Přetočí si mě pod sebe. Vnikne do mě a začne více přirážet. Oba dva vzdycháme. Já už cítím, že za chvíli budu.
Já jsem naposledy vzdychla. Tom ze mě vyndal penis a vystříkal se na mě. Tom se pak oblékl a šel směr dveře. ,,Kam jdeš?"zeptala jsem se ho. ,,Jen ti donesu něco na utření"šel pryč.
Tohle to bylo dobré. Užila jsem si to.
Za chvíli přišel zpět Tom. Podal mi ubrousky a tak jsem si ze sebe utřela jeho sperma.
Tom si lehl vedle mě a přikryl mě peřinou. ,,Byla jsi úžasná"přitáhne si mě k sobě. ,,Ty taky"zasměju se. ,,Proč nejsi na m-ě vždycky takový?"mluvím trochu unaveně. Jsem nějak unavená. ,,Protože ty se nenecháš"uchechtne se. ,,B-bojím se tě"to je vše co řeknu. Pak už padám do říše snu.
ČTEŠ
Objetivá
Teen FictionDva mafiáni. Jsou dvojčata. Jeden mě unesl. Oba ke mě byli hrubí. Jeden méně a já jsem se začala do nich zamilovávat, i když jsem si říkala, že nesmím, že jsou špatní. ❗️Příběh je vymyšlený❗️