6.

150 4 0
                                    

Opět někdo přišel do pokoje. Byl to Bill. Donesl do pokoje nějaký kufr. Ten kufr mi byl povědomí. No jasně! To je můj kufr.

,,Byl jsem u tvého táty pro tvé věci. Řekl jsem si, že budeš potřebovat svoje hygienické věci"řekl mi. Jsem tak šťastná. Konečně mám svoje věci. Aspoň Bill je hodný. ,,Děkuju"poděkovala jsem mu. ,,Bodej bys si stěžovala"uchechtne se. Dal už nic neříkal a odešel z pokoje.

Šla jsem se podívat co v kufru je. Bylo tam moje oblečení, hřeben, šampon a sprchový gel. Taky vložky, žiletka a můj huňatý malý polštář. Já jsem tak šťastná. Budu muset Billovi potom ještě jednou poděkovat. Narozdíl od kluka s copánky je na mě hodný.

Billovi muselo dojít, že budu potřebovat žiletku a svoje vložky. Vykrvácet na postel mě nemůžou nechat a zarostlou chlupy mě taky nechat nemůžou.

Opět Bill přišel do pokoje. Rozhodla jsem se mu ještě jednou poděkovat.

,,Moc ti děkuji, že jsi přinesl moje věci"poděkuju mu. Celkově mi Bill přijde hodný. To je únosce? Takového by chtěl asi každý. Jeho bratr je úplně jiný. Není vůbec hodný. Jde z něho strach.

,,Jak ti to můžu oplatit?"zeptám se ho. ,,Ale to nic není. To byla maličkost"mávne nad tím rukou.

,,Já vím jak bych ti mohla poděkovat"podívám se na něho s úšklebkem. ,,Ale to ne. Můj bratr by se zlobil hodně"odmítá. ,,Ale on se to přece nedozví ne?"jdu k němu blíž. Nevím co to teď dělám jen vím, že to chci. ,,Tak se to asi nedozví. Šel teď něco vyřizovat, ale radši to musí být rychlé"šel zamknout dveře. Vrhl se na mě. Líbal mě něžně. Osypával mě polibky všude. Překvapivě se mi to líbilo. Že by se mi líbil můj únosce? Ale proč by ne? Je na mě hodný. Ho se přece nemusím bát ne?

Bill se přesunul k mým kalhotkám a sundal je. Teď si hrál s mým přirozením. Líbilo se mi to. Ani jsem se neubránila vzdychům.

Než jsem se udělala tak vyndal ze mě prst. Zase opět mě líbal. Teď jsem se já rozhodla mu pomoct svléct oblečení. Prvně jsem mu svlékla tričko. Vykoukla na mě jeho vypracovaná hruď. Zase tak moc vypracovaná nebyla, ale ušlo to. Teď poprvé jsem si všimla jeho tetování hvězdy.

Bill si sundal kalhoty a už jen zbývali trenky. Ty v rychlosti taky sundal. Teď už mohl do mě vniknout. Udělal to pomalu. To se mi líbilo, že nikde nespěchal. Přirážel pomalu a přitom se na mě díval. Potom zrychlovat. Líbilo se mi to. Naše vzdechy byli do sebe propojené. Sem tam mi dal pusu oba dva jsme se udělali. Bill se samozřejmě udělal na mě. ,,Donesu ti ručník ať si to utřeš"zvedl se z postele, oblékl si rychle oblečení a šel do koupelny.

Míchají se ve mě různé pocity. Bylo dobré tohle udělat? Líbí se mi Bill? A co, když se to dozví jeho brácha. Udělá něco mě? Doufám že se to nedozví.

ObjetiváKde žijí příběhy. Začni objevovat